Növeld az erőnléted és
dobj le pár kilót!

Próbáld ki bármelyik óratípusunk most egy 1.000 Ft-os  személyi edzés keretében!

Pár hónap és visszakapod a régi Éned! A kedvezmény igénybevételéhez kérd  a
Starter Kártyád MOST!

;

Íme a Starter Kártya, amivel majd érvényesíteni tudod a kedvezményed.

Itt add meg a neved és az e-mail címed, ahová a Starter Kártyád küldhetjük!


Jelentkezés előtt javasoljuk, hogy nézz rá az órarendünkre, illetve az óratípusainkra is.

A jelentkezésed után a megadott telefonszámon felvesszük Veled a kapcsolatot, és egyeztetünk időpontot a próbaedzésedhez!

 A gördülékenyebb kapcsolatfelvétel miatt egy-két fontos info-ra még szükségünk lesz tőled, ezért feltétlen nézd meg a leveled!

Melyik óratípus való nekem?

Az óratípusaink között sok átfedés van, de itt összefoglaltuk most Neked, hogy a lehetséges céljaid szerint melyiket lenne érdemes választanod. Persze fontos az is, hogy elsőre mi fog meg Téged igazán. Ha kicsit lejjebb görgetsz, bele tudsz nézni az edzéseinkbe is!

CÉL 1.

– Erő és állóképesség növelése
– Test karbantartása
– Fogyás 

Kettlebell

Nehezen megy a lépcsőzés? Növelnéd az erőd és az állóképességed? Netán fogynál is pár kilót? A Kettlebell egy rövid pörgős, egy eszközös erő és állóképességi edzés, ahol egy öntött vasgolyóval végzünk különféle gyakorlatokat és ezek kombinációit. Ha szeretnéd ellensúlyozni az ülőmunka hatásait, és karbantartanád a tested, akkor ez a program kiváló választás számodra. 10-14 fős nagycsoportos edzések, melyek hossza jellemzően 50 perc.

Milyen eszközökkel edzünk?

Kifejezetten csak kettlebellel 

CÉL 2.

– Nagyobb kitartás
– Jobb erőnlét
– Fogyás

Tacfit

Ez egy több eszközös erőnléti edzés, ami kiválóan levezeti a mindennapos stresszt, és emellett még az erőnléted is fejleszti.  A program egyik különlegessége a buzogány formájú  Clubbell névre hallgató eszköz, amivel remekül átmozgathatod a tested minden izmát. Az edzések folyamatos pulzuskontroll mellett zajlanak, és felkészültségi szinttől függően teljesen egyénre szabhatóak. Ha kihívásra és stresszűző mozgásformára vágysz, akkor válaszd Tacfit órákat.

Milyen eszközökkel edzünk?

Clubbell, Saját testsúly, Gyűrű, Kettlebell

CÉL 3.

– Komplex erőfejlesztés
– Szabadabb mozgás
– Változatosság, sokszínűség

SzinkrON - Movement

Ido Portal mozgásrendszerére épülő komplex erő és mozgásfejlesztő edzés. Jellemzően saját testsúllyal edzünk, de bizonyos edzésblokkokban fontos szerepet kap a súlyzós edzésmunka is, kifejezetten akkor, ha lábak edzéséről van szó. Nem korlátozzuk magunkat a konvencionális mozgás irányokba, a cél a mozgás szókincsed, és az ehhez szükséges erő fejlesztése. Ha pl. szeretnél megtanulni húzódzkodni, Muscle Up-ozni, kézenállni, vagy talajon mozogni stb. akkor ez a Te programod. Kifejezetten ajánljuk, ha többet akarsz a hagyományos crossfit vagy konditermi edzéseknél! Itt felfedezheted, hogy mire képes a tested. 

A program elemei:

- Ízületi védőháló felépítése
- Mobilitás, mozgékonyság és hajlékonyság fejlesztése
- Erőfejlesztés, a gimnasztikából ismert erőelemek elsajátítása. Húzódzkodás, egy lábas guggolás, függőmérlegek stb.
- Erőemelés kifejezetten az alsótestre
- Kreatív mozgásjátékok erő és állóképesség növelésre.
- Talajgyakorlatok, mozgás a talajon a capoeira elemeivel és a tánc eleganciájával.
- Állatjárások, talaj-közeli mozgások
- Kézállás, egyensúlyfejlesztés

Milyen eszközöket használunk?

Gyűrű, Húzodzkodó rúd, Olimpia súlyzók, Kézisúlyzók, Gumiszalagok, Zsákok, Saját testsúly, Korlát stb.

CÉL 4.

– Izomépítés férfiaknak
– Erőfejlesztés
– Jól akarok kinézni

SzinkrON - Muscle

Ha izmot szeretnél felszedni, akkor ez a program Neked szól. Kifejezetten javasoljuk, ha ez számodra mindig is nehézséget jelentett. A program során figyelembe vesszük a genetikai adottságaid, és az ennek megfelelő izomépítési módszert fogjuk alkalmazni, így nagyban növelheted az esélyed arra, hogy tényleg fejlődj. Kifejezetten a látványra megyünk rá, de a program során az is cél, hogy használható izomzatot építsünk. Ha nem vagy már kezdő, és régóta stagnál fejlődésed, akkor a megfelelő módszer kiválasztásával újra maximalizálni tudod fejlődésed!

A program elemei:

- Gimnasztika, saját testsúlyos erőfejlesztés
- Súlyzós edzés
- Erőemelés (olimpiai rúddal)
- Ízületi védőháló felépítése

Milyen eszközökkel edzünk?

Kézisúlyzók, Csigás gép, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, , Gumiszalagok, Saját testsúly stb.

CÉL 5.

– Általános egészségmerőzés
– Több energia, több erő
– Fájdalommentes ízületek

SzinkrON - Alapvonal

Ez sokrétű, több eszközös erőfejlesztő edzésprogram, aminek célja az általános egészség megőrzés és fittség. A program során kiemelt szerepet kap az ízületek felkészítése és erősítése. Ehhez némi izmot is felpakolunk rád, ugyanis izom nélkül aligha tudnánk erőt növelni. Ha régóta nem sportoltál vagy pl. 35 vagy 40 felett szeretnéd újra kezdeni, akkor kifejezetten ajánljuk ezt a programot, mert kiváló a mozgásba való visszatéréshez.  Az edzéseken rengeteg eszközt és módszert használunk.

A program elemei:

- Gimnasztika, saját testsúlyos erőfejlesztés
- Erőemelés (olimpiai rúddal)
- Ízületi védőháló felépítése

Milyen eszközökkel edzünk?

Saját testsúly, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók stb.

CÉL 6.

– Alakformálás nőknek
– Formás és feszes test
– Fókuszban a fenék, láb és hát!

SzinkrON - Formás És Feszes

Több eszközös alakformáló edzés, ami kifejezetten nőknek szól. A legtöbb nő úgy gondolja, hogy szép, formás alakhoz a végkimerülésig tartó kardió edzés az egyetlen megoldás. Valamennyit persze segít a fogyásban, de a formás fenékhez, és lábakhoz bizony izomra és erőre van szükséged.

Ebben a programban megmutatjuk, hogy kell hatékonyan és biztonságosan súlyokkal edzened. Kifejezetten a problémás területeket fogjuk fejleszteni, így a feneked, lábaid kapják a legnagyobb hangsúlyt majd. A felsőtest edzésében pedig inkább a hátizmaidon, mintsem a nagy karokon lesz hangsúly, így elérhetővé válik számodra a kívánt homokóra forma.

A program elemei:

– Ízületi védőháló felépítése
– Erőemelés, súlyzós edzés – kiemelten az említett területekre.
– Pörgős intervallumos edzésblokkok

Milyen eszközökkel edzünk?

Saját testsúly, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók, Battle Rope, Csúszkák stb.

Itt kérd a Starter Kártyád, amivel kedvezményesen 1.000 Ft-ért kipróbálhatod bármelyik óratípusunkat!

Nézz bele az edzéseinkbe!

Kövess az Instagram-on, nézd meg, mit csinálunk az edzéseken:

Mit ad a számodra a Starter Kártya?

Nem dobunk egyből a mély vízbe.

Sok más edzőteremben bedobnak mélyvízbe anélkül, hogy megtanítanák az alapokat. Nem ritka, hogy a kezdők is ugyanazt csinálják, mint a haladók. Mi nem így dolgozunk! Szeretnénk, ha rendesen megtanulnál mindent úgy, ahogy azt kell!

Reális célokat tűzöl ki.

A legtöbb életmódváltás azért fullad kudarcba, mert sokan irreális célokat tűznek ki maguk elé. Segítünk abban, hogy ez Nálad ne így legyen!

Megtudod, hogy milyen kockázati faktorok vannak a mozgásodban.

Szeretnénk látni, hogyan mozogsz, van-e sérülésed, van-e bármi asszimmetriád, rendben van-e a gerinced….stb. Amennyiben régóta fennálló ízületi fájdalmad van, úgy a megfelelő szakemberhez tudunk irányítani!

Kellemes elfáradást az első edzésed végén.

A pár fontosabb alapgyakorlat elsajátítása mellett szeretnénk egy kicsit terhelni, hogy megérezd az edzések hatékonyságát.

Sok hasznos tanácsot kapsz arra, hogyan kezdj bele az új programodba.

Az első próba edzés végén megbeszéljük, hogyan tovább, mennyiszer lenne érdemes edzened. 

Mi lesz a próbaedzés után?

Nézd meg ezt a rövid videót és ismerd a teljes folyamatot!
A videóból megtudhatod, hogyan segítünk hozzá a célod eléréséhez.

1. LÉPÉS

Konzultáció + Mozgásfelmérő + Próbaedzés

Röviden egyeztetünk a céljaidról. Kielemezzük a mozgásod, majd megtanítjuk a számodra legfontosabb alap gyakorlatokat és edzünk egy kicsit! Az edzés végén egyeztetjük a továbbiakat és tanácsot adunk abban, hogyan lenne érdemes folytatnod a mozgást.

2. LÉPÉS

A második betanító edzés

Ezen az edzésen folytatjuk az első edzésen elkezdett munkát és mindent megtanítunk számodra, hogy a csoportos edzésekhez könnyedén tudjál csatlakozni. Itt továbbra is csak Veled foglalkozunk majd, tehát ez is egy személyi edzés lesz!

3. LÉPÉS

Csoportos edzések

A próba és a betanító edzés után tudsz csatlakozni a kiscsoportos edzésekhez. Ezek jellemzően 6-14 fős kiscsoportos vezetett edzések, ahol mindenki a saját szintjének megfelelően tud fejlődni. Folyamatos edzői felügyelet van, javítunk és figyelünk Rád!

Itt kérd a Starter Kártyád, amivel kedvezményesen 1.000 Ft-ért kipróbálhatod bármelyik óratípusunkat!

Ezt mondák rólunk 1-2 hónap rendszeres edzés után:

Ezt mondák rólunk 1-2 hónap rendszeres edzés után:

{

Szeretem az edzőteremben a maga jó értelemben vett puritánságát és a családias légkört. Nagyon örülök, hogy rátok találtam. Olyan értelemben mozgatjátok át és erősítitek az embereket, ami tudat alatt nekem hiányzott eddig. Valószínűleg első alkalommal az oldalaitokat kutatva is ez a szemlélet fogott meg és vett rá, hogy azonnal jelentkezzek. Az irodában ülve egyaránt észreveszem, hogy sokkal többet figyelek a helyes testtartásomra, de mikor éppen a munkám fizikai részét végzem, egész másként emelem a súlyosabb dolgokat is, mint eddig. 
Szeretem András zenéit az órák közben.

– Najat Zsuzsanna

{

“Bár még csak ismerkedek a rendszerrel de nagyon tetszik! Tetszik mert összetett nagyon sok oldalú és rendkívül kreatív elmére vall ez a sok színes gyakorlat. Ami nekem sokat jelentett az elmúlt hetekben, hogy elkezdtem aggódni, hogy mi lesz velem, illetve a fejlődésemmel ezekkel a 3x 10 fekvőkkel, de érdekes módon mindig éreztem, hogy bedurranok edzés végére és nő az erőm és alakul az izomzatom! A precizitás, a figyelem mennyisége és minősége az páratlan amit az edző nyújt itt!”

– Darvas Viktor

{

Szeretem, hogy hosszútávra tervez,
aprólékos útépítés folyik az edzésen, ami odafigyelést, elszántságot & kitartást követel meg tőlünk.
Végig biztonságban érzem magam, mert a gyakorlatok közben folyamatos felügyelet & korrigálás folyik, hogy helyesen hajtsuk végre a feladatokat.
Klassz, hogy ez nem egy tucat-“gyúrjunkWaze”-terem, ennél jóval komplexebb szemléletű az edzés:
egyéni adottságokat / allapotokat szem előtt tartva, lelki folyamatokat & táplálkozási szokásokat is támogatva ösztönöz fejlődésre.

– Kósa Timi

Jelentkezz és próbáld ki bármelyik edzésünk most 1.000 Ft-ért! A kedvezmény igénybevételéhez kérd a STARTER KÁRTYÁD most itt:

Tudj meg többet rólunk

Nézd meg a cikkeinket, illetve ismerd a csapatot.

Hasznos cikkek

Művelődj és okosodj minden nap! Cikkeinkből megismerheted a kulisszatitkainkat. Rendszeres bejegyzések edzésprogramokról, hasznos gyakorlatokról és életmódról!
   

A csapat

Az edzésprogramjaink nem működnének, ha nem lenne mögöttük egy nagyszerű csapat. Tudd meg, hogy kiktől tanulhatsz, és miért érdemes edzővel dolgoznod!
 

Óratípusok

A SzinkronGym programjai az erő, állóképesség, hajlékonyság és koordináció fejlesztését célozzák. Az alábbi linken megtalálod az óratípusainkat. Válaszd ki a hozzád legközelebb álló mozgásformát!

Órarend

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
SzinkrON Alapvonal
Eszes András
06:50 - 07:50

SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
07:50 - 08:50
SzinkrON Alapvonal
Eszes András
06:50 - 07:50

SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
07:50 - 08:50
SzinkrON Alapvonal
Eszes András
06:50 - 07:50

SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
07:50 - 08:50
SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
07:00 - 08:00
SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
07:00 - 08:00
SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
07:00 - 08:00
SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
08:00 - 09:00
SzinkrON Alapvonal
Bárkányi István
08:00 - 09:00
SzinkrON Alapvonal
Varga Attila
09:00 - 10:00
SzinkrON Alapvonal
Varga Attila
09:00 - 10:00
SzinkrON Muscle
Bajai Attila
17:15 - 18:15

SzinkrON Formás és Feszes
Bajai Attila
18:15 - 19:15

SzinkrON Muscle
Bajai Attila
19:15 - 20:30

SzinkrON Alapvonal
Eszes András
20:15 - 21:15
SzinkrON Alapvonal
Varga Attila
17:15 - 18:15
SzinkrON Muscle
Bajai Attila
17:15 - 18:15

SzinkrON Formás és Feszes
Bajai Attila
18:15 - 19:15

SzinkrON Muscle
Bajai Attila
19:15 - 20:30
SzinkrON Alapvonal
Varga Attila
17:15 - 18:15
SzinkrON Muscle
Bajai Attila
18:15 - 19:15

SzinkrON Muscle
Bajai Attila
19:15 - 20:30
SzinkrON Alapvonal
Ivánchich András
19:00 - 20:10

SzinkrON Alapvonal
Eszes András
20:15 - 21:15
SzinkrON Alapvonal
Ivánchich András
19:00 - 20:11

SzinkrON Alapvonal
Eszes András
20:15 - 21:15

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
SzinkrON Movement
Ivánchich András
06:50 - 07:50

SzinkrON Movement
Ivánchich András
07:50 - 08:50
SzinkrON Movement
Ivánchich András
06:50 - 07:50

SzinkrON Movement
Ivánchich András
07:50 - 08:50
Kettlebell
Polgár Viktor
07:00 - 07:50
Kettlebell
Polgár Viktor
07:00 - 07:50
Kettlebell
Polgár Viktor
07:00 - 07:50
Tacfit
Polgár Viktor
16:20 - 17:20

Tacfit
Polgár Viktor
17:30 - 18:20

Kettlebell
Polgár Viktor
18:30 - 19:20

Kettlebell
Polgár Viktor
19:20 - 20:10
Tacfit
Polgár Viktor
16:20 - 17:20

Tacfit
Polgár Viktor
17:30 - 18:20

Kettlebell
Polgár Viktor
18:30 - 19:20

Kettlebell
Polgár Viktor
19:20 - 20:10
SzinkrON Movement
Ivánchich András
17:05 - 18:15

Tacfit
Eszes András
18:15 - 19:15

SzinkrON Movement
Ivánchich András
19:15 - 20:25
SzinkrON Movement
Ivánchich András
17:05 - 18:15

Tacfit
Eszes András
18:15 - 19:15

SzinkrON Movement
Ivánchich András
19:15 - 20:25
Tacfit
Polgár Viktor
17:15 - 18:15

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

No events available!

Próbáld ki bármelyik edzésünk most 1.000 Ft-ért

Megnézzük a mozgásod.
Megtanítunk pár számodra fontos alapgyakoralot.
Edzünk egy jót, hogy kellemesen elfáradj
Átbeszéljük a továbbiakat.

Jelentkezz most, kérd a kedvezményre jogosító Starter Kártyád, majd gyere el és csináljuk!

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This