Növeld az erőnléted, és dobj le pár kilót!

Az igazi éned 3 hónap alatt visszaszerezhető!

Tudd meg milyen edzéstípus illik a céljaidhoz a legjobban!
Egy személyes konzultáción felmérjük a mozgásod, és komplett útmutatót adunk a kezdéshez!

Jelentkezz most, és tudd meg hogyan kezdj hozzá!

Görgess, és tudd meg mi történik a konzultáción!

Ne hagyd cserben a saját tested!

A rendszeres edzéseink képesek teljesen átformálni a tested és az elméd.
Tegyél szert olyan erőre és fizikumra, amire mindig is vágytál. Kis edzőterem vagyunk, ahol a csili vili és trendiség helyett az edzők szakértelmére helyezzük a hangsúlyt.

Látható és érezhető eredménye van az edzéseknek, sokkal mozgékonyabb lettem és a gyakorlatok is jobban mennek. A térdeim korábban mindig nagyon problémásak és érzékenyek voltak, de mostanra megszűnt az a kellemetlen feszülő érzés. 1 éve például még 2 mp-t sem tudtam vele guggolni, mert annyira feszült.

Lajos Dávid

Programozó

A fitneszipar elkorcsosult…

A magazinok és a hirdetések teletömik a fejed olyan haszontalan közhelyekkel, amik a gátolnak a tartós eredmények elérésében.

Mi úgy látjuk, hogy ez az 4 legnagyobb zsákutca, ami miatt nem éred el a célod:

1.) Iróasztaltól a fitneszgépekbe

Tényleg ülve kéne edzened az egész napos ülés után? Ez valóban egy kényelmes megoldás, de a változás titkát a komfortzónán kívül  kell keresned.

2.) Csilivili és trendi

LCD TV-k, Dj-k, csinos, márkás edzőruha és cipők….Ez tényleg fontosabb mint maga a mozgás? Ezek csak elterelik a figyelmed arról, hogy rendesen edz.

3.) A brutális edzések illúziója

Sokak szerint az edzés csak akkor jó, ha folyton izomlázad van és minden alkalommal négykézláb mászol ki a teremből. A legtöbb nagy fitnesztermi edzésmódszer erre a tévhitre épít, viszont ez csak a sérülesek és a kiégés receptje.

4.) Behatárolt edzésmódszerek

Havonta jelenik meg valami új fitnesz irányzat a tuti receptet hirdetve. A többségük mindig valami érdekes, menő “hightech” eszköz köré épít és behatárolja az edzésed.

Ez vár rád a Szinkrongymben:

Fokozatos és mérhető fejlődés

Nem rohanunk sehova, hanem lefektetjük a szükséges alapokat, amire később komolyabb terhelést lehet építeni. Az edzéseseken ugyan nem lesz lehetőséged lazsálni, ugyanakkor megóvunk a túledzéstől!

Működő, személyre szabott edzésterv!

A programokat több hónapra előre a konzultáción felmért szinted és a célod alapján állítjuk össze.

Megtanulod a gyakorlatok helyes kivitelezését!

Az edzés akkor igazán hatékony, ha jól csinálod a gyakorlatokat, ráadásul ezzel a sérülés kockázata is csökken.

Mindig van hozzád egy jó szavunk!

Itt nem a “csilivili” és a trendi edzőruha a lényeg. Senki sem néz ki a teremből, nem számít, hogy miben edzel és milyen szinten vagy. Családias légkör és segítőkész közösség vár Rád, ahol hamar barátokat szerezhetsz.

Változatos edzések - folyamatos kihívások!

Egy komplett “játszótér” vár Rád, ahol az egész tested átmozgatjuk. Kettlebellek, húzódzkodó keretek, gyűrűk, olimpiai súlyzók, kötelek, kézi súlyzók, medicinlabdák, homokzsákok, clubbellek stb…

Folyamatos figyelmet kapsz!

Az órákon edzői felügyelet mellett edzel. Fontos, hogy mindenkire oda tudjunk figyelni, ezért óratípustól függően 6-10 fős kiscsoportos edzéseken tudsz mozogni, így  mindig jut Rád elegendő figyelem!

Ahogy mi figyelünk rád, úgy is mi megköveteljük a teljes figyelmed

Itt nem tudsz úgy edzeni, hogy közben a facebookot böngészed és folyamatosan szelfiket készítgetsz magadról :). Az igazi eredményhez a munkádra, és a figyelmedre, rendszeres jelenlétedre van szükség.

Az edzések elkezdéséhez jelentkezz be egy személyes konzultációra!

Megbeszéljük a céljaid, felmérjük a mozgásod és kiválasztjuk a hozzád illő edzésprogramot

Ők már a változás útjára léptek!

Ezt írták nekünk 1-2 hónap rendszeres mozgás (heti 2 alkalom) után:

|

Szeretem az edzőteremben a maga jó értelemben vett puritánságát és a családias légkört. Nagyon örülök, hogy rátok találtam. Olyan értelemben mozgatjátok át és erősítitek az embereket, ami tudat alatt nekem hiányzott eddig. Valószínűleg első alkalommal az oldalaitokat kutatva is ez a szemlélet fogott meg és vett rá, hogy azonnal jelentkezzek. 🙂 Az irodában ülve egyaránt észreveszem, hogy sokkal többet figyelek a helyes testtartásomra, de mikor éppen a munkám fizikai részét végzem, egész másként emelem a súlyosabb dolgokat is, mint eddig. 
Szeretem András zenéit az órák közben 🙂

– Najat Zsuzsanna

|

“Bár még csak ismerkedek a rendszerrel de nagyon tetszik! Tetszik mert összetett nagyon sok oldalú és rendkívül kreatív elmére vall ez a sok színes gyakorlat. Ami nekem sokat jelentett az elmúlt hetekben, hogy elkezdtem aggódni, hogy mi lesz velem, illetve a fejlődésemmel ezekkel a 3x 10 fekvőkkel, de érdekes módon mindig éreztem, hogy bedurranok edzés végére és nő az erőm és alakul az izomzatom! 🙂 A precizitás, a figyelem mennyisége és minősége az páratlan amit az edző nyújt itt!”

– Darvas Viktor

|

Szeretem, hogy hosszútávra tervez,
aprólékos útépítés folyik az edzésen, ami odafigyelést, elszántságot & kitartást követel meg tőlünk.
Végig biztonságban érzem magam, mert a gyakorlatok közben folyamatos felügyelet & korrigálás folyik, hogy helyesen hajtsuk végre a feladatokat.
Klassz, hogy ez nem egy tucat-“gyúrjunkWaze”-terem, ennél jóval komplexebb szemléletű az edzés:
egyéni adottságokat / allapotokat szem előtt tartva, lelki folyamatokat & táplálkozási szokásokat is támogatva ösztönöz fejlődésre.

– Kósa Timi

|

Csakis jókat tudok mondani. Az egy óra nagyon gyorsan eltelik, izgalmas, változatos órákon veszek részt Samu jóvoltából.
Látványosan változott az erőképességem. Élvezem minden percét, még akkor is amikor fáradtan
sikerül eljutni, de megyek mert motivál minden ott töltött idő.

– Ambrózi Kati

10 mozgáslehetőség közül jó ha 2 való Neked.
Jelentkezz egy személyes konzultációra és tudd meg kell tenned!

A legtöbb próbálkozás fullad kurdarcba, mert sokan irreális célokat tűznek ki, ráadásul a kiválasztott edzésprogram egyáltalán nem illeszkedik a kitűzött célokhoz.

Ne vesztegesd az időd felesleges zsákutcákkal, ehelyett kalibráld Magad már az elején a helyes irányba.

A konzultáción megtudod mennyire reális a célod és milyen jellegű edzésforma illik ahhoz a legjobban!

Mit ad számodra a konzultáció?

Nem dobunk egyből a mély vízbe!

Sok más edzőteremben a kezdők is ugyanazt csinálják, mint a haladók. Mi előbb szeretnénk megtudni, hogy milyen alapokkal rendelkezel!

Reális célokat tűzöl ki!

A legtöbb életmódváltás azért fullad kudarcba, mert sokan irreális célokat tűznek ki maguk elé.

Útmutatót kapsz!

Lehet ezer éve edzel és semmi eredménye. Lehet most kezdenél bele, de fogalmad sincs mit csinálj. Itt tanácsot adunk abban, hogy mit és hogyan kéne edzened ahhoz, hogy a célod elérd.

Szeretnénk megismerni az első edzésed előtt

A konzultáción lehetőséged van megnézni a termet és megismerni egy kicsit minket. Emellett mi is szeretnénk megtudni, hogy miben kéred a segítségünk!

Megtudod, hogy milyen kockázati faktorok vannak a mozgásodban!

Szeretnénk látni, hogyan mozogsz, van-e sérülésed, van-e bármi asszimmetriád, rendben van-e a gerinced….stb.

Ha kell akkor a továbbirányítunk a megfelelő szakemberhez!

Rengeteg jó szakemberrel dolgozunk együtt. Dietetikusok, manuálterapeuták, ortopéd orvosok stb. Ha régóta fennálló sérülésed van, akkor a megfelelő szakemberhez irányítunk!

Ez fog történni a konzultáción:

1.) Célok egyeztetése + tanácsadás a folytatást illetően

A konzultáción alaposan kikérdezünk a céljaidról és az eddigi edzésprogramjaidról (amennyiben volt). Igyekszünk megtalálni a valódi “miért”-edet majd ezek alapján kitűzünk egy reális, elérhető célt. Megbeszéljük, hogy milyen további teendőkre lenne szükséged ahhoz, hogy valóban legyen eredménye is annak, amit majd csinálni fogsz.

2.) Megmérjük testösszetételed (Testzsír)

A test-összetételed szorosan kapcsolódik a mozgásodhoz. Túlsúly = korlátozott mozgás. Ez kezdeti mérés fontos, mivel később lesz összehasonlítási alapod. A programunk során többször szoktunk mérni, ez alapján tudjuk azokat a finomhangolásokat megcsinálni, ami a stagnálásokból való kijövetelben segít majd.

3.) Elvégzünk egy alapos mozgáselemzést

Fontos, hogy minimalizáljuk a sérüléseket kockázatát!  Ha asszimmetriákra és rosszul berögzült mozgásmintákra építed az edzésed, akkor csak ezeket fogod megerősíteni.
A mozgásfelmérővel képet kapunk arról, hogy mozogsz és mik azok a problémás területek, amiken dolgoznod érdemes annak érdekében, hogy sérülésmentesen edzhess.

4.) Mozgásjavító gyakorlatokat adunk

A mozgásfelmérő alapján mutatunk pár egyszerű otthon is végezhető gyakorlatot, amivel már aznap jobbá teheted a mozgásod és a közérzetedet.

Mi lesz a konzultáció után?

Íme a teljes folyamat amin végigviszünk:

1. LÉPÉS 
Jelentkezz a konzultációra és derítsd ki,  hogy van-e gond a mozgásoddal.

2. LÉPÉS:
Próbálj ki egy edzést, ahol csak Veled foglalkozunk és megnézheted, hogyan dolgozunk.

3. LÉPÉS: 
Amennyiben bejön az edzés, akkor gyere és csináljuk, amit kell!

A szívünk szerint senkit sem engednénk addig edzeni, amíg át nem esett egy ilyen szűrésen!

Nagyon fontos hogy reális, elérhető célt határozzunk meg, illetve az, hogy megismerjük azokat a mozgásodban rejlő lehetséges kockázati faktorokat, amik egy lehetséges későbbi sérülés esélyét hordázzák magukban.

A konzultáció értékét 5.000 Ft-ban határoztuk meg, amit jóváírunk az első bérleted árából! 

A konzultáción olyan hasznos tanácsokat kapsz, amik a megfelelő útra terelnek a fitneszipar kaotikus pénzéhes világában.


Mi fog történni a jelentkezés után?

1.) A megadott e-mail címre küldünk egy visszaigazoló levelet benne a kuponnal. A számlát – amennyiben nem kuponnal jelentkeztél) is ebből a levélből tudod majd letölteni.

2.) A jelentkezéstől számítva 1-2 munkanapon belül telefonon fogunk keresni időpont egyeztetés céljából. Amennyiben nem érünk el, úgy hagyni fogunk egy üzenetet, hogy kerestünk. Ez esetben kérni fogjuk, hogy Te keress minket, amikor alkalmas.

3.) Konzultáció (Ha még nem olvastad és kíváncsi vagy a részletekre, akkor görgess feljebb).

Mi lesz a konzultáció után?

Amennyiben tetszik a személetmódunk és szívesen edzenél velünk úgy csatlakozz a csoportos edzéseinkhez.

FONTOS: Amennyiben velünk tartasz, úgy a konzultáció árát beleszámítjuk egy jövőbeli bérlet vásárlásodba – abban az esetben, ha nem volt kuponkóddal jelentkeztél!

Ha bármi kérdésed van, akkor csörögj ránk (hétköznap 9:00-17:00)

+36-20/938-8539

Vagy írj e-mailt ide:

info@szinkrongym.hu

Nagyon szívesen segítünk! 🙂
Üdvözlettel:
A SzinkronGym Csapata

Tudj meg rólunk többet! Görgess lejjebb!

Hasznos cikkek

Művelődj és okosodj minden nap! Cikkeinkből megismerheted a kulisszatitkainkat. Rendszeres bejegyzések edzésprogramokról, hasznos gyakorlatokról és életmódról!

A csapat

Az edzésprogramjaink nem működnének, ha nem lenne mögöttük egy nagyszerű csapat. Tudd meg, hogy kiktől tanulhatsz az edzéseken!

Az edzésprogramok

A SzinkronGym programjai az erő, állóképesség, hajlékonyság és koordináció fejlesztését célozzák. Válaszd ki a hozzád legközelebb álló mozgásformát!

Nézz bele az edzéseinkbe!

Kövess az Instagram-on, nézd meg, hogyan dolgozunk:

NÉZZ KÖRÜL!

Fényképek az edzéseinkről

Órarend

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
SzinkrON
06:50 - 07:50
Eszes András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
06:50 - 07:50
Ivánchich András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Ivánchich András
SzinkrON
06:50 - 07:50
Eszes András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
06:50 - 07:50
Ivánchich András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Ivánchich András
SzinkrON
06:50 - 07:50
Eszes András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Ivánchich András
SzinkrON
09:00 - 10:00
Varga Attila
SzinkrON
09:00 - 10:00
Varga Attila
SzinkrON
09:00 - 10:00
Varga Attila
SzinkrON
17:15 - 18:15
Ivánchich András

SzinkrON
18:15 - 19:15
Bajai Attila

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András

SzinkrON
20:15 - 21:15
Eszes András
SzinkrON
17:15 - 18:15
Varga Attila

SzinkrON
18:15 - 19:15
Ivánchich András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András

SzinkrON
20:15 - 21:15
Eszes András
SzinkrON
17:15 - 18:15
Ivánchich András

SzinkrON
18:15 - 19:15
Bajai Attila

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András
SzinkrON
17:15 - 18:15
Varga Attila

SzinkrON
18:15 - 19:15
Ivánchich András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András

SzinkrON
20:15 - 21:15
Eszes András
SzinkrON
18:00 - 19:00
Ivánchich András

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
SzinkrON
06:50 - 07:50
Bárkányi István

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
06:50 - 07:50
Bárkányi István

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
Kettlebell
07:00 - 07:50
Polgár Viktor
Kettlebell
07:00 - 07:50
Polgár Viktor
Kettlebell
07:00 - 07:50
Polgár Viktor

SzinkrON
07:00 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
17:15 - 18:15
Bajai Attila

Tacfit
18:15 - 19:15
Eszes András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Bajai Attila
Tacfit
17:30 - 18:20
Polgár Viktor

Kettlebell
18:30 - 19:20
Polgár Viktor

Kettlebell
19:20 - 20:10
Polgár Viktor
SzinkrON
17:15 - 18:15
Bajai Attila

Tacfit
18:15 - 19:15
Eszes András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Bajai Attila
Tacfit
17:30 - 18:20
Polgár Viktor

Kettlebell
18:30 - 19:20
Polgár Viktor

Kettlebell
19:20 - 20:10
Polgár Viktor
Tacfit
17:15 - 18:15
Polgár Viktor

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

No events available!

Az edzés elkezdéséhez jelentkezz be egy személyes konzultációra!

Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni az edzéssel.
Megnézzük a mozgásod.
Kiválasztjuk a hozzád illő programot.

Jelentkezz most, és tudd meg mit kell tenned!

LombGym

SzinkronGym

A csapat
Hasznos cikkek
Órarend
Referenciák

Edzésprogramok

SzinkrON
Tacfit
Kettlebell

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This