Növeld az erőnléted és
dobj le pár kilót!

Próbáld ki bármelyik óratípusunk most egy 1.000 Ft-ért!

Pár hónap és visszakapod a régi Éned! A kedvezmény igénybevételéhez csak regisztrálj és jelentkezz be órára MOST!

Mit kapsz a szinkrongym edzésein?

Működő és személyre szabott edzéstervet!

A programot a képességeidhez mérten állítjuk össze. Olyan gyakorlatot adunk, amit sikeresen meg tudsz csinálni, de megfelelően el is fáradsz tőle.

Megtanulod a gyakorlatok helyes kivitelezését!

Az edzésed így sokkal hatékonyabbá válik és csökken a sérülések kockázata.

Folyamatos figyelmet!

6-10 fős csoportokban edzel, ezért mindig jut Rád elegendő figyelem.

Fokozatos és mérhető fejlődést!

Nem rohanunk sehova, lefektetjük a szükséges alapokat, amire később komolyabb terhelést építhetsz.

Változatosságot és folyamatos kihívást!

Komplett játszótér vár Rád, kettlebellek, gyűrűk, olimpiai súlyzók, kötelek, kézi súlyzók stb.

Mindig van hozzád egy jó szavunk!

Családias légkör, segítőkész közösség. Nem néznek ki a teremből, nem számít, hogy miben edzel és milyen szinten vagy.

Melyik óratípus való nekem?

Az óratípusaink között sok átfedés van, de itt összefoglaltuk most Neked, hogy a lehetséges céljaid szerint melyiket lenne érdemes választanod. Persze fontos az is, hogy elsőre mi fog meg Téged igazán. Ha kicsit lejjebb görgetsz, bele tudsz nézni az edzéseinkbe is!

CÉL 1.

– Erő és állóképesség növelése
– Test karbantartása
– Fogyás 

Kettlebell

Nehezen megy a lépcsőzés? Növelnéd az erőd és az állóképességed? Netán fogynál is pár kilót? A Kettlebell egy rövid pörgős, egy eszközös erő és állóképességi edzés, ahol egy öntött vasgolyóval végzünk különféle gyakorlatokat és ezek kombinációit. Ha szeretnéd ellensúlyozni az ülőmunka hatásait, és karbantartanád a tested, akkor ez a program kiváló választás számodra. 10-14 fős nagycsoportos edzések, melyek hossza jellemzően 50 perc.

Milyen eszközökkel edzünk?

Kifejezetten csak kettlebellel 

CÉL 2.

– Nagyobb kitartás
– Jobb erőnlét
– Fogyás

Taktikai Fitnesz

Ez egy több eszközös erőnléti edzés, ami kiválóan levezeti a mindennapos stresszt, és emellett még az erőnléted is fejleszti.  A program egyik különlegessége a buzogány formájú  Clubbell névre hallgató eszköz, amivel remekül átmozgathatod a tested minden izmát. Az edzések folyamatos pulzuskontroll mellett zajlanak, és felkészültségi szinttől függően teljesen egyénre szabhatóak. Ha kihívásra és stresszűző mozgásformára vágysz, akkor válaszd Tacfit órákat.

Milyen eszközökkel edzünk?

Clubbell, Saját testsúly, Gyűrű, Kettlebell

CÉL 3.

– Komplex erőfejlesztés
– Szabadabb mozgás
– Változatosság, sokszínűség

Movement

Ido Portal mozgásrendszerére épülő komplex erő és mozgásfejlesztő edzés. Az órarendünkben "Movement" néven fogod megtalálni.

Jellemzően saját testsúllyal edzünk, de bizonyos edzésblokkokban fontos szerepet kap a súlyzós edzésmunka is, kifejezetten akkor, ha lábak edzéséről van szó. Nem korlátozzuk magunkat a konvencionális mozgás irányokba, a cél a mozgás szókincsed, és az ehhez szükséges erő fejlesztése. Ha pl. szeretnél megtanulni húzódzkodni, Muscle Up-ozni, kézenállni, vagy talajon mozogni stb. akkor ez a Te programod. Kifejezetten ajánljuk, ha többet akarsz a hagyományos crossfit vagy konditermi edzéseknél! Itt felfedezheted, hogy mire képes a tested. 

A program elemei:

- Ízületi védőháló felépítése
- Mobilitás, mozgékonyság és hajlékonyság fejlesztése
- Erőfejlesztés, a gimnasztikából ismert erőelemek elsajátítása. Húzódzkodás, egy lábas guggolás, függőmérlegek stb.
- Erőemelés kifejezetten az alsótestre
- Kreatív mozgásjátékok erő és állóképesség növelésre.
- Talajgyakorlatok, mozgás a talajon a capoeira elemeivel és a tánc eleganciájával.
- Állatjárások, talaj-közeli mozgások
- Kézállás, egyensúlyfejlesztés

Milyen eszközöket használunk?

Gyűrű, Húzodzkodó rúd, Olimpia súlyzók, Kézisúlyzók, Gumiszalagok, Zsákok, Saját testsúly, Korlát stb.

CÉL 4.

– Izomépítés férfiaknak
– Erőfejlesztés
– Jól akarok kinézni

Izomépítő Edzés

Ha izmot szeretnél felszedni, akkor ez a program Neked szól. Kifejezetten javasoljuk, ha ez számodra mindig is nehézséget jelentett. A program során figyelembe vesszük a genetikai adottságaid, és az ennek megfelelő izomépítési módszert fogjuk alkalmazni, így nagyban növelheted az esélyed arra, hogy tényleg fejlődj. Kifejezetten a látványra megyünk rá, de a program során az is cél, hogy használható izomzatot építsünk. Ha nem vagy már kezdő, és régóta stagnál fejlődésed, akkor a megfelelő módszer kiválasztásával újra maximalizálni tudod fejlődésed!

A program elemei:

- Gimnasztika, saját testsúlyos erőfejlesztés
- Súlyzós edzés
- Erőemelés (olimpiai rúddal)
- Ízületi védőháló felépítése

Milyen eszközökkel edzünk?

Kézisúlyzók, Csigás gép, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, , Gumiszalagok, Saját testsúly stb.

CÉL 5.

– Általános egészségmerőzés
– Több energia, több erő
– Fájdalommentes ízületek

Funkcionális Erősítő Edzés

Ez sokrétű, több eszközös erőfejlesztő edzésprogram, aminek célja az általános egészség megőrzés és fittség. A program során kiemelt szerepet kap az ízületek felkészítése és erősítése. Ehhez némi izmot is felpakolunk rád, ugyanis izom nélkül aligha tudnánk erőt növelni. Ha régóta nem sportoltál vagy pl. 35 vagy 40 felett szeretnéd újra kezdeni, akkor kifejezetten ajánljuk ezt a programot, mert kiváló a mozgásba való visszatéréshez.  Az edzéseken rengeteg eszközt és módszert használunk.

A program elemei:

- Gimnasztika, saját testsúlyos erőfejlesztés
- Erőemelés (olimpiai rúddal)
- Ízületi védőháló felépítése

Milyen eszközökkel edzünk?

Saját testsúly, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók stb.

CÉL 6.

– Alakformálás nőknek
– Formás és feszes test
– Fókuszban a fenék, láb és hát!

Formás És Feszes

Több eszközös alakformáló edzés, ami kifejezetten nőknek szól. A legtöbb nő úgy gondolja, hogy szép, formás alakhoz a végkimerülésig tartó kardió edzés az egyetlen megoldás. Valamennyit persze segít a fogyásban, de a formás fenékhez, és lábakhoz bizony izomra és erőre van szükséged.

Ebben a programban megmutatjuk, hogy kell hatékonyan és biztonságosan súlyokkal edzened. Kifejezetten a problémás területeket fogjuk fejleszteni, így a feneked, lábaid kapják a legnagyobb hangsúlyt majd. A felsőtest edzésében pedig inkább a hátizmaidon, mintsem a nagy karokon lesz hangsúly, így elérhetővé válik számodra a kívánt homokóra forma.

A program elemei:

- Ízületi védőháló felépítése
- Erőemelés, súlyzós edzés - kiemelten az említett területekre.
- Pörgős intervallumos edzésblokkok

Milyen eszközökkel edzünk?

Saját testsúly, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók, Battle Rope, Csúszkák stb.

 

Kattints, jelentkezz be és kedvezményesen 1.000 Ft-ért próbáld ki bármelyik óratípusunkat!

Nézz bele az edzéseinkbe!

Kövess az Instagram-on, nézd meg, mit csinálunk az edzéseken:

Mi lesz a próbaedzésen?

Ne aggódj, nem dobunk egyből a mély vízbe!

Sok más edzőteremben bevett szokás, hogy az újoncok is azt csinálják, mint a haladók. Mi nem így dolgozunk! A szintedtől függően adunk feladatot, olyanokat, amiket meg is tudsz csinálni!

Kellemes el fogsz fáradni!

Pár fontosabb alapgyakorlat elsajátítása után szeretnénk egy kicsit terhelni is, hogy megérezd az edzések hatékonyságát. Fontos viszont, hogy ne számíts halálos elfáradásra. Ezt az intro edzés nem ennek szánjuk!

Megnézheted, hogyan dolgozunk Veled!

Folyamatosan figyelni fogunk Rád, javítunk és motiválunk! Azon leszünk, hogy mihamarabb fel tudd venni az edzés ritmusát

Edzés előtt kikérdezünk az esetleges sérülésekről is!

Az edzés előtt kapni fogsz egy online kérdőívet, amit kérünk majd, hogy tölts ki. Amennyiben régóta fennálló mozgásszervi problémád van és indokolt, úgy rögtön a megfelelő szakemberhez tudunk irányítani!

Mi lesz a próbaedzés után?

Íme a következő lépsek:

2. LÉPÉS

Ajándék Betanító Személyi Edzés

Ha tetszik, amit az próbaórán tapasztalsz, akkor az első bérleted mellé ajándékba adunk egy felzárkóztató személyi edzést, ahol megtanítunk mindent, ami a gördülékeny csatlakozásohoz szükséges.

3. LÉPÉS

Csoportos Edzések

Az ajándék betanító után tudsz csatlakozni újra a kiscsoportos edzésekhez. Ezek jellemzően 6-14 fős kiscsoportos vezetett edzések, ahol mindenki a saját szintjének megfelelően tud fejlődni. Folyamatos edzői felügyelet van, javítunk és figyelünk Rád!

Kattints, jelentkezz be és kedvezményesen 1.000 Ft-ért próbáld ki bármelyik óratípusunkat!

Ezt mondák rólunk 1-2 hónap rendszeres edzés után:

Ezt mondák rólunk 1-2 hónap rendszeres edzés után:

{

Szeretem az edzőteremben a maga jó értelemben vett puritánságát és a családias légkört. Nagyon örülök, hogy rátok találtam. Olyan értelemben mozgatjátok át és erősítitek az embereket, ami tudat alatt nekem hiányzott eddig. Valószínűleg első alkalommal az oldalaitokat kutatva is ez a szemlélet fogott meg és vett rá, hogy azonnal jelentkezzek. Az irodában ülve egyaránt észreveszem, hogy sokkal többet figyelek a helyes testtartásomra, de mikor éppen a munkám fizikai részét végzem, egész másként emelem a súlyosabb dolgokat is, mint eddig. 
Szeretem András zenéit az órák közben.

– Najat Zsuzsanna

{

“Bár még csak ismerkedek a rendszerrel de nagyon tetszik! Tetszik mert összetett nagyon sok oldalú és rendkívül kreatív elmére vall ez a sok színes gyakorlat. Ami nekem sokat jelentett az elmúlt hetekben, hogy elkezdtem aggódni, hogy mi lesz velem, illetve a fejlődésemmel ezekkel a 3x 10 fekvőkkel, de érdekes módon mindig éreztem, hogy bedurranok edzés végére és nő az erőm és alakul az izomzatom! A precizitás, a figyelem mennyisége és minősége az páratlan amit az edző nyújt itt!”

– Darvas Viktor

{

Szeretem, hogy hosszútávra tervez,
aprólékos útépítés folyik az edzésen, ami odafigyelést, elszántságot & kitartást követel meg tőlünk.
Végig biztonságban érzem magam, mert a gyakorlatok közben folyamatos felügyelet & korrigálás folyik, hogy helyesen hajtsuk végre a feladatokat.
Klassz, hogy ez nem egy tucat-“gyúrjunkWaze”-terem, ennél jóval komplexebb szemléletű az edzés:
egyéni adottságokat / allapotokat szem előtt tartva, lelki folyamatokat & táplálkozási szokásokat is támogatva ösztönöz fejlődésre.

– Kósa Timi

Kattints, jelentkezz be és kedvezményesen 1.000 Ft-ért próbáld ki bármelyik óratípusunkat!

Tudj meg többet rólunk

Nézd meg a cikkeinket, illetve ismerd a csapatot.

Hasznos cikkek

Művelődj és okosodj minden nap! Cikkeinkből megismerheted a kulisszatitkainkat. Rendszeres bejegyzések edzésprogramokról, hasznos gyakorlatokról és életmódról!

A csapat

Az edzésprogramjaink nem működnének, ha nem lenne mögöttük egy nagyszerű csapat. Tudd meg, hogy kiktől tanulhatsz, és miért érdemes edzővel dolgoznod!
 

Óratípusok

A SzinkronGym programjai az erő, állóképesség, hajlékonyság és koordináció fejlesztését célozzák. Az alábbi linken megtalálod az óratípusainkat. Válaszd ki a hozzád legközelebb álló mozgásformát!

Jelentkezz be most és próbáld a ki az edzést 1.000 Ft-ért!

1. Válaszd ki a Neked való óratípust.
2. Válassz időpontot.
3. Kattints a a kiválasztott edzés melletti "Bejelentkezés" gombra, majd regisztráld magad az órarend felületén.
4. Nézd meg az e-mail fiókod, ahol erősítsd meg a regisztrációd az első belépéssel, majd jelentkezz az órára!

Ha elakadtál valahol, akkor írj nekünk facebook-on, vagy az info@szinkrongym.hu -ra. Esetleg csörögj ránk ezen a számon: +36209388539

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This