Fáj a hátad? Elhíztál? Nehezen mozogsz?

Az igazi éned 3 hónap alatt visszaszerezhető!

Felmérjük a mozgásod és útmutatót adunk a kezdéshez!

Töltsd le most az ajándék konzultációs kuponod, majd gyere és tudd meg hogyan kezdj hozzá!

Ne hagyd cserben a saját tested!

Ha a tested nem működik megfelelően, akkor az életedben semmi sem!

Kisgyermek- és a diákkorodban a mozgás még része volt az életednek.

…de mi lett ezután?

Jött az első munkahelyed és leültél egy íróasztal mögé. A karriered mindennél
fontosabb lett, amit sokszor még az egészségednél is előrébb helyezel.

Ha cserben hagyod a saját tested, akkor ne csodálkozz azon, ha előbb utóbb maga a tested hagy cserben Téged!

A tested fizikai állapota kihatással van a teljes életérzésedre!

A mozgás befolyásolja:

  •  Az azonnali közérzeted.
  • A párkapcsolatod.
  • A munkádban leadott teljesítményedet.
  • Az egész gondolkodás módodat, elmédet.
  • Az élethez való hozzáállásod és a motivációd.

Mozgás nélkül az életed működésképtelen

Mozgás hiányában nem csak a tested épül le, hanem az agyad is.  Akár hiszed, akár nem, a fizikai mozgással az agyad teljesítőképessége is nő!

Két lehetséges út van:

Ha nem mozogsz, akkor az tested előbb utóbb elfelejt mozogni.

Az ízületeid kötötté válnak és elvesztik a mozgékonyságukat, az izmaid leépülnek.

Romlik a testtartásod és ez kihatással van a belső szervekre is. Sőt, a mozgás hiánya kihatással van az egész anyagcseréd működésére is.

Ha egész nap ülsz, akkor ne csodálkozz azon, hogy fáj a hátad és a víztől is hízol!

Rendszeres mozgással a régi éned visszaszerezhető!

Az egészséges gerinchez és ízületekhez rendszeres és célzott mozgásra lesz szükséged.

Minden csak attól függ, hogy megadod-e a testednek a megfelelő ingereket. A mozgással valójában megakadályozod az agyad leépülését is, mivel folyamatos ingert biztosítasz számára.

A mozgás egyenlő az élettel!

Látható és érezhető eredménye van az edzéseknek, sokkal mozgékonyabb lettem és a gyakorlatok is jobban mennek. A térdeim korábban mindig nagyon problémásak és érzékenyek voltak, de mostanra megszűnt az a kellemetlen feszülő érzés. 1 éve például még 2 mp-t sem tudtam vele guggolni, mert annyira feszült. Lajos Dávid

Programozó

10 mozgáslehetőség közül jó ha 2 való neked!

A legtöbb próbálkozás azért sikertelen, mert sokan irreális célokat tűznek ki, ráadásul a kiválasztott edzésprogram egyáltalán nem illeszkedik a kitűzött célokhoz.

Azt tanácsoljuk, hogy először legyél tisztában a céljaiddal!

Ebben segítünk az első kötetlen személyes konzultáción!

A fitneszipar elkorcsosult…

A magazinok és a hirdetések teletömik a fejed olyan haszontalan közhelyekkel, amik a gátolnak a tartós eredmények elérésében.

Mi úgy látjuk, hogy ez az 4 legnagyobb zsákutca, ami miatt nem éred el a célod:

1.) Iróasztaltól a fitneszgépekbe

Tényleg ülve kéne edzened az egész napos ülés után? Ez valóban egy kényelmes megoldás, de a változás titkát a komfortzónán kívül  kell keresned.

2.) Csilivili és trendi

LCD TV-k, Dj-k, csinos, márkás edzőruha és cipők….Ez tényleg fontosabb mint maga a mozgás? Ezek csak elterelik a figyelmed arról, hogy rendesen edz.

3.) A brutális edzések illúziója

Sokak szerint az edzés csak akkor jó, ha folyton izomlázad van és minden alkalommal négykézláb mászol ki a teremből. A legtöbb nagy fitnesztermi edzésmódszer erre a tévhitre épít, viszont ez csak a sérülesek és a kiégés receptje.

4.) Behatárolt edzésmódszerek

Havonta jelenik meg valami új fitnesz irányzat a tuti receptet hirdetve. A többségük mindig valami érdekes, menő “hightech” eszköz köré épít és behatárolja az edzésed.

Add azt a testednek, amire valóban szüksége van!

Szeretnénk segíteni és pár hasznos tanáccsal ellátni annak érdekében, hogy eredményes legyél:

R

Kerülj a komfortzónádon kívülre!

Ha mindig csak azt csinálod, ami könnyen megy, akkor nem fogsz fejlődni.

Dolgozz azon is, ami nem megy! Tanulj új dolgokat, ez visz előre, ettől fejlődsz. Pl. ha nem tudsz rendesen leguggolni, akkor guggolj minden nap. Ha kötött a gerinced, akkor mozgasd naponta többször…stb.

R

Első a minőség!

Csináld jól a gyakorlatokat.

Ezzel egyrészt hatékonyabb az edzésed, másrészt minimalizálod a sérülés kockázatát.  A rossz technika előbb utóbb megbosszulja magát!

R

A rendszeresség fontos!

Szervezd úgy az életed, hogy jusson időd a mozgásra.

Határozd meg azokat a fix idősávokat, amikor az időd mozgásra szánod!

R

Ismerd a határaidat, tiszteld a saját tested!

Ne legyél túl mohó, tudd, hogy hol a határ!

Mindenkinek vannak olyan korlátai, amiken túl már nem fog az edzés  a kellő haszonnal járni.

Fordíts kellő időt a regenerációra és a pihenésre is.

R

Ne legyen túl sok, de túl kevés se!

Találd meg az egyensúlyt!  Nem jó, ha állandóan a max. intenzitással edzel. 

A legtöbben vagy azért nem fejlődnek, mert nincs elég kihívás elé állítva test, vagy túl nagy stresszt kap a szervezet. Hullámoztasd a terhelést, minden 4-5-ik edzés után vegyél vissza 30-40%-ot a terhelésből!

R

Építs jó mozgásmintákra!

Foglalkozz a hajlékonysággal és kevésbé látványos mozgásjavító gyakorlatokkal is.

Ezek felkészítik az ízületeid a komolyabb terhelésre és kisebb lesz a sérülés kockázata.

R

Bizonyos időközönként változtass a programon!

8-10 hetente változtass a programon.

Ha mindig csak ugyanazt csinálod, akkor idővel kiégsz és megáll a fejlődést. Dolgozz máson is, egyszerre minden úgysem tudsz! Szoktuk is mondani, ha mindent csinálsz, akkor semmit sem!

R

A türelem nagy erény!

Legyél türelmes és kitartó. Ne adj fel mindent 1-2 hét után.

Bizonyos készségek elsajátítása időbe fog telni. Nem biztos, hogy minden azonnal sikerülni fog. Adj magadnak 2-3 hónapot, a szervezetednek időre van szüksége ahhoz, hogy fejlődjön. Ne akarj 2 hét alatt mindent elérni!

Mi így dolgozunk Veled:

Folyamatosan képezzük magunkat és minden új módszert tesztelünk magunkon. Csak az kerül a programokba, ami már bizonyított saját magunkon is!

Z

1.) A középpontban Te vagy és a mozgásod. Ha nem fejlődsz, akkor mi sem vagyunk boldogok

A legrosszabb dolog, ha valaki a saját maga edzője! Fontos, hogy a gyakorlatokat szabályosan hajtsd végre és egy jól összeállított program alapján dolgozz.

Éppen ezért minden óra edzői felügyelet mellett zajlik. Odafigyelünk rád és folyamatosan javítjuk a mozgásod, így elkerülheted a hosszú kihagyásokkal járó felesleges sérüléseket.

Z

2.) Nincsenek felesleges kondigépeink, és kizárt, hogy unatkozz az edzéseken

A terem olyan mint, egy nagy játszótér. Itt mindent megtalálhatsz, ami egy változatos és szórakoztató edzéshez kell:

Húzódkodókeretek, gyűrűk, kettlebellek, clubbellek, kézisúlyzók, rudak és tárcsák, homokzsákok, medicinlabdák, kötelek, gumiszalagok stb.

Z

3.) Az egész tested megmozgatjuk

A programjainkon természétes mozgásokat erősítünk, ahol minden izmod bevonod a munkába. Guggolunk, húzunk, tolunk, cipelünk, lógunk, lépünk, mászunk stb.

Haladóbb szinten ezeket a mozgásokat komplex formában, egymással összekötve is végezheted. Ezzel egyrészt a legjobb vitamint adhatod az agyadnak, másrészt az edzés utóhatása is nagyobb, ami a fogyás miatt nem mellékes.

Z

4.) A kiscsoportos edzéseket preferáljuk

Ugye Te sem szereted a tömött edzőtermeket, vagy kondigépekre való várakozást? Nos, mi edzők sem szeretünk túl sok fővel egyszerre dolgozni, sőt kifejezetten zavaró, ha nem tudunk mindenkire rendesen odafigyelni.

Éppen ezért max. 8-10 fővel dolgozunk egyszerre, így több figyelemet kapsz, jobban Rád tudjuk szabni órát, ráadásul még az eszközökre sem kell várnod.

Z

5.) Fokozatos, mérhető és kiszámítható fejlődésre van szükséged

A programokat több hónapra előre a szintedtől, állapotodtól, illetve a célodtól függően állítjuk össze. Az edzéseken nem lesz lehetőséged lazsálni, ugyanakkor megóvunk a túledzéstől!

Az eredményeidet dokumentáljuk és 3 havonta konzultálunk az addigi teljesítményedről és együtt kijelöljük a jövőbeli célokat.

Z

6.) Nem tudsz "csak úgy" egy alkalomra beugrani 🙁

Bár sokan állítják, hogy mennyire másképp érzik magukat már az első alkalom után, mi mégis azt mondjuk, hogy egy alkalomtól ne várj csodákat! A gyakorlatok komplexek, hosszabb időbe telik, amíg biztonságosan elsajátítod azokat.

Pozitív változást legalább 1 hónap távlatában tudunk garanálni, így arra kérünk, hogy adj időt magadnak és a testednek. Valódi konzekvenciákat legalább egy hónap alatt tudsz leszűrni majd.

Z

7.) Nem a "csilivili" a és trendi a lényeg

Nyilván megköveteljük, hogy tiszta ruhában és rendezett állapotban gyere edzeni, ugyanakkor itt nem kell azzal törődnöd, hogy trendi legyél.

Nálunk mindenki ismeri a másikat, az edzéseken jó a hangulat, de többnyire mindenki magával van elfoglalva és nem a külsőségekkel.

Z

8.) Ahogy mi figyelünk rád, úgy is mi megköveteljük a teljes figyelmed

Itt nem tudsz úgy edzeni, hogy közben a facebookot böngészed és szelfiket készítgetsz.

Az igazi eredményhez a munkádra, figyelemdre és rendszerességre lesz szükség.

Rossz mozgásra épített edzés = garantált sérülés és eredménytelenség!

Senkinek sincs ideje a zsákutcákra! Ha eredményt szeretnél, akkor csináld jól...

Íme a teljes folyamat, amint végigviszünk:

1. LÉPÉS Jelentkezz a konzultációra és derítsd ki,  hogy van-e gond a mozgásoddal.

2. LÉPÉS: Próbálj ki egy edzést, ahol csak Veled foglalkozunk és megnézheted, hogyan dolgozunk.

3. LÉPÉS: Amennyiben bejön az, amit tapasztalsz, úgy gyere és csináljuk, amit kell!

Ez fog történni az ajándék konzultáción:

1.) Célok egyeztetése + tanácsadás a folytatást illetően

A konzultáción alaposan kikérdezünk a céljaidról és az eddigi edzésprogramjaidról (amennyiben volt). Igyekszünk megtalálni a valódi "miért"-edet majd ezek alapján kitűzünk egy reális, elérhető célt.

Megbeszéljük, hogy milyen további teendőkre lenne szükséged ahhoz, hogy valóban legyen eredménye is annak, amit majd csinálni fogsz.

2.) Megmérjük testösszetételed (Testzsír)

A testösszetételed szorosan kapcsolódik a mozgásodhoz. Túlsúly = korlátozott mozgás.

Ez kezdeti mérés fontos, mivel később lesz összehasonlítási alapod. A programunk során többször szoktunk mérni, ez alapján tudjuk azokat a finomhangolásokat megcsinálni, ami a stagnálásokból való kijövetelben segít majd. 

3.) Elvégzünk egy alapos mozgáselemzést

Fontos, hogy minimalizáljuk a sérüléseket kockázatát!  Ha asszimmetriákra és rosszul berögzült mozgásmintákra építed az edzésed, akkor csak ezeket fogod megerősíteni.

A mozgásfelmérővel képet kapunk arról, hogy mozogsz és mik azok a problémás területek, amiken dolgoznod érdemes annak érdekében, hogy sérülésmentesen edzhess.

4.) Mozgásjavító gyakorlatokat adunk

A mozgásfelmérő alapján mutatunk pár egyszerű otthon is végezhető gyakorlatot, amivel már aznap jobbá teheted a mozgásod és a közérzetedet.

Jelölj ki reális célokat, ismerd meg a mozgásod!

A szívünk szerint mi senkit sem engednénk addig edzeni, amíg legalább képbe nem került a saját mozgásminőségével. 

A konzultáció értékét 8.000 Ft-ban határoztuk meg, viszont szeretnénk, hogy tényleg ne az anyagiak jelentsék számodra a siker akadályát, ezért most úgy döntöttünk, hogy ezért most úgy döntöttünk, hogy a konzultációt AJÁNDÉKBA ADJUK!

A konzultáción olyan hasznos tanácsokat kapsz, amik a megfelelő útra terelnek a fitneszipar kaotikus pénzéhes világában.

TÖLTSD KI AZ ŰRLAPOT ÉS JELENTKEZZ!

Tedd meg az első lépést még ma!


Hasznos cikkek

Művelődj és okosodj minden nap! Cikkeinkből megismerheted a kulisszatitkainkat. Rendszeres bejegyzések edzésprogramokról, hasznos gyakorlatokról és életmódról!

A csapat

Az edzésprogramjaink nem működnének, ha nem lenne mögöttük egy nagyszerű csapat. Tudd meg, hogy kiktől tanulhatsz az edzéseken!

Az edzésprogramok

A SzinkronGym programjai az erő, állóképesség, hajlékonyság és koordináció fejlesztését célozzák. Válaszd ki a hozzád legközelebb álló mozgásformát!

NÉZZ KÖRÜL!

Fényképek az edzéseinkről

Órarend

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
SzinkrON
06:50 - 07:50
Eszes András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
06:50 - 07:50
Ivánchich András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Ivánchich András
SzinkrON
06:50 - 07:50
Eszes András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
06:50 - 07:50
Ivánchich András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Ivánchich András
SzinkrON
06:50 - 07:50
Eszes András

SzinkrON
07:50 - 08:50
Ivánchich András
SzinkrON
09:00 - 10:00
Varga Attila
SzinkrON
09:00 - 10:00
Varga Attila
SzinkrON
09:00 - 10:00
Varga Attila
SzinkrON
17:15 - 18:15
Ivánchich András

SzinkrON
18:15 - 19:15
Bajai Attila

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András

SzinkrON
20:15 - 21:15
Eszes András
SzinkrON
17:15 - 18:15
Varga Attila

SzinkrON
18:15 - 19:15
Ivánchich András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András

SzinkrON
20:15 - 21:15
Eszes András
SzinkrON
17:15 - 18:15
Ivánchich András

SzinkrON
18:15 - 19:15
Bajai Attila

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András
SzinkrON
17:15 - 18:15
Varga Attila

SzinkrON
18:15 - 19:15
Ivánchich András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Ivánchich András

SzinkrON
20:15 - 21:15
Eszes András
SzinkrON
18:00 - 19:00
Ivánchich András

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
SzinkrON
06:50 - 07:50
Bárkányi István

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
06:50 - 07:50
Bárkányi István

SzinkrON
07:50 - 08:50
Bárkányi István
Kettlebell
07:00 - 07:50
Polgár Viktor
Kettlebell
07:00 - 07:50
Polgár Viktor
Kettlebell
07:00 - 07:50
Polgár Viktor

SzinkrON
07:00 - 08:50
Bárkányi István
SzinkrON
17:15 - 18:15
Bajai Attila

Tacfit
18:15 - 19:15
Eszes András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Bajai Attila
Tacfit
17:30 - 18:20
Polgár Viktor

Kettlebell
18:30 - 19:20
Polgár Viktor

Kettlebell
19:20 - 20:10
Polgár Viktor
SzinkrON
17:15 - 18:15
Bajai Attila

Tacfit
18:15 - 19:15
Eszes András

SzinkrON
19:15 - 20:15
Bajai Attila
Tacfit
17:30 - 18:20
Polgár Viktor

Kettlebell
18:30 - 19:20
Polgár Viktor

Kettlebell
19:20 - 20:10
Polgár Viktor
Tacfit
17:15 - 18:15
Polgár Viktor

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

No events available!

Az edzés elkezdéséhez jelentkezz az ajándék konzultációra!

Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni az edzéssel.
Megnézzük a mozgásod.
Kiválasztjuk a hozzád illő programot.

Töltsd le az ajándék konzultációs kuponod, majd gyere el és tudd meg mit kell tenned!

LombGym

SzinkronGym

A csapat
Hasznos cikkek
Órarend
Referenciák

Edzésprogramok

SzinkrON
Tacfit
Kettlebell

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This