Szabadítsd ki a benned rejlő szuperhőst!

3 hónap alatt minden szuperképességed visszaszerezhető!

Szuperhősök receptje erre!

 

Bárki szuperhőssé válhat, igen Te is!

Lehet, hogy Te sem hiszed el, de ha okosan használod, akkor a tested megdöbbentő teljesítményre képes! Nézzük meg, mik lehetnek a Te szuperképességeid?

Testpáncél

Minden szuperhős megerősített testpáncéllal, azaz kidolgozott formás izomzattal rendelkezik. Igen, a női szuperhősök is. Nem véletlen, hogy a legtöbb ember szerelmes a szuperhősökbe!

Emberfeletti szupererő

Egy szuperhős hihetetlen erővel bír, amire Neked is nap mint nap szükséged lehet. Ezzel a képességgel nem okoz gondot néhány nehezebb bútor arrébtolása, vagy 3-4 teli bevásárlószatyor hazacipelése!

Golyóálló ízületek

A szuperhősök sebezhetetlenek, vagyis elpusztíthatatlan ízületekkel rendelkeznek. Ezekben acélkábelszerű szalagok találhatók és emiatt a komolyabb terheléseket is sérülés nélkül kibírják!

Kifogyhatatlan energia

Egy szuperhős reggel kipattan az ágyból és vidáman kel minden nap! Nincs szüksége 7 presszókávéra, hogy végigbírja a napot!

Spontán regeneráció

Egy fontos képesség, ami lehetővé teszi az edzések utáni gyors regenerációt. Megóv a betegségekből és gyorsabban felgyógyulsz egy esetleges sérülésből.

Kimagasló állóképesség

Aki ennek birtokosa, annak nem okoz gondot egy hosszabb túra és bármeddig bírja a terhelést!

Ha viszont nem mozogsz, akkor megszűnsz szuperhősnek lenni!

Olvass tovább, és megmutatom hogyan tűnnek el a szuperképességeid!

C

 

Valójában Te is szuperhősnek születtél, sőt mindenki szuperhős!

…csak az a baj, hogy erről már teljesen megfeledkeztél. Emlékszel mennyit mozogtál és sportoltál gyerekkorodban?

Nézzük, hogyan szűnsz meg szuperhősnek lenni, erre pedig vegyünk egy hasonlatot:

A szuperhős teste olyan, mint egy versenyautó, amit győzelemre alkottak.

Most gondolj csak bele abba, ha ezt a versenyautót csak a városban használod, ahol a lámpától a következő lámpáig max. 40 km/h-ra tudsz felgyorsulni. Szinte biztosan állítom, hogy ez az autó egy idő után tönkremegy. Nos, ugyanez történik a szuperhős fizikumoddal is.

Ahogy a versenyautó számára a gyorsulás, úgy a szuperhős léted számára a mozgás jelenti az életet. Ha nem mozogsz, akkor előbb-utóbb berozsdásodik a szerkezet!

Ez történik a Veled, ha nem mozogsz:

Q

Kopnak az ízületeid.

Q

Csökken a hajlékonyságod.

Q

Évről évre csökken a magasságod, ellenben nő a derékbőséged.

Q

Elgyengül a tested, az izmaid leépülnek.

Q

Romlik a testtartásod, egyre görnyedtebb vagy.

Q

Kezd eltűnni az önbizalmad.

A szuperhősök győzelemre születtek!

Egy szuperhős számára szuperképességei megtartása mindennél fontosabb! Gondolj csak bele, mi lenne, ha minden felsorolt szuperképességgel rendelkeznél?

Soha többé nem fájna a hátad!

A lépcsőn cammogás helyett felrepülnél!

Bármekkora szatyrot akár futva is hazavinnél!

Számodra egy stresszesebb nap meg se kottyanna!

Referencia

Visi Orsolya

35 éves, Web designer

Íme a szuperhősök edzésének titkos receptje!

…ahol az egyetlen, és egyben legfontosabb összetevő nem más, mint egy öntöttvas golyó, a KETTLEBELL!

A kettlebellt a gömb formája teszi egyedivé és szuperhatékonnyá.

Mivel a súly középpontja a súlyzó alján van,  ezáltal sokkal összetettebb izommunkát tesz lehetővé.

Íme a szuperhősök edzésének titkos receptje!

…ahol az egyetlen, és egyben legfontosabb összetevő nem más, mint egy öntött vas golyó, a KETTLEBELL!

A kettlebellt a gömb formája teszi egyedivé és szuperhatékonnyá.

Mivel a súly középpontja a súlyzó alján van, ezért sokkal összetettebb izommunkát tesz lehetővé.

Vigyázat, nem mindegy hogyan használod!

A kettlebellel másképp kell edzened mint egy hagyományos kézisúlyzóval! Lehet igazán hatékonyan is edzeni vagy hatástalanul alibizni. Te melyiket választanád?

Az igazság az, hogy senkinek se volt könnyű eddig szuperhőssé válnia! Pláne, ha mindent Magad akarsz megoldani.

Kettlebellezni megtanulhatsz internetes videókból is, de kérlek gondold át ezt 4 fontos kérdést:

t

Tudod-e valójában, hogy mit miért csinálsz?

t

Elég hatékonyan végzed gyakorlatokat?

t

Mi a célod, milyen program alapján dolgozol?

t

Megérted-e amiről a gyakorlat szól, vagy csak tetszett a mozdulat?

Egy eszköz rendszer nélkül működésképtelen!

Ahhoz, hogy tényleg szuperhőssé válj, szükséged lesz egy alaposan kidolgozott, fokozatosan felépített és megfelelően komplex edzésmódszerre. Ez a kettlebell egyetlen felhasználási feltétele.

Belegondoltál már egyáltalán abba, hogy egy edzésprogram összeállításánál mennyi mindenre kell figyelni? Ha nem vagy igazán jártas a témában, akkor biztosíthatlak, hogy a saját magadnak összerakott program nem fogja azt az eredményt hozni, amire vágysz!

A program összeállításához nem elég a fitneszmagazinokat olvasgatni és internetet böngészni!

Van egyáltalán Neked erre időd?

Ahhoz, hogy a kettlebell felhasználási feltétele teljesüljön, szinte biztosan szükséged lesz egy hozzáértő edzőre, aki…

R

…helyesen megtanítja gyakorlatokat.

R

…olyan edzéstervet állít össze, ami a Te céljaidnak megfelelő.

R

…felügyeli a munkád, és kijavítja a hibáid.

R

…fokozatosan és a képességeidnek megfelelően terhel.

R

…mérhetővé teszi a fejlődésed.

R

…megóv a túledzéstől és kimerüléstől.

Így válhatsz Te is szuperhőssé!

A szuperhősöknek nem könnyű a dolga. Egyesek évekig dolgoztak a képességeik megszerzésén!

A türelmedre, kitartásodra és az odafigyelésedre mind szükséged lesz…..DE nem vagy egyedül. Minden szuperhős mögött ott áll egy Segítő!

Most röviden bemutatom a szuperhősképző program távlatait:

SPIDERMAN - 1. fázis

Heti 2 edzés – Hossza 3-6 hónap

CÉLOK:

  • Stabil alapok elsajátítása, hogy magabiztosan nyúlj az eszközhöz, érezd meg, hova is hatnak a gyakorlatok. Minden szuperhős ezzel kezdi!
  • Elindítjuk a tested átalakulását, mely önbizalmat fog adni  a mindennapokban.
  • Célunk lesz az, hogy az edzést élménnyé, és mindennapi rutinná tegyük az életedben.

SUPERMAN - 2. fázis

Heti 2-3 edzés – Hossza 6-12 hónap

CÉLOK:

  • Alapozás után folytatjuk a tested építését azzal, hogy az erődet és az állóképességed fejlesztjük.
  • A feladatok nagyobb kihívást jelentenek majd, megismerkedsz duplasúlyos edzésprogramokkal, hogy mielőbb profivá válhass.
  • Az edzés és a tudatos életmód egyre nagyobb szerepet kezd betölteni az életedben.

HULK - 3. fázis

Heti 3-4 edzés – Hossza 12 hónap +

CÉLOK:

  • Elpusztíthatatlan leszel, életed formáját fogjuk kihozni Belőled!
  • Komplex feladatsorokat végzel, amikkel iszonyú erőre és kifogyhatatlan energiára teszel szert.
  • Megtanítjuk Neked, hogy nincs lehetetlen, csak hiányzó akarat!

Így válhatsz Te is szuperhőssé!

A szuperhősöknek nem könnyű a dolga. Egyesek évekig dolgoztak a képességeik megszerzésén!

A türelmedre, kitartásodra és az odafigyelésedre mind szükséged lesz…..DE nem vagy egyedül. Minden szuperhős mögött ott áll egy Segítő!

Most röviden bemutatom a szuperhősképző program távlatait:

SPIDERMAN - 1. fázis

Heti 2 edzés – Hossza 3-6 hónap

CÉLOK:

  • Stabil alapok elsajátítása, hogy magabiztosan nyúlj az eszközhöz, érezd meg, hova is hatnak a gyakorlatok. Minden szuperhős ezzel kezdi!
  • Elindítjuk a tested átalakulását, mely önbizalmat fog adni  a mindennapokban.
  • Célunk lesz az, hogy az edzést élménnyé, és mindennapi rutinná tegyük az életedben.

SUPERMAN - 2. fázis

Heti 2-3 edzés – Hossza 6-12 hónap

CÉLOK:

  • Alapozás után folytatjuk a tested építését azzal, hogy az erődet, és az állóképességed fejlesztjük.
  • A feladatok nagyobb kihívást jelentenek majd, megismerkedsz duplasúlyos edzésprogramokkal, hogy mielőbb profivá válhass.
  • Az edzés és a tudatos életmód egyre nagyobb szerepet kezd betölteni az életedben.

HULK - 3. fázis

Heti 3-4 edzés – Hossza 12 hónap +

CÉLOK:

  • Elpusztíthatatlan leszel, életed formáját fogjuk kihozni Belőled!
  • Komplex feladatsorokat végzel, amiker iszonyú erőre és kifogyhatatlan energiára teszel szert.
  • Megtanítjuk Neked, hogy nincs lehetetlen, csak hiányzó akarat!

Ezt kapod a kettlebell edzéstől

1.) Használható fittséget

Visszakapod az ízületeid egészségét és használható, látványos izomzatra tehetsz szert.  

Rövid és pörgős edzéseket végezhetsz, ami alaposan átmozgatja a teljes tested. Az edzéseken célirányosan dolgozol a mozgásod javításán, és a tested erősítésén. Egy idő után nem lesz gond napi több alkalommal felszaladni a tizedik emeletre.

2.) Újra felveheted a kedvenc ruháid

Heti 3x 60 perc edzéssel, és a megfelelő táplálkozással ki fogod cserélni a ruhatáradat!

A jól megtervezett edzésprogrammal és a tapasztalt edzők segítségével át fogsz változni. Idővel, a kitartó munka biztos sikerrel jár!

2.) Újra felveheted a kedvenc ruháid

Heti 3x 60 perc edzéssel, és a megfelelő táplálkozással, ki fogod cserélni a ruhatáradat!

A jól megtervezett edzésprogrammal és a tapasztalt edzők segítségével át fogsz változni. Idővel, a kitartó munkával biztos sikerrel jár!

3.) Állandó kihívást, ami a fejlődésed kulcsa!

Szeretnénk, ha fejlődésed a megfelelő ritmusban történne, így az első edzéseken nem terhelünk le teljesen. Csak stabil alapokra építkezhetünk!

Amint meg van a megfelelő rutin a tested irányításában, jönnek a komplexebb feladatsorok, nagyobb súlyok az edzésben.

4.) Szuperhős edzőtársakat és minden edzésen új motivációt!

Egyedül edzeni jó, de csoportban edzeni jobb!

Csoportos edzések keretében tudsz edzeni, ahol a jó hangulat, és társaság lendülete, ereje könnyen átbillenthet a nehéz pillanatokon, akár élethelyzeteken is.

4.) Szuperhős edzőtársakat és minden edzésen új motivációt!

Egyedül edzeni jó, de csoportban edzeni jobb!

Csoportos edzések keretében tudsz edzeni, ahol jó hangulat, és társaság lendülete, ereje könnyen átbillenthet a nehéz pillanatokon, akár élethelyzeteken is.

Eddig kiképzett szuperhős!

Eddig visszaszerzett szuperképesség!

Ők már visszaszerezték az összes szuperképességeiket!

Szellemi munkát végzőknek kifejezetten tudom javasolni, mivel teljesen más módon fáraszt le. Jobban megy a munka és a stressz kezelése.

Az edzések nehezek, de mindenki megkapja a neki szükséges odafigyelést, hogy a feladatokat biztonságosan hajtsa végre és csak annyi terhelést kapjon ami neki megfelelő.

Minden edzés jó hangulatban telik. A társaság kedves, figyelmes és segítőkész.

Prokics Balázs

28 éves, programozó

Már éppen két éve nem sportoltam rendszeresen semmit, amikor végre elhatároztam, hogy újra mozgásba lendülök.

Gondolkodtam, hogy mit kéne csinálni, és évekkel ezelőtt hallottam már a kettlebellről. Keresgéltem a neten, és rátaláltam a Szinkrongymre.

Nagyon szeretek hozzájuk járni, mert változatosak az edzések, és az egész testemet megmozgatják. Az órák mindig jó hangulatban telnek, és közben az edző motiválni is tud minket.

A stresszt mindig le tudom vezetni, és a feladatokon kívül nem gondolok másra. Számomra fontos, hogy olyan sportot tudjak űzni, ami hosszabb távra szól. Nekem a kettlebell már 4 éve…

Fekete Krisztina

29 éves, Füdőszobaszalon üzletvezető

A kettlebell segít nekem ellensúlyozni az ülő munka illetve a stressz káros hatásait.

Jó a csapat, az edzések jó hangulatúak és mindig érdekesek. Mindig van valami új ami kihívást jelent, motivál arra, hogy feszegessem a határaimat.

Mióta bellezek sokat javult az erőnlétem, megszűntek a derék problémáim. Ez az egész úgy működik igazán jól, ha jók az edzők, jó a csapat. Szóval ez a Szinkrongym-ben jól működik.

 

Prokics Péter

53 éves, IT mérnök

Tényleg? Mégis inkább egy hagyományos fitneszterembe mennél?

Nem állítom, hogy baj van ezekkel a helyekkel, de biztos erre vágysz? Felhozok pár pro és kontra érvet, ami segíthet meghozni a helyes döntést!

Nézd meg mi vár rád a hagyományos fitnesztermekben!

Wellness részleg szaunával, masszázzsal és szoláriummal.

 

Ha gépekre vágysz, az lesz bőven, ellenben más felszerelésben hiányosak.

 

LCD tévék és proteinbár.

 

Mit szólnál, ha ezzel szemben ez várna Téged minden edzésen?

Családias légkör, segítőkész közösség.

 

A létszám maximalizált, ezért nem kell várni a eszközökre.

 

A létszám maximalizált, ezért nem kell várni a eszközökre.

 

Nem hagyunk magadra, megmutatunk mindent és arra törekszünk, hogy minden edzésről sikerekkel gazdagodva távozz!

 

Csúcsidőszakokban mindig várnod kell a gépekre és eszközökre, melyet általában izzadtságfoltosan vehetsz át.

 

Trendi ruhákban kell edzened. Ha nem, akkor kibeszélnek és kiutálnak a teremből.

 

Trendi ruhákban kell edzened. Ha nem, akkor kibeszélnek és kiutálnak a teremből.

 

Magadra vagy utalva, vagy extraként kifizeted a személyi edzőt.

 

Nincs proteinbár.

 

Nincsenek LCD TV-k

 

Sajnos nem tartunk fent wellness részleget

 

Tényleg? Mégis inkább egy hagyományos fitneszterembe mennél?

Nem állítom, hogy baj van ezekkel a helyekkel, de biztos erre vágysz? Felhozok pár pro és kontra érvet, ami segíthet meghozni a helyes döntést!

Nézd meg mi vár rád a hagyományos fitnesztermekben!

Wellness részleg szaunával, masszázzsal és szoláriummal.

 

Ha gépekre vágysz, az lesz bőven, ellenben más felszerelésben hiányosak.

 

LCD tévék és proteinbár.

 

Csúcsidőszakokban mindig várnod kell a gépekre és eszközökre, melyet általában izzadtságfoltosan vehetsz át.

 

Trendi ruhákban kell edzened. Ha nem, akkor kibeszélnek és kiutálnak a teremből.

 

Trendi ruhákban kell edzened. Ha nem, akkor kibeszélnek és kiutálnak a teremből.

 

Magadra vagy utalva, vagy extraként kifizeted a személyi edzőt.

 

Mit szólnál, ha ezzel szemben ez várna Téged minden edzésen?

Családias légkör, segítőkész közösség.

 

A létszám maximalizált, ezért nem kell várni a eszközökre.

 

A létszám maximalizált, ezért nem kell várni a eszközökre.

 

Nem hagyunk magadra, megmutatunk mindent és arra törekszünk, hogy minden edzésről sikerekkel gazdagodva távozz!

 

Nincs proteinbár.

 

Nincsenek LCD TV-k

 

Sajnos nem tartunk fent wellness részleget

 

Válaszd ki a számodra legjobb csomagot!

Kezdéshez a Szuperhős csomag a legjobb, de ha nincs merszed így belevágni a lecsóba, akkor tesztelj a Spirderman csomaggal!

Ha viszont nem akarsz teketóriázni, akkor válaszd Hulk-ot! 🙂

Félsz belevágni? Tudd meg, hogy a Kettlebell tényleg Neked való-e!

Minden szuperhősnek voltak felelmei! Hadd segítsünk!

Gyere el egy ingyenes konzultációra, ahol mindezt együtt hamar kiderítjük!

Gyakran ismételt kérdések:

1.) Mennyire veszélyes a Kettlebell?

Csak annyira, mint bármely más súlyzó vagy edzésforma. Ha nem jól használod, akkor lesérülhetsz. Ez is csak egy eszköz, amit meg kell tanulnod jól használni. Meg kell értened a gyakorlatok lényegét és célját. Ehhez valószínűleg szükséged lesz egy edzőre, hacsak nem profi vagy ebben a témában. Egy szó mint száz, ha jól használod akkor kiválóan fejleszt. Ha megfogadod az edződ instrukcióit, erősödni és fogyni fogsz.

2.) Ez ugye csak fiúknak való?

Ez mindenkinek való. Nagyon sok hölgy egyenesen meg van őrülve ezért a mozgásformáért!

Egyébként meg nem az eszköz a lényeg, hanem az, hogy milyen mozgásmintákat erősítesz vele. Bár férfiasnak tűnhet, mivel fekete a súlyok színe, a hölgyeknek ugyanúgy ajánljuk, mivel nekik is szükségük van erőre és izmokra….már ha jól akarod érezni Magad a bőrödben. Szóval gyere, segítünk!

UI: vannak piros színű kettlebelljeink is! 🙂

3.) Nagy izmaim lesznek ettől a fajta edzéstől?

Mi a bajod az izmokkal? Izomra szükséged lesz, főleg ha régóta nem mozogtál már. Szóval fel fogsz szedni némi izmot, ami jól fog állni Neked.

Többféle edzésmódszert használunk, ahol viszont nem csak ez a cél. Van amikor az erődet fejlesztjük, ami amúgy izom nélkül nem lehetséges. Van amikor az állóképességeden dolgozunk. Szóval az izomépítés csak egy része a programnak.

Ne úgy képzeld el ezt, mint egy testépítő edzést a gyúróteremben, bár vannak hasonlóságok.

Szóval nem fogsz úgy kinézni, mint a Muscle magazin címlapján látható hölgyek és urak. Ha ez lenne a célod, akkor nem is jársz jó helyen.

Mi itt ezen a programon a hétköznapi életet élő vendégeink edzésigényeit szeretnénk maximálisan kielégíteni.

 

4.) Heti vagy inkább havi egyszer érek erre rá, úgy is jöhetek?

Most azt akarod kérdezni, hogyan tudnál úgy edzeni, hogy mégsem vagy ott, és közben az eredmények magunktól megjönnek?

Megértjük, ha zűrös az életed. Tudjuk, gyerekek, család meg a munka is befigyel.

Sajnos azonban így nem tudunk segíteni Neked.

Képzeld úgy el a Kettlebell edzést, mint egy nyelv-tanfolyamot! Ha csak heti egyszer veszed elő a könyvet, lassan, nyögve-nyelősen fogsz tudni haladni, nehéz felidézned a korábbi alkalomkor tanultakat. Így megfosztod magad a fejlődés örömétől.

Nem beszélve arról, hogy sok összetett gyakorlattal fogunk dolgozni, fontos, hogy lehetőség szerint minden edzésen ott legyél, vagy kérj házi feladatot, ami segíti a fejlődésed!

 

 

 

5.) Szükséges-e speciális edzőruházat, vagy felszerelés?

IGEN, TE 🙂

A motivációd, az erőd, és az akaratod.

Egyébként az edzésen mezítláb mozgunk, és kényelmes edzőruházatban vagyunk.

Nem számít, ha nem a legmenőbb edzőcuccokban jössz, ezzel itt senki sem foglalkozik.

Persze ez nem azt jelenti, hogy ne tiszta ruhában és ápoltan gyere edzeni. Igyekszünk figyelni a higiéniára és a tisztaságra.

Szóval semmi extra, kényelmes és tiszta ruha. Ha cipő, akkor pedig lapos talpú.

Ja igen, ne feledkezz meg a a szénsavmentes folyadékról, ami leginkább víz.

Az eszközt, a helyet, és az edzés utáni zuhanyzás lehetőségét mi adjuk.

 

 

 

6.) Változó, nagyon hektikus az időbeosztásom, így is tudok Veletek edzeni?

Elvileg igen. Minden egy jó napi rutin kérdése, ahová valahova be van illesztve az edzés.

Az a jó, ha hetente legalább kétszer és az edzések között egy nap kihagyással tudsz edzeni.

A tested is csak úgy fog reagálni, ha meg van a rendszer a mozgásodban, táplálkozásodban.

Egyébként mindennap tartunk Kettlebell edzést, online rendszerünk segítségével bármelyik Kettlebell órára tudsz jelentkezni, ha pedig nem tudsz eljönni, akkor le tudsz jelentkezni és nem veszik el alkalmad.

Az órarendet pedig itt találod: Órarend!

 

 

 

7.) Vehetek-e eszközt otthonra?

Amint szert tettél egy kis tapasztalatra, igen.

Fontos, hogy erről konzultálj az edződdel, kérj tőle edzéstervet, tanácsokat.

 

 

 

8.) Ez jót tesz a hátamnak? Nekem pl. gyakran fáj...

Ha a gerinceddel van gond, pl. sérved van, vagy rendszeresen fáj a hátad, akkor először konzultálnod kell a terapeutáddal.

Ebben mi is tudunk segíteni, ugyanis nagyszerű szakemberekkel dolgozunk együtt.

Egyébként mindent az alapoktól kezdünk! Elképzelhető, hogy sok kiegészítő gyakorlatot kell végezned, amivel fel tudod készíteni a tested a nehezebb súlyzós gyakorlatokra.

Szóval mindent a maga idejében, nincs sietség, erre nagyon odafigyelünk, ugyanis nem szeretnénk, ha bárki lesérülne az edzéseken.

 

 

 

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This