MIÉRT IS JÓ HA VAN EGY EDZŐD?

Mi edzők is edzővel edzünk!
Tudd meg miért érdemes Neked is így tenned!

Görgess lejjebb, ismerd meg a csapatunkat és a mi mestereinket! Tudd meg, miben tud segíteni egy edző!

Edzőnek lenni komoly elhivatottság!

Ez is egy szakma, méghozzá nem egyszerű és sok felelősséggel jár.

Egy edzésprogramot összerakni nem csak annyiból áll, hogy felnézünk a youtube-ra és lemásolunk pár szimpatikusnak tűnő gyakorlatot, majd keresünk hozzá valami programot a neten vagy valamilyen fitnesz magazinban…..

Egyáltalán nem biztos, nem biztos, hogy az ilyen programok Nálad is ugyanúgy működni fognak, sőt…szinte biztosan alakítani kell rajta.

Ebben tud segíteni Neked egy edző:

Gondold végig, ha az alábbi dolgokat mind tudod, akkor nincs szükséged a segítségünkre!

1.) Az eredményhez kell egy jó program

A programot a céljaidhoz kell illeszteni. A program összeállítása nem egyszerű feladat, rengeteg tényezőt kell meghatározni: így a terhelést (intenzitást) ismétlést, pihenőidőket, szetteket, tempót, a neked megfelelő gyakorlatot stb. Az imént felsoroltak variálásával más-más edzéshatás érhető el.

2.) Nem árt, ha a gyakorlatokat jól csinálod

Ha nem jól csinálod a gyakorlatokat, akkor egyrészt sérülést okozhatsz magadnak, illetve feleslegesen pazarlod az időd.  

Sokszor fordul elő olyan, hogy valaki azt gondolja hogy jól csinálja, miközben kívülről egészen más látszik. Éppen ezért jó ha folyamatosan javítják a mozgásod – legalább abban pár hetes betanulási időszakban. Mi edzők is kikérjük a kollégáink véleményét!

3.) Kell valaki, aki motivál és nem hagy lazsálni.

Az edződ bátorít és motivál az edzés közben. Ha egyedül edzel, akkor sanszos, hogy mindig a kényelmesebb utat fogod választani.

Egy külső szakavatott szem sokszor jobban el tudja dönteni, hogy van-e benned még tartalék, vagy aznapra már elég volt. Ne feledd, az se jó, ha valamiből túl sokat csinálsz, és az se, ha a túl keveset!

4.) A gyakorlatokat jól kell megtanulnod

Sokszor egy egyszerűnek tűnő gyakorlatot is el lehet rontani. Érezned kell azt, amit csinálsz, és ez a kezdetben nem mindig egyszerű.

Minden gyakorlatnál meg vannak azok kulcspontok, amikre figyelni kell. Gondoltad volna, hogy egy egyszerű fekvőtámasznál minimum 7 dologra kell egyszerre figyelned?

Mindig jó, ha van külső segítség!

Az edző programot ad, kijavít és motivál!

Mik a lehetőségeid, ha nem edzővel dolgozol?

Ez esetben saját magad edzője leszel és a saját utad neked kell kijárnod.

Sokunk így indult el, de megtanultuk, hogy egyedül sajnos nem megy és többünknél ez a fajta edzés valamilyen sérüléssel vagy kudarccal végződött.

Természetesen nem állítjuk, hogy lehetetlen edző nélkül edzeni! Éppen ezért, ha mégis így döntenél, akkor itt van pár jó tanács, ami szerintünk segít a munkádban:

1.) Folyamatosan képezned kell Magad

Sok a zsákutca, ezért nem mindegy mit és hogyan csinálsz. Szinte biztos, hogy belefutsz egy-kettőbe, de ha olvasol és képzed magad, akkor jobbak a sanszaid.

2.) Rendszeresen videóznod kell Magad

Ha magad akarod korrigálni, akkor enélkül nem fog működni. Már csak azért is jó, ha van felvételed, mivel sok helyen kijavítanak, ha beküldöd. Ha egyedül akarsz edzeni, akkor nekünk is nyugodtan elküldheted a felvételeidet. Szívesen segítünk!

3.) Ismerned kell az emberi test működését

Nem elég csak néhány izom működését megismerni. Kompletten kell tudnod mindent ahhoz, hogy minimalizáld a sérülések kockázatát és meg tudj ítélni bármilyen blogbejegyzést vagy internetes tartalmat.

4.) Készülj fel, hogy időt és pénzt kell áldoznod erre is

Tanulni és képezni magad rendkívül időigényes tud lenni. Könyveket kell elolvasnod, videókat kell megnézned és a használható források általában a fizetős kategóriába esnek. Mindehhez sok időre lesz szükséged, így valószínűleg máshonnan kell időt feláldoznod.

ŐK HOZZÁK KI BELŐLED A MAXIMUMOT:

Ivánchich András

SzinkrON Alapító és Vezető Instruktor
StrongFirst Girya II. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Z-health tréner

Mottó: A mozgás nem csak edzés, hanem életmód!

Mozogni úgy jó, ha élvezed és örömmel csinálod azt. Amikor edzést tartok akkor abban azt élvezem a legjobban, ha a tanítványaimon is ezt látom. Az általam használt módszereket magamon tesztelem. Ezek célja, hogy fejlesszék a mozgékonyságod, erőssé és ellenállóvá tegyék az ízületeidet, na és persze némi izmot pakoljanak rád.

+36 20 938 8539

ivanchich.andras@gmail.com

i

Diplomák

Bajai Attila

SzinkrON Instruktor
StrongFirst Bodyweight Instructor
FMS Mozgás Szakértő
OKJ Sportoktató
Z-Health Trainer
Mottó: Az élet mozgás, csináld jól!

A mozgás gyerekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben. Ugyan voltak hullámvölgyek, de enélkül aligha tudtam volna kimászni belőlük. Tapasztald meg te is, hogyan teheti a minőségi mozgás teljessé a mindennapjaidat! Azzal, hogy erősebbé válsz az életed számos területén pozitív változást fogsz tapasztalni. Ellenállóbbá válsz a stresszel szemben, legyen az emocionális, mentális vagy fizikai. Folyamatosan képzem magam, hogy egyre széleskörűbb tudással segítsek közelebb kerülni céljaidhoz.

+36 30 638 8478

deparias@gmail.com

i

Diplomák

Bárkányi István

SzinkRON Instruktor

OKJ Fitness Instruktor
Precision Nutrition 1. szintű táplálkozási tanácsadó

Mottó:  Az erő az ász!

Hiszem, hogy az erőedzés olyan tanítóeszköz, ami felruház mindazokkal a képességekkel, amik segítségével egészségesebb, kiegyensúlyozotabb és teljesebb életet élhetünk, illetve ebben való törekvésükben másokat is segíteni tudunk.

+36 30 441 3331

satzerator@gmail.com

i

Diplomák

Polgár Viktor

StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Tacfit Field Instruktor

Clubbell Athletics Instruktor
Flowfit Instruktor

Mottó: A mozgás csak a kezdet, belépő egy egészséges életbe.

Kövér voltam, utáltam mozogni. 11 éves lehettem, amikor először kezdtem rendszeresen edzésekre járni, meg is lett a hatása. Azóta is folyamatosan edzem, képzem magam, keresem a határaimat. Szeretném átadni az elmúlt évek tapasztalatait, hogy fájdalommentesen, egészségesen tudj mozogni s élni. Gyere, eddz másképp, mint a tömeg, érj el egészséges és fenntartható fittséget.

+36 70 236 5033

i

Diplomák

viktorplgr@gmail.com

Eszes András

SzinkrON Instruktor
StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
Tacfit Field Instruktor
Ground Force Method I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Kaatsu Training Szakértő

Mottó: Aludj jól, egyél tisztán, eddz okosan!

Edzéseim a biztonságos fejlődés jegyében zajlanak, mindenkor szem előtt tartva tanulóim egyéni igényeit. Az út különbözhet, a cél viszont mindig egy teljesebb élet, aminek nagyon fontos alapja az egészséges, teljeskörű mozgás. Ennek jegyében folyamatosan fejlesztem tudásom, hogy minél szélesebb körben, naprakészen tudjak segíteni Neked, legyen a célod erő- , állóképesség- , izomtömeg növelés, fogyás, vagy hatékony regeneráció. Érjük el a céljaidat együtt!

+36 20 523 7719

aeszes@gmail.com

i

Diplomák

Varga Attila

Strongfirst Girya I. szintű instruktor
Tacfit Field Instruktor
Ground Force Method instruktor
FMS Mozgás szakértő
OKJ-s fitnesz edző

Mozgás nélkül nehezen bírnék létezni. 2014 augusztusában elvégeztem a Strongfirst Kettlebell instruktori vizsgát és azóta edzőként tevékenykedem. Rendszeresen képzem magami, szemináriumokon és képzéseken veszek részt, ebben nincs megállás. Célom, hogy a tanítványaim fizikai állapotát, állóképességét, erőnlétét, és ami szerintem a legfontosabb: a mozgáskultúráját fejlesszem.

+36 20 359 4399

penege8@gmail.com

i

Diplomák

Mi is tanulunk másoktól, nekünk is van edzőnk!

Egy jó edző folyamatosan képzi magát. Nálunk ez alap elvárás!

Sőt, amikor mozgunk mi is hibázunk sokszor, sőt nem is keveset!  Éppen ezért mi is kikérjük egymás véleményét, kijavítjuk egymást és figyelünk arra, amit a másik mit csinál. 

Az ember a hibákból tanul, de ha nincs ki felhívja rá a figyelmet az sokszor gond lehet

Ők a mestereink, mi tőlük tanulunk:

Ido Portal (Ido Portal Method- http://www.idoportal.com/)

Christoph Sommers – Gymnastic Bodies (https://www.gymnasticbodies.com/)

Lakatos Péter – Strongfirst Kettlebell (http://www.strongfirst.hu/)

Dr. Michael Hartle – Strongfirst Erőemelés (http://www.strongfirst.hu/)

Gray Cook – Functional Movements Systems (http://www.functionalmovement.com/site/systemdefined)

Dr. Eric Cobb – Z-health (http://zhealtheducation.com/)

Csíky Ferenc – SMR System / Bodymapping / Triggermassage / K-Active terápa (http://csikysystem.hu/)

Joel Jamison – Bioforce Conditioning Program (http://www.8weeksout.com/)

Scott Sonnon, Alberto Gallazzi – Tacfit (http://www.tacfitacademy.com/)

Emmet Louis – The split wizzard (https://www.instagram.com/emmetlouis/)

Dr. John Berardi – Precision Nutrition (http://precisionnutrition.com)

Christian Thibaideau – Thibarmy (https://thibarmy.com/)

Az edzés elkezdéséhez jelentkezz be egy személyes konzultációra!

Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni az edzéssel.
Megnézzük a mozgásod.
Kiválasztjuk a hozzád illő programot.

Jelentkezz most, és tudd meg mit kell tenned!

LombGym

SzinkronGym

A csapat
Hasznos cikkek
Órarend
Referenciák

Edzésprogramok

SzinkrON
Tacfit
Kettlebell

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This