MIÉRT IS JÓ HA VAN EGY EDZŐD?

Hiszen menne ez Neked egydül is …vagy mégsem?

Görgess lejjebb, ismerd meg a csapatunkat és a mi mestereinket! Tudd meg, miben tud segíteni egy edző!

Edzőnek lenni komoly elhivatottság!

Ez is egy szakma, méghozzá nem is olyan egyszerű és sok felelősséggel jár.

Egy edzésprogramot összerakni nem csak annyiból áll, hogy felnézünk a youtube-ra és lemásolunk pár szimpatikusnak tűnő gyakorlatot, majd keresünk hozzá valami programot a neten vagy valamilyen fitnesz magazinban…..

Egyáltalán nem biztos, hogy az a program Nálad is ugyanúgy működni fog, sőt…szinte biztosan alakítani kell rajta.

Egy jó edző mindig képzi magát és mi erre nagyon odafigyelünk!

Az alábbiakban tud Neked segíteni egy edző:

Gondold végig, ha az alábbi dolgokat mind tudod, akkor nincs szükséged a segítségünkre!

1.) A sikerhez kell egy jó program

Fel kell mérni a céljaidat, és csak ez alapján a lehetséges bármilyen program összeállítása, ami számos változóból áll: meg kell határozni a terhelést (intenzitást) ismétlést, pihenőidőket, szetteket, tempót, végül a neked megfelelő gyakorlatot. Az imént felsoroltak variálásával más-más edzéshatás érhető el.

2.) Nem árt, ha a gyakorlatokat jól csinálod

A tanulási folyamat több edzésen keresztül is eltarthat. Nem árt, ha van egy segítőd, aki folyamatosan javítja a mozgásod. Az se baj, ha ez a személy tudja, hogyan kell úgy végrehajtani a gyakorlatot (pl. milyen testtartással), hogy az ne járjon egy sérüléssel és egyben hatékony is legyen.

3.) Kell valaki, aki motivál és nem hagy lazsálni

Az edző dolga, hogy bátorítson és motiváljon az edzés közben. Ha egyedül edzel, akkor sanszos, hogy mindig a kényelmesebb utat fogod választani. Ráadásul egy külső szem jobban el tudja dönteni, hogy van-e benned még tartalék vagy aznapra már elég volt. Ne feledd, nem jó a túl sok, se a túl kevés!

4.) A gyakorlatokat jól kell megtanulnod

Sokszor egy egyszerűnek tűnő gyakorlatot is el lehet rontani. Minden gyakorlatnál meg vannak azok kulcspontok, amikre figyelni kell. Gondoltad volna, hogy egy egyszerű fekvőtámasznál minimum 7 dologra kell egyszerre figyelned.

Mindig jó, ha van külső segítség!

Az edző programot ad, kijavít és motivál!

Mik a lehetőségeid, ha nem edzővel dolgozol?

Ez esetben saját magad edzője leszel és a saját utad neked kell kijárnod.

Sokunk így indult el, de megtanultuk, hogy egyedül sajnos nem megy és többünknél ez a fajta edzés valamilyen sérüléssel vagy kudarccal végződött.

Természetesen nem állítjuk, hogy lehetetlen edző nélkül edzeni! Éppen ezért, ha mégis így döntenél, akkor itt van pár jó tanács, ami szerintünk segít a munkádban:

1. Folyamatosan képezned kell Magad

Sok a zsákutca, ezért nem mindegy mit és hogyan csinálsz. Szinte biztos, hogy belefutsz egy-kettőbe, de ha olvasol és képzed magad, akkor jobbak a sanszaid.

2. Rendszeresen videóznod kell Magad

Ha magad akarod korrigálni, akkor enélkül nem fog működni. Már csak azért is jó, ha van felvételed, mivel sok helyen kijavítanak, ha beküldöd. Ha egyedül akarsz edzeni, akkor nekünk is nyugodtan elküldheted a felvételeidet. Szívesen segítünk!

3. Ismerned kell az emberi test működését

Nem elég csak néhány izom működését megismerni. Kompletten kell tudnod mindent ahhoz, hogy minimalizáld a sérülések kockázatát és meg tudj ítélni bármilyen blogbejegyzést vagy internetes tartalmat.

4. Készülj fel, hogy időt és pénzt kell áldoznod erre is

Tanulni és képezni magad rendkívül időigényes tud lenni. Könyveket kell elolvasnod, videókat kell megnézned és a használható források általában a fizetős kategóriába esnek. Mindehhez sok időre lesz szükséged, így valószínűleg máshonnan kell időt feláldoznod.

ŐK HOZZÁK KI BELŐLED A MAXIMUMOT:

Ivánchich András

SzinkrON Alapító és Vezető Instruktor
StrongFirst Girya II. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Z-health tréner

Mottó: A mozgás nem csak edzés, hanem életmód!

Mozogni úgy jó, ha élvezed és örömmel csinálod azt. A célom, hogy Te is ezzel az átéléssel mozogj. Módszereim segítségével – amiket rendszeresen magamon alkalmazok –  egészségessé és szuper erőssé teheted az ízületeidet. A programom ellensúlyozza az ülőmunka negatív hatásit, korrigálja a testtartásod és segít egy teljesen új életmód kialakításában.

Tel: +36 20 938 8539
Órarend
E-mail: ivanchich.andras@gmail.com
i

Diplomák

Bajai Attila

SzinkrON Instruktor
StrongFirst Bodyweight Instructor
FMS Mozgás Szakértő
OKJ Sportoktató
Z-Health Trainer
Mottó: Az élet mozgás, csináld jól!

A mozgás gyerekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben. Ugyan voltak hullámvölgyek, de enélkül aligha tudtam volna kimászni belőlük. Tapasztald meg te is, hogyan teheti a minőségi mozgás teljessé a mindennapjaidat! Azzal, hogy erősebbé válsz az életed számos területén pozitív változást fogsz tapasztalni. Ellenállóbbá válsz a stresszel szemben, legyen az emocionális, mentális vagy fizikai. Folyamatosan képzem magam, hogy egyre széleskörűbb tudással segítsek közelebb kerülni céljaidhoz.

Tel: +36 30 638 8478
Órarend
E-mail: deparias@gmail.com
i

Diplomák

Bárkányi István

SzinkRON Instruktor

OKJ Fitness Instruktor
Precision Nutrition 1. szintű táplálkozási tanácsadó

Mottó:  Az erő az ász!

Hiszem, hogy az erőedzés olyan tanítóeszköz, ami felruház mindazokkal a képességekkel, amik segítségével egészségesebb, kiegyensúlyozotabb és teljesebb életet élhetünk, illetve ebben való törekvésükben másokat is segíteni tudunk.

Tel: +36 30 441 3331
Órarend
E-mail: satzerator@gmail.com
i

Diplomák

Polgár Viktor

StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Tacfit Field Instruktor

Clubbell Athletics Instruktor
Flowfit Instruktor

Mottó: A mozgás csak a kezdet, belépő egy egészséges életbe.

Kövér voltam, utáltam mozogni. 11 éves lehettem, amikor először kezdtem rendszeresen edzésekre járni, meg is lett a hatása. Azóta is folyamatosan edzem, képzem magam, keresem a határaimat. Szeretném átadni az elmúlt évek tapasztalatait, hogy fájdalommentesen, egészségesen tudj mozogni s élni. Gyere, eddz másképp, mint a tömeg, érj el egészséges és fenntartható fittséget.

Tel: +36 70 236 5033
Órarend
E-mail: viktorplgr@gmail.com
i

Diplomák

Eszes András

SzinkrON Instruktor
StrongFirst Girya I. szintű Instruktor
Tacfit Field Instruktor
Ground Force Method I. szintű Instruktor
FMS Mozgás Szakértő
Kaatsu Training Szakértő

Mottó: Aludj jól, egyél tisztán, eddz okosan!

Edzéseim a biztonságos fejlődés jegyében zajlanak, mindenkor szem előtt tartva tanulóim egyéni igényeit. Az út különbözhet, a cél viszont mindig egy teljesebb élet, aminek nagyon fontos alapja az egészséges, teljeskörű mozgás. Ennek jegyében folyamatosan fejlesztem tudásom, hogy minél szélesebb körben, naprakészen tudjak segíteni Neked, legyen a célod erő- , állóképesség- , izomtömeg növelés, fogyás, vagy hatékony regeneráció. Érjük el a céljaidat együtt!

Tel: +36 20 523 7719
Órarend
E-mail: aeszes@gmail.com
i

Diplomák

Varga Attila

Strongfirst Girya I. szintű instruktor
Tacfit Field Instruktor
Ground Force Method instruktor
FMS Mozgás szakértő
OKJ-s fitnesz edző

Mozgás nélkül nehezen bírnék létezni. 2014 augusztusában elvégeztem a Strongfirst Kettlebell instruktori vizsgát és azóta edzőként tevékenykedem. Rendszeresen képzem magami, szemináriumokon és képzéseken veszek részt, ebben nincs megállás. Célom, hogy a tanítványaim fizikai állapotát, állóképességét, erőnlétét, és ami szerintem a legfontosabb: a mozgáskultúráját fejlesszem.

Tel: +36 20 359 4399
Órarend
E-mail: penege8@gmail.com
i

Diplomák

Mi is tanulunk másoktól, nekünk is van edzőnk!

Mi is folyamatosan edzünk. Nem is lennénk edzők ha ez nem így lenne.

Viszont jó ha tudod, hogy amikor mozgunk mi is hibázunk, sőt nem is keveset!

Éppen ezért mi is kikérjük egymás véleményét, kijavítjuk egymást és figyelünk arra, hogy a másik mit csinál.

Mi már tudjuk, hogy egy jól összerakott program csodákra képes, főleg ha helyesen végzed a gyakorlatokat.

Ők a mestereink, mi tőlük tanulunk:

Ido Portal (Ido Portal Method- http://www.idoportal.com/)

Christoph Sommers – Gymnastic Bodies (https://www.gymnasticbodies.com/)

Lakatos Péter – Strongfirst Kettlebell (http://www.strongfirst.hu/)

Dr. Michael Hartle – Strongfirst Erőemelés (http://www.strongfirst.hu/)

 Gray Cook – Functional Movements Systems (http://www.functionalmovement.com/site/systemdefined)

Dr. Eric Cobb – Z-health (http://zhealtheducation.com/)

 Csíky Ferenc – SMR System / Bodymapping / Triggermassage / K-Active terápa (http://csikysystem.hu/)

Joel Jamison – Bioforce Conditioning Program (http://www.8weeksout.com/)

Scott Sonnon, Alberto Gallazzi – Tacfit (http://www.tacfitacademy.com/)

Summer Huntington – Clubbell Yoga (http://www.clubbellyoga.tv/)

Jelentkezz a konzultációra és tudd meg, hogyan vágj bele!

Átbeszéljük a céljaid és felmérjük azok realitását.
Kielemezzük a mozgásod.
Megnézzük a test összetételed.
Tanácsot adunk és kiválasztjuk a hozzád illő programot.

A konzultációt most 8.000 Ft helyett 1.000 Ft-ért megkapod, amit rögtön jóvá is írunk az első bérleted árából!

 

ITT KÉRD A KEDVEZMÉNYES KONZULTÁCIÓS KUPONOD:

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This