Egy napod az edzőtáborban!

by | Apr 3, 2018 | BalatonFirst - Az edzőtábor | 0 comments

Kilépni – Kicsit mozogni – Ellazulni

Kb. ezzel a 3 szóval tudnám összefoglalni azt, amire a legtöbb ember vágyik nyáron.

Persze van, aki mozogni sem szeretne, csak a tenger- vagy a tóparton tespedni. Ha Te nem tartozol az utóbbiak közé, akkor valószínűleg Rád ez a 3 dolog azért igaz mert:

 

  • KILÉPNI pár napra a mókuskerékből.
  • Jól esik egy kis MOZOGÁS a sok ülés után.
  • Szeretnél kicsit ELLAZULNI esténként egy jó hideg fröccs vagy sör mellett.

Az elmúlt években arra jöttünk rá, hogy egy hétvégi edzőtábor tökéletes alkalom arra, hogy mindezek a vágyaid teljesüljenek.

Hogy közelebb hozzunk a tábori feelinghez, most bemutatjuk Neked, hogy néz ki egy napod a táborban:

Reggel és délelőtt

Ha mindig is szeretted volna kipróbálni, hogy milyen reggel a Balaton partján jógázni, akkor a reggeli 8 órás gerincjóga programot direkt Neked találtuk ki. Ez egy 1 órás napindító program, ami nagyon jól felfrissíti az elméd és segít ráhangolódni a többi edzésre.

A jóga után következik egy kellemes reggeli, ami után tudsz még egy kicsit relaxálni.

A délelőtti fő edzés 10:00-kor kezdődik és kb. 12:00 kor ér véget. Ekkorra kellemesen el leszel fáradva, szóval itt lesz az ideje annak, hogy betolj egy jó hideg sört, vagy fröccsöt a többiekkel és irány a víz vagy a napozóágy!

Íme pár kép az edzésekről, lapozd végig és kukkants bele miket csinálunk!

Minden tábornak van valamilyen tematikája!

Ez a 4 nap nem csak arról szól, hogy meghaljunk és izzadjunk minden edzésen. Természetesen ennek is megvan a helye, de azt szeretnénk, hogy ennél többet kapjatok a tábortól.

Az egyik cél, hogy többféle szempontból közelítsük a tábor fő célját, ezért sokféle mozgásirányzatot is ki tudsz próbálni, olyanokat is, amiket a megszokott hétköznapi edzéseiden nem csinálsz.

Tavaly is és idén is a gerinc szervezőképessége és törzs ereje lesz a fókuszban. A legtöbb mozgás innen indul, és ha képtelen vagy ezt a területet kontrollálni, akkor a periféria sem fog megfelelően működni.

Többek között kettlebell technikákkal, edzésmódszerekkel ismerkedhetsz meg, valószínűleg fogjuk használni a clubbeleket is. Emelett részese lehetsz különböző saját testsúlyos mozgásprogramoknak, játékoknak, amik a tested használatára tanítanak meg és igen erős mozgásfejlesztő hatásuk van.

Egy szó mint száz rengeteg újat tanulhatsz ez alatt a 4 nap alatt, ráadásul egyszerre több instruktor is jelen van és segíti a munkád.

Délután és este

Ebéd után jön a várva várt délutáni pihenő, ilyenkor lehet megint csobbanni, szunyálni egy jót….esetleg még egy-két lazító fröccsöt betolni :)…persze nem sokat!

A második fő edzés 16:00 óra körül kezdődik. Míg a délelőtti edzés főleg technikai a délutáni inkább arról szól, hogy kicsit jobban kifárasszunk, ilyenkor mehet a meló!

Persze délután is fogunk sok újat tanítani, idén például egyik különleges programunk az ún. Flexible Steel (Cserhelmi Eszter vezetésével) névre hallgató blokk, ahol terhelt nyújtásokról lesz szó. 

Valójában minden igazi nyújtás egy erőgyakorlat, hiszen az idegrendszer akkor enged egy mozgástartományt használni, ha elég erős vagy ahhoz, hogy belemenj abba. Ellenkező esetben az agyad letiltja a mozgást. Ez a program arról fog szólni, hogyan lehet a mozgástartomány határán erősíteni.

A délutáni edzés is kb. 90-120 perc hosszú. Ezt attól tesszük függővé, hogy mennyire befogadóképes a csapat.

Az edzések után mehet megint a hűsítés, majd következik a vacsora és az esti programok, amikből idénre is szerveztünk ám bőven. 

Első nap fakultatív szokott lenni. Idén pont ezen a hétvégén rendezik a Rozéfesztivált Zamárdiban, így sanszos, hogy ott fogunk kikötni.

Pénteken lesz egy közös pincelátogatás a Szent Kristóf Pincészetben és szombaton egy közös bográcsolást is tartunk a Balcsi partján. 

Minden mást a fantáziádra bízok! 🙂

Ha meghoztuk a kedved, akkor reigsztrálj gyorsan, kattints erre a gombra és minden információt megtudsz a táborral kapcsolatosan.

 

Pár kedvcsináló kép a bográcsról és az estéből!

Szabad helyünk van még az 50-ből!

Ilyen volt a tábor az elmúlt években:

Kövesd az esményeket Facebook-on:

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

Pin It on Pinterest

Share This

Oszd meg a cikket, ha tetszett! :)

Ha hasznosnak találtad, akkor ne tartsd titokban. Oszd meg a cikkünk másokkal is!