Formás És Feszes, Speciális Alakformáló Program Csak Hölgyeknek

Próbáld ki az edzést 1.000 Ft-ért és egy 6.000 Ft Értékű Inbody Mérést adunk ajándékba

Kerekebb Fenék,
Vonzó Lábak,
Karcsúbb Derék

Örök életedben azzal küzdöttél, hogy formásabb és feszesebb legyél?

Évek óta csoportos órákra jársz, végeláthatatlan kardió edzéseket végzel, de valahogy mégse hozza azt az eredményt, amit várnál?

Sajnos ez gyakori. Sőt, lehet lefogytál már a sok kardiótól, de a feneked továbbra is laposnak érzed?

Végeztél már súlyzós edzést is, de ez sem segített?

Egy jó csajnak szuper farizmokra és lábakra van szüksége! Minden itt indul. Tetszik, nem tetszik a férfiak először a Feneked és Lábad fogják megnézni!

Próbálj ki 2 edzést most 2.000 Ft-ért!

Jelentkezz be az órarend felületetén!

Próbálj ki 2 edzést 2.000 Ft-ért!

Jelentkezz be az órarend felületetén!

A Formás és Feszes Programmal…

9

Azt fogod érezni, hogy a feneked még sose volt ilyen szép és erős, egyszerűen imádni fogod

9

Képes leszel egyszerre fogyni, erősödni és formálni az alakodat

9

Nem kell zsákszerű bő ruhadarabokban rejtegeted magad

9

Nem lesz szükséged arra, hogy nap minden percben azon aggódj, hogy mit ehetsz meg és mit nem

9

Olyan gyakorlatokat végzel, amik kiemelik a nőiességed, így elégedetten fogsz a tükörbe nézni és odáig leszel az új külsődért

9

Maximum 8 fős csoportban edzel olyan jó fej csajok közt, akik pontosan ugyanazért vannak ott, mint Te 🙂

Új Reggeli Hibrid Izomépítő Kezdő Csoportok Indulnak Szeptember 23-tól!

Jelentkezz be és Próbálj ki egy Edzést 1.000 Ft-ért!

HELYSZÍN: 1139, Budapest, Lomb utca 34.

Csoportok és időpontok:

Ha Feszesebb és Formásabb szeretnél lenni, 3 dologra lesz szükséged

Súlyzós Erősítő Edzésekre

Az erőedzés legyen a prioritásod. A súlyzós edzés egyrészt rengeteg kalóriát éget, másrészt ez formálja igazán jól az alakodat. Engedd el a kardiót, vagy minimalizáld egy időre

Teljes Testes Edzésekre

A nőknek jobb, ha egy edzésen belül minden izmot megdolgoztatnak és ezt egy héten többször teszik. Ha gyors és látványos eredményt szeretnél, akkor heti 3-szor kell edzened

Fókuszálj az Összetett Mozgásokra

Röviden: emelj! Összetett mozgások pl. a guggolások, csípőemelések, felhúzások, húzódzkodás progressziók stb. Ezek a gyakorlatok karcsú, formás testet építenek, viszont csak akkor működnek, ha rendesen megtanulod őket

Mit Kell Tudni a Programról?

N

1. Nem dobunk egyből a mélyvízbe

Az alapoktól építkezünk, olyan gyakorlatokat kapsz, amiket meg is tudsz csinálni, így sokkal motiváltabbá válsz.

N

2. Folyamatos edzői figyelem

Így helyesen megtanulod a gyakorlatokat és kijavítanak még mielőtt valami kárt tennél magadban 

N

3. Több hónapra megtervezett edzésterv

Heti 2, ideálisabb esetben 3 erősítő edzés, ahol minden porcikád megdolgozzuk, kifejezett a problémás területekre fókuszálva

N

4. Egyéni képességekhez igazított program

A gyakorlatokat és a terhelést a saját erőnléti szintedhez igazítjuk. Így megóvunk a sérülésektől, és sokkal hatékonyabban tudsz fejlődni

N

5. Online bejelentkezés

Ha nem érsz rá éppen, akkor át tudsz jelentkezni az edződ egy másik órájára, ahol pótolhatod az edzésed, így nem kell kihagynod

N

6. Életmód Tanácsadás

A legtöbben túlbonyolítják az életmódváltást, pedig néhány egyszerű, könnyen bevezethető szokással fel tudod gyorsítani a változást. Mindebben segítünk

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést 1.000 Ft-ért
Siess, mert Max. 8 fő jelentkezését tudjuk fogadni!

Ha kérdésed van, akkor csörögj ránk:

+ 36 20 9388 539

Kik az Edzők?

Ivánchich András

András 9 éve foglalkozik erőnléti edzéssel, számtalan tanítvány megfordult már a keze alatt, így rengeteg formásodni vágyó hölgy is, és nagy tapasztalata van ezen a területen. Nagyon alapos edző, ismeri az erőedzés minden apró kis titkát. Egyik küldetése, hogy a hölgyek ne féljenek a súlyoktól és olyan hatékony módszerekkel tudjanak edzeni, amivel kiváló eredményeket érhetnek el.

Bajai Attila

Attila több mint 6 éve edzősködik, szakterülete az erőfejlesztés és teljesítménynövelés. Nagyon jól megtalálja a hangot különböző emberekkel. Jó pedagógiai érzéke van, így hamar észreveszi hogy kit milyen módszerekkel lehet a leghatékonyabban segíteni.

Jelentkezz be és bérletvásárlás esetén Élj a Kezdeti Bónuszokkal. További részletek a Csomagonál

Ha kérdésed van, akkor csörögj ránk:

+ 36 20 9388 539

Ha félsz a súlyzós edzésektől, vagy nem tudsz megválni a kardiótól, akkor ezt mindenképp fusd át

Q

A "súlyoktól nagy leszek" para

Röviden és tömören: Nem!….nem leszel nagy és kigyúrt!

Ha ezt mondták neked, akkor sajnos rossz hírünk van: becsaptak! Fiziológiai szempontból kevesebb esélyed van erre, mint egy férfinak, mivel a szervezetedben alacsony a tesztoszteron szintje. Szóval nem kell attól félned, hogy a karjaid kiszakítják majd a felsőidet a sok izomtól

Q

Kardió végkimerülésig?

A legtöbb nő azért csinálja ezt, mert úgy gondolja, hogy a teste csak így tud zsírt égetni és jó formába kerülni, pedig a túlzott kardióval pont az izomzatod leépítésén dolgozol

A feneked akkor fog jól kinézni, ha edzed! Ha nem edzed a feneked, akkor az sajnos lapos és logó lesz akkor is, ha a kardióval lefogysz

Q

A súlyok félelmetesek... 🙂

Az erőnöveléshez idővel súlyokkal kell dolgoznod, de induljunk ki abból, hogy a saját testsúlyod is súly. Ha így nézed, akkor minden mozgásnál súllyal dolgozol.

A lényeg az, hogy helyesen meg kell tanulnod a gyakorlatokat, fokozatosan felépíteni mindent az alapoktól kezdve. Nem szabad rohanni!

Viszont fontos lesz az is, hogy egy idő után ne 1-2 kilós bébisúlyokkal dolgozz, mert így aligha fogsz erősödni. Nem kell aggódnod,  megmutatjuk Neked, hogy kell biztonságosan és hatékonyan súlyokkal edzeni.

Meglátod, egy idő után imádni fogod azt új feneked, amit ez az edzésprogram ad, sőt azt is, hogy tested többi része is látványos fejlődésnek indul. A súlyzós edzésen kívül mást nem is fogsz igazán akarni ezek után!

Jelentkezz be a lenti űrlapon és Próbáld ki az Edzést!

Hogy alaposabb betekintést nyerj a rendszerbe, gyere heti 2-3 edzésre. A jelentkezési űrlapon a megjegyzésben tudod jelezni, hogy mikor jönnél, de úgyis felvesszük Veled a kapcsolatot. Várunk szeretettel!

Jelentkezési Űrlap

A jelentkezésed után felvesszük Veled a kapcsolatot és megbeszéljük a továbbiakat, illetve az esetleges kérdéseket. Addig is ha van kérdésed, akkor csörögj ránk ezen számon, vagy írj e-mailt

+36 20 9388 539
 info@szinkrongym.hu

 

7
7

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This