gym

Izomzat és Erőfejlesztés!

Hibrid izomépítő EDZÉSEK a saját adottságaidnak megfelelően

Szeptember 23-tól ÚJ CSOPORTOK indulnak! 

Jelentkezz be, és próbálj ki egy edzés 1.000 Ft-ért!

gym

Izomzat és Erőfejlesztés

Hibrid Izomépítő EDZÉSEK a Saját Adottságaidnak Megfelelően!

Szeptember 23-tól ÚJ CSOPORTOK indulnak!

Jelentkezz be, és próbálj ki egy edzés 1.000 Ft-ért!

Hiába Edzel, De Mégsem Fejlődsz?

Ha az utóbbi időben Te is azzal szembesültél, hogy hiába edzel mégsem fejlődsz, akkor valószínűleg 3 lehetséges problémával szembesülünk:

1. A mostani edzésprogramod nem veszi figyelembe az alkati adottságaid
2. A gyakorlatok kivitelezése nem megfelelő, így az izmok nem kapcsolódnak be a munkába és nem fejlődnek
3. Az edzésprogramod nem megfelelően van összeállítva

Ha egy izmot nem tudsz megfeszíteni, akkor szinte garantált, hogy az nem fog nőni. A Szinkron Muscle program során megtanítjuk, hogyan vond be rendesen az izmaidat a munkába, és olyan izomtömeg növelő módszereket használunk, amik figyelembe veszik az alkati adottságaid, így pár hónap alatt látványos eredményeket tudsz majd elérni.

Megtanítjuk a gyakorlatok helyes kivitelezését, illetve ezeket is  személyre szabjuk. A program során folyamatosan figyelünk Rád, javítunk és tanácsot adunk az életmód terén is.  

9

Olyan izomzatot fogsz építeni, amivel bátran mutatkozhatsz nyáron póló nélkül is!

9

Az erő és izom önbizalommal tölt majd fel, így bármikor büszkén állhatsz ki majd mások elé!

9

Az életmód tanácsaink segítenek megszabadulni a felesleges zsírrétegtől!

 Szeptember 23-Tól ÚJ CSOPORTOK

A létszám limitált: max 8 fő / Csoport

}

Időpontok: H-SZ-P 8:00 – 9:00

Edző: Bárkányi István
Új Reggeli Csoport Teljesen Kezdőknek!

Helyünk van még!

}

Időpontok: K-CS 7:00 – 8:00

Edző: Bárkányi István
Új Reggeli Csoport Teljesen Kedzőknek!

Helyünk van még!

Biztosítsd a helyed és részesülj kedvezményekből!

Nem Csak Látványizomzatot Építünk!

A program célja használható, működőképes izomzat felépítése. Egy olyan testpáncélé, ami a test védelmi hálójaként funkcionál, rugalmas és képes megvédeni a sérülésektől!

Egy jól összerakott programmal és speciális izomfejlesztő módszerekkel nem csak golyóállóvá, hanem mozgékonnyá is teheted az ízületeidet!

Mit Kapsz a Programban?

Folyamatos Edzői Irányítást

Az edzések 6-8 fős kiscsoportban folyamatos felügyelet mellett zajlanak. Egy edzés hossza 65-75 perc. Megtanítjuk hogyan aktiváld az izmaidat és hogyan végezd a gyakorlatokat úgy, hogy a legjobb hatásfokot érd el az edzéssel. Folyamatosan javítunk és segítjük a munkád!

Életmód és Sport táplálkozási Tanácsadás

Megfelelő életmód és táplálkozás nélkül az izomépítés aligha lehetséges. Sok-sok hasznos tanácsot fogunk adni, ami segít megteremteni az izomépítéshez szükséges optimális életmódbeli környezeted.

Izomtömeg Növelési Módszerek Hozzád Igazítva

A személyiséged és az életkörülményeid is befolyásolják, hogy milyen módszerrel tudsz a leghatékonyabban izomtömeget növelni. Mindezt a program során figyelembe vesszük, módszereinket pedig a legfrissebb tudományos kutatásokra alapozzuk.

A Hosszútávú Program Négy Fázisból Áll

Ha természetes módon szeretnél izmot építeni (értsd nem anabolikus szteroidok segítségével), akkor heti 3 edzéssel 3 hónap alatt látványos fejlődés érhető el. Azonban az  igazán ütős eredményekhez hosszabb időre van szükség.

Íme a Program 4 fázisa:

I. Alapozó Fázis

Hossza 1 hónap.

Az I. fázisban megtanítjuk a gyakorlatokat, és azt, hogy hogyan aktiváld az izmaidat.  Cél, hogy jobban megismerjük a fizikai képességeidet, illetve a személyiséged is, ami meghatározó lesz majd abban, hogy milyen izomtömeg növelő módszerekkel dolgozzunk a II. Fázisban.  Emellett felkészítjük az ízületeidet a nagyobb terhelésre, ami egy alapszintű mozgékonyság megszerzését is magában foglalja.

II. IZOMTÖMEG Növelés

Hossza 2 hónap.

Itt kezdődik az igazi munka. A cél, hogy a fázis végére felszedj legalább 3-5 kg izmot, ami naturális testépítéssel egy jó eredménynek számít. Sok függ a testalkatodtól is persze. A programot úgy próbáljuk kialakítani, hogy a lehető legmotiválóbb legyen a számodra. Ha nem vagy elég motivált, mert utálod azt, amit csinálsz, akkor képtelen leszel elég keményen edzeni.

III. Erő és méret

Hossza 2 hónap.

Főleg erőt fogunk növelni, aminek erős feszesítő hatása van. A felszedett izomtömeg erőpotenciálját aknázzuk ki ebben a fázisban. Az erőnövelés pozitív mellékhatása, hogy pihent állapotban is feszesebb kinézetet kölcsönöz. Így nem csak bepumpált állapotban fogsz jól kinézni.

IV. Haladó izömtömeg növelés

Hossza 3 hónap

Bevezetjük az ún. HIIT (High Intensity Interval Training Módszer) technikát, ami tovább segít a felesleges zsírrétegtől megszabadulni. Ezen felül kihasználjuk a III. fázisban felszedett erőt, amelynek segítségével még nagyobb súlyokkal tudsz dolgozni, hogy ezzel is hatékonyabbá tedd a az izomtömeg növelő edzésed.

Jelentkezz MOST és próbáld ki az edzést az 1.000 Ft-ért.

Tanítványaink Visszajelzései Az Edzésekről

Mikor elkezdtem itt edzeni, nem tudtam húzódzkodni, tolódzkodni, normális fekvőtámaszt csinálni, és általában véve gyenge voltam. Azóta felszedtem 8-10 kg izmot, saját testsúly másfélszeresével deadliftelek, megtanultam húzódzkodni, tolódzkodni, és sokkal jobbak lettek a mozgásmintáim. Bejön a folyamatos fejlődési lehetőség, a változatos edzésprogramok, és az, hogy magamon tapasztalom a változást. Gyere ide edzeni, mert jó lesz! 🙂 A csoportos edzés ellenére mindenkire tudnak figyelni az edzők, és segítenek, ha kell. 

Orha Laci

Heti 2 edzéssel valamennyire szinten tudtam magam tartani, néhány hónapja váltottam heti 3 edzésre, így már egyértelműen látszik a fejlődés erőben, izomtömegben, testkompozícióban, kb. 70%-os étkezés odafigyelés mellett. Az edző felkészült, ott van az edzéseken fejben is, lehet rá számítani, nem érnek meglepetések, ha kimarad egy edzés azt előre tudjuk. Hagyd a nagy konditermeket a faszba, itt tudsz használható testet és erőt szerezni. Ha jól kajálsz, akkor a forma is meg lesz mellé. És sokat nevetünk, itt ki tudsz szakadni a világból egy kicsit.

Pikó Peti

Ami nekem már az elején szimpatikus volt, az az, hogy egy személyes találkozóval indul, ahol sok mindent meg lehet tudni, az adott emberről, aki edzeni szeretne. Életem mostani legjobb formáját értem el, lassan a 40hez érve, ami fantasztikus érzés, magabiztosságot, tartást, életszemléletet kaptam. Olyan emberek tartják az edzéseket, akik nem csak beszélnek, hanem meg is mutatják, hogyan kell ezt jól csinálni!

Ferencz Ádám

Ez a Program Neked szól, amennyiben…

Többet akarsz kihozni magadból

Ha már régóta nem fejlődsz és beleuntál a konditermi edzésekbe, akkor ez egy változatos és hatékony program Neked szól.

Szakszerű segítséget szeretnél

Eddig magad raktad össze az edzésed, de rájöttél, hogy jó programot írni nem egyszerű feladat.

Több önbizalomra van szükséged

Elcsépelt dolog ez, de lásd be: legelőször a külső számít. A csajozásban az izomtömeg növeli az esélyeid.

Egyszerűen csak nagyobb, sportosabb szeretnél lenni

Ha erős vagy és izmos, akkor jobb lesz a kiállásod és jobban elismernek. Mindez pozitív energiát ad az életben.

Vékony testalkatú vagy és nehezen szedsz fel izmot

Hidd el, lehetséges izmot felszedned, de nem mindegy milyen módszereket alkalmazol. Ennek pedig döntő szerepe van abban, hogy fejlődsz-e vagy sem.

A sportodban számít a teljesítmény és a méret

Több izom = nagyobb erő és teljesítmény potenciál. Ennyi!

Nem Ajnáljuk a Programot, Ha…

Nem tudsz heti minIMUM 2 edzést vállalni

Heti 2 edzés a minimum, ami szükséges a fejlődéshez. Heti 3 a legideálisabb, pláne haladóbb szinten. Persze néha belefér egy-egy hiányzás, de heti 2-vel számolj legalább.

Sokat utazol és nem tudsz előre tervezni

Ha nem vagy ott az edzéseken, akkor nem lesz eredmény, ráadásul feltartod a többieket.

Ha komolyabb mozgásszervi gondod van

Komolynak számít, ha pl. erős, krónikus fájdalmaid vannak, vagy sérülés után szeretnél visszatérni az edzésbe. Ez esetben a Funkcionális Erősítő Edzéseinket ajánljuk.

Ha váltott műszakokban dolgozol

Ez az életmód nagyban megnehezíti az izomépítést, így rajtad nagyon nehezen tudnánk segíteni.

Ha pár hét alatt akarod a világot megváltani

A szervezetednek időre van szüksége. A szalagok pl. lassabban adaptálódnak a terheléshez. A gyakorlatokat helyesen meg kell tanulnod, ahhoz hogy hatékony legyen az edzésed

Jelentkezz be az Órarend felületén és Próbáld ki az Edzést!

A rendszerben jelentkezz fel arra az órára amelyikre jönnél!

}

Időpontok: H-SZ-P 8:00 – 9:00

Edző: Bárkányi István
Új Reggeli Csoport Teljesen Kezdőknek!

Helyünk van még!

}

Időpontok: K-CS 7:00 – 8:00

Edző: Bárkányi István
Új Reggeli Csoport Teljesen Kedzőknek!

Helyünk van még!

BÉRLETEK – CSOMAGOK

A program akkor a leghatásosabb, ha heti 3 edzésre jársz.
Ha csak heti 2 szer tudsz a teremben edzeni, akkor a harmadik, negyedik edzést otthon is el tudod végezni. Ebben is segítünk!

7
7

Így Tudsz Jelentkezni:

# 1. Az órarend felületén válaszd ki a próbaedzéseid időpontjait, majd kattints a időpont melletti “Bejelentkezés” gombra.

# 2. Ezután regisztráld magad az órarend felületén.

# 3. Nézd meg az e-mail fiókod, ahol erősítsd meg a regisztrációd.

# 4. A megerősítéssel újra be tudsz lépni. Ezután újra rá kell szűrnöd az órára, és így már menni fog a foglalás.

FONTOS: Ha a foglalásnál azt látod, hogy “Csak jeggyel/bérlettel”, akkor az a csoport már betelt, oda nem tudsz sajnos jelentkezni.

Ha elakadtál valahol, akkor csörögj ránk a +36 20 9388 539 -es telefonszámon és bejelentkeztetünk az edzésre!

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This