INBODY MÉRÉS ÉS NYÍLT NAP

inbody, meetup, edzés

2019.05.12. vasárnap | Budapest, XIII. Lomb utca 34.

JEGYÁR: 4.500 FT helyett 3.000 FT – SIESS!

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Mit kapsz a belépődért?

Indoy Testösszetétel Mérést

Kipróbálhatsz 2 általad választott edzést

Elődasáok Életmódról és Edzésmódszerekről

U

FMS - Mozgás Elemzés

20% kedvezménnyel vásárolhatsz bérletet ezen a napon

Mi az az Inbody?

ISMERD MEG A TESTED!
az InBody professzionális testösszetétel-elemző rendszerével!

Kövesd az izmaid fejlődését, tudd meg, mennyire gyors az anyagcseréd, és mennyi zsírtól kell megszabadulnod!
 
Egy gyors és egyszerű InBody teszt több mint 40 eredményt szolgáltat. Az InBody eredmények potenciális betegségeknek, vagy a legyengült egészségnek az első jelzője lehet. A szegmentált izomelemzés (megmutatja, hogy az alsó végtagokon, torzón és a felső végtagokon mennyi zsír és izom van) fókuszált edzésterv készítését teszi lehetővé.
 
Az InBody pontosságát és megbízhatóságát a világ vezető folyóiratai és tudósai bizonyítják, több mint 500 cikk került publikálásra neves folyóiratokban, keress rá bátran!
Egy ilyen mérés egyébként a legtöbb helyen 6.000-8.000 Ft között mozog!

Mikor érdemes elvégezned az Inbody Tesztet?

Ha pontosan akarod tudni a jelenlegi állapotod

Ha tudni akarod, hol állsz jelen pillanatban a zsír-izom arány tekintetében, vagy szeretnéd tudni, hogy orvosi szempontok szerint milyen a testkompozíciód, ne hagyd ki a mérést! Nem kell edzened ahhoz, hogy érdekeljen, elhízott, vagy kórosan sovány, netalán alulhidratált vagy-e!

Edzésprogram és diéta értékelése

Már belevágtál egy programba, de szeretnéd mérni a hatékonyságát? Ha már voltál Inbody mérésen, most tudni fogod, jó úton haladsz-e, esetleg min lesz érdemes változtatnod. Ha most kezded a programot, remek kiindulópontot tudsz majd rögzíteni és a fél év múlva esedékes újramérésen kiderül, hatékony volt-e az út, amit választottál!

Általános kíváncsiság ellenszer

Ha nem vagy beteg, nem is igazán vagy edzésben, de szeretsz mindent tudni, ami a testeddel történik és megismerni a jelenlegi testösszetételed, ne halogasd a döntést! Kiváló alkalom és több, mint 40 adatot fogsz kapni, ami remek visszajelzés arról, hogy mi zajlik jelenleg a testedben.

Testképzavar elhárítás érdekében

Gyakori, hogy te kövérnek érzed magad, pedig mindenki mondja, hogy jó formában vagy? Most egy objektív visszajelzést kaphatsz arról, hogy milyen a testzsír-izom arányod, ráadásul szegmentáltan. Így kiderül, hogy neked, vagy nekik volt igazuk 🙂

Mi az a meetup?

A meetup nem más, mint egy kiscsoportos beszélgetés egy adott, lehetőleg specifikus témáról.

Az előadó prezentálja az általa leadni kívánt anyagot, de lehetőség van a kérdésekre, véleményekre és tulajdonképpen meg lehet vitatni a témát a résztvevőkkel – talán a legjobb módja annak, ha valamit el akarsz kezdeni alkalmazni, ha tudod, hogy csinálják, akik már régóta profik abban a témában 🙂

Az nyílt nap programjában 3 meetup is van, melyek 1 óra hosszúak. Íme a témák:

Mit tegyek, hogy fogyjak végre? Egyszerűen az életmódváltásról

A legtöbben túlbonyolítják az életmódváltást és ez sokak vesztét okozza. Tényleg arról szólna a dolog, hogy salátán élsz és alig eszel?

A válaszokat Ivánchich András a Szinkrongym vezetőedzője fogja megválaszolni, praktikus tippekkkel, trükkökkel. Ezt ne hagyd ki!

Időpont:

2019.05.12. Vasárnap, 12:15 – 13:15

Izomtömeg növelés hatékonyan!

Lemész a terembe, ahol látod a sok izomagyút, te meg nem érted, te miért nem válsz hónapok alatt sem Svarcivá?

Bajai Attila, a Szinkrongym “izomszakértője” fogja megosztani veled, hogy mitől nő az izom, milyen ismétlésszámokat kellene használnod, milyen gyakorlatokat és módszereket lenne érdemes alkalmaznod.

Időpont:

2019.05.12. VASÁRNAP, 13:15 – 14:15

Mikor milyen edzéseket próbálhatsz ki?

 Itt megtalálod a időpontokat is:

FORMÁS ÉS FESZES

Ez a legújabb speciális edzésprogramunk csak hölgyek számára készült. Elmondjuk hogyan érdemes edzened, úgy, hogy kerekebb feneked, formásabb lábad és karcsúbb derekad legyen.  Betanítunk a gyakorlatokra és utána kicsit meg is dolgoztatunk 🙂

Az óratípusunkról itt találsz több leírást:

szinkrongym/formas-feszes

Időpont (amint betelik, nyitunk új idősávot)

  • 2019.05.12. VARÁSNAP, 10:00

Edző: Ivánchich András

Funkcionális Erősítő Edzés

Hátfájás helyett brutális erő! Ha szeretnél egészségesebben élni és a hagyományos edzőtermi edzések helyett értelmes és hatékony edzéseket végezni, akkor ez a Te programod. Fontos, hogy ez nem Crossfit, mert itt nem a teljesítmény lesz az első, hanem egészséged és erőd!

  • Ízületi felkészítés a fájdalommentes ízületekért
  • Látványos fizikum, kimagasló erőszint
  • Fittség és magabiztosság a hétköznapokban
  • Fiúknak és csajoknak egyaránt!
  • Kiemelt szerepet kap a törzs és a gerinc izomzata!

Egy sok eszközös erőedzés, ahol rengeteg eszközt használunk. Dolgozunk kettlebellekkel, olimpiai súlyzóval, kötelekkel és rengeteg saját testsúlyos gyakorlat is van, így gyakorlatilag sosem unatkozol!

Ezen az órán betekintést nyerhetsz ebbe a rendszerbe és megtanítunk jó pár fontos és hasznos trükkre. Górcső alá vesszük az egészséged megőrzéséhez szükséges legfontosabb alap gyakorlatokat is.

Az óratípusunkról itt találsz több leírást:

szinkrongym/funkcionalis-erosítio

Időpont (amint betelik, nyitunk új idősávot)

  • 2019.05.12. VASÁRNAP, 11:00 – 12:00

Edző: Ivánchich András

Kettlebell

Egy eszköz – Elképesztő hatékonyság!

Röviden így tudjuk jellemezni ezt az egyik legnépszerűbb óratípusunk. Ha vissza akarod szerezni minden “szuperképességed”, akkor próbáld ki a kettlbellt. Rövid pörgős edzések, amikkel növelheted a strapabírásod és még az erődet is.

Bár egyszerű eszköznek tűnik, a gyakorlatok elsajátítása odafigyelést és türelmet igényel.

Ezen a bemutató edzésen Viktor megtanít a legfontosabb alapok gyakorlatokra és utána be is mutatja a rendszer hatékonyságát.

A kettlebell-ről itt találsz több leírást (a szuperképességekről is!):

szinkrongym/kettlebell

Időpont (amint betelik, nyitunk új idősávot)

  • 2019.05.12. VASÁRNAP, 15:30 – 16:30

Edző: Polgár Viktor

Taktikai Fitnesz

Ez egy különleges több eszközös erőnléti edzés, ami kiválóan levezeti a mindennapos stresszt! A program egyik különlegessége a buzogány formájú  Clubbell névre hallgató eszköz, amivel remekül átmozgathatod a tested minden izmát. Az edzések folyamatos pulzuskontroll mellett zajlanak, és felkészültségi szinttől függően teljesen egyénre szabhatóak. Ha kihívásra és stresszűző mozgásformára vágysz, akkor válaszd Tacfit órákat.

Az óratípusunkról itt találsz több leírást:

szinkrongym/taktikai-fitnesz

Időpont (amint betelik, nyitunk új idősávot)

  • 2019.05.12. VARÁSNAP, 14:30

Edző: Eszes András

JEGYÁR: 4.500 FT HELYETT 3.000 FT HA GYORS VAGY!

csak 2019.05.06-ig

 Ez feljogosít:

  • 1 Inbody mérésre (csak 2019.05.12-én)
  • 2 edzésre (csak 2019.05.12-én)
  • Az összes meetupon való részvételre (csak 2019.05.12-én)

A Powercat bérlettel rendelkezők speciális áráról érdeklődj az edzőknél!

Fizetési szolgáltatónk és kártyaelfogadó partnerünk a Barion. Náluk 100%-ig biztonságosan fizethetsz bankkártyáddal.

 

Ha utalással szeretnél fizetni, írj nekünk az info@szinkrongym.hu címre.

Vásárlás

A csomagokat kizárólag online bankkártyás fizetéssel és külön kérésre átutalásos formában lehet megvásárolni.
Kattints az alábbi logóra a webáruházas vásárlásért, vagy írj nekünk – info@szinkrongym.hu

Részletes információ az inbody mérésről

ÁSVÁNYI ANYAG SZINT:

Az InBody a test globális ásványi anyag szintjét kalkulálja, illetve kifejezetten a csontokban lévő ásványi anyag szintet. Ha ez túl alacsony, akkor csontritkulásra gyanakodhatunk.

TESTZSÍR-SZÁZALÉK / TÖMEG:

A testösszetétel legismertebb komponense, az InBody által javasolt sáv: férfiaknál: 10-20%, nőknél: 18-28% (tehát az edzők által tanult adatoknál „engedékenyebb” az InBody). Itt beszélhetünk majd a fogyás valódi értelméről: miért fontos a zsírból fogyás és hogyan érhető el.

VÁZIZOMTÖMEG:

A súlyzós edzés legpontosabb fokmérője az InBody, hiszen pontos adatokkal szolgál az izomzat növekedését illetően. A szervezet fehérje szintje és a vázizom tömeg nemcsak az alakformálásban kap fontos szerepet, de tudnunk kell: az izomzat tömege az immunrendszerünk és a csontrendszerünk erősségével is összefüggésben van, illetve a 2-es típusú cukorbetegséggel és inzulinrezisztenciával. (Az InBody azonban külön kezeli a vázizomzat és a zsírmentes tömeg adatait.)

DERÉK-CSÍPŐ HÁNYADOS és ZSIGERI ZSÍR:

A hasüregben található, szervek közti / zsigeri zsír túl magas értéke 50%-kal növeli az akut szívelégtelenség kockázatát. A DCS hányados: férfiaknál 0,90, nőknél 0,85 alatt értékeli egészségesnek az InBody. Ne feledjük, hogy vékony testalkatnál (a keskeny csípő miatt túl magas a DCS arány) vagy túl magas testzsír-százaléknál (amennyiben a csípő területére is nagy zsírréteget raktároz a kliens, így a DCS arány lehet 0,85 alatti) ez az adat nem releváns – ilyenkor a zsigeri zsír szint legyen irányadó. (Az InBody 270, 570 és 770 is méri, az 770-es készülék ncm-ben zsigeri zsír területet határoz meg.)

 SZEGMENTÁLIS ZSÍR és IZOM ELEMZÉS:

A szegmentális zsír elemzés azt a tényt mutatja, hol raktároz leginkább a szervezet. Ezt edzéstervezésben tudjuk jól felhasználni, hiszen a fitnessben a harmonikus és szimmetrikus testkép a követendő

A szegmentális izom elemzés kimutatja az izomzat aszimmetriáját, pl. bizonyos aszimmetrikus sportok esetében. Az edzők a rehabilitációban tudják hasznát venni: láthatjuk egy műtét vagy sérülés után, hogyan alakul az érintett testfél vagy végtag izomtömege. Az alacsony alsóvégtagi izomtömeg a diabéteszeseknél is látványos, de egyéb kockázatokra is utalhat.

PONTSZÁM: A gép által kreált pontszám, mely az adatlap kiértékelés összesítésének tekinthető, 100 ponthoz viszonyít. A pontszám NEM egyezik meg az edzők által számolt 100 pontos fittségi index-szel!

SÚLYKONTROLL:

A gép által ajánlott fogyás vagy hízás mértéke, kilóban megadva. Az InBody egy orvos diagnosztikai eszköz, vagyis bizonyos paramétereket más sávban értékel ideálisnak, mint egy fitnesz edző.

ALAPANYAGCSERE

Megmutatja, hogy milyen mennyiségű kalóriát kell elfogyasztania a túléléshez, és alatta található az ajánlott kalória mennyiség miért magasabb ennél. A gép által használt képlet alapanyagcsere számításhoz: 21,6 x ttkg + 370 (tehát kicsit eltér az edzők által ismert képlettől).

 

 

FONTOS:

 A mérések és visszamérések körülményei – lehetőleg – mindig legyenek ugyanazok! Az egyes paraméterekben való eltérés akár 2-3 % különbséget is eredményezhet!

  • lehetőleg reggel, éhgyomorra
  • folyadék bevitel után
  • edzés, zuhanyzás, szauna után 3-4 óra teljen el
  • alkohol fogyasztás után 12 óra
  • szoros ruha (pl. harisnya) mellőzése
  • menstruációs ciklus azonos időszakában

 

Egyéb: 

  • terhesség alatt: mérést szabad végezni, de nem javasolt
  • pacemakerrel TILOS

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This