Segíthetünk?

Ha bármi kérdésed van, akkor jó helyen jársz!

A munkánk fontos része, hogy a kérdésekre válaszokat adjunk.

Ha kérdésed van felénk, akkor ne habozz, itt tedd fel bátran!

9 + 7 =

Az edzés elkezdéséhez jelentkezz az ajándék konzultációra!

Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni az edzéssel.
Megnézzük a mozgásod.
Kiválasztjuk a hozzád illő programot.

Töltsd le az ajándék konzultációs kuponod, majd gyere el és tudd meg mit kell tenned!

GYIK

Mielőtt írsz, itt van pár gyakran ismételt kérdés.
Fusd át ezeket is, hátha benne van a válasz!

Milyen időpontokban edzhetek?

Az edzések az alábbi idősávokban zajlanak:

Reggel 7:00-9:00
Délután 17:00-19:00
Este 19:00-21:00

1 óra hossza 60 perc.

A részletes órarendet itt találod meg: ÓRAREND

Javaslat a választáshoz:

  • Az edzők órái között van átjárhatóság, de jobb ha ugyaahhoz az edzőhöz jársz órára, mivel így jobban tud Rád készülni és személyre szabni. A másik esetben ez sokkal nehezbben kivitelezhető. Amikor időpontot választasz, akkor ezt mindenképp vedd figyelbe.
Változó a műszakom, erre is van megoldás?

Többen járnak úgy, hogy egyik héten a reggeli órákra, a másik héten pedig az estiekre. A lényeg, hogy heti 2-szer gyere el, mert ez az edzés inger mennyiség szükséges ahhoz, hogy fejlődj.

 

Hektikus a napirendem, ilyenkor mi van?

Az edzőknek minden nap reggel és este is van órájuk.

Célszerű mégis valamiféle rendszert vinni az edzésbe és nem összevissza beesni, amikor éppen jó, mivel az edzők egy meghatározott program szerint haladnak.

Amennyiben nem tudsz eljönni egy órára, úgy le tudsz jelentkezni az online órarendben és át tudsz jelentkezni más időpontra. Pl. ha tovább bent kell maradnod, akkor egy később időpontra vagy akár egy másik napra.

A lényeg, hogy próbáld tartani a heti 2 órát, mert ez szükséges az elvárt eredmény eléréshez!

 

Hány fősek a csoportok?

Egy csoportban maximum 8 fő edzhet egyszerre.

Kiknek tudunk segíteni?

25-50 éves kor között bárkinek, amennyiben....

 

Mindenki ugyanazt fogja csinálni az edzésen?

Részben igen és részben nem.

  1. Igen, mivel a fő irányvonalat aszerint jelöljük, hogy a csoportnak mire van leginkább szüksége. Ezért próbálunk homogén csoportokat létrehozni.
  2. Nem, mivel figyelembe vesszük az egyéni erő és állóképességi szinted és ennek megfelelően adunk számodra feladatot. Ügyelünk rá, hogy mindig azt a szükséges, de elégséges ingert kapd, ami a pozitív változáshoz szükséges.

 

Heti hány alkalommal járjak?

Az első 2 hétben lehet elég lesz heti 2 alkalom. Ha igazán látványos eredményre vársz, akkor bizony kelleni fog a heti 3 alkalom. Haladóbb szinteken 6-9 hónap után ez már elengedhetetlen, mivel ezen a szinten a szervezetednek szüksége lesz ekkora inger mennyiségre, hogy változás álljon be.

 

Beeshetek-e ma csak úgy egy próba órára?

Sajnos nem :(...2 oka van ennek:

  1. Mielőtt elkezdenénk Veled dolgozni szeretnénk megismerni a mozgásod, megtudni, hogy vannak-e sérüléseid és mi a célod. Ezek alapján tudunk felkészülni az órára. Ha csak úgy beesnél az órára, akkor fogalmunk sem lenne, hogy mi az amit célszerű lenne csinálnod.
  2. Bizonyos gyakorlatok összetettek, több edzés, amíg azokat megfelelően elsajátítod. Messzemenő következtetés leszűréséhez több edzésre van szükség.

Számodra kitűnő választás lenne a Betekintő csomag! 

 

Milyen ruházat szükséges edzésekhez?

Kényelmes ruházatra lesz szükséged. Bizonyos gyakorlatoknál szükséged lehet hosszú szárú zoknira.

Mezítláb szoktunk edzeni, de amennyiben ragaszkodsz a cipőhöz úgy lapos talpú váltócipőt hozz magaddal.

Kell-e vinnem bámilyen felszerelést?

Semmit sem kell hoznod magadon és váltóruhákon kívül :)...mindent megtalálsz a teremben amire csak szükséged lehet.

Évek óta nem mozogtam, ez nem baj?

Dehogy baj! Nem dícsérünk meg persze emiatt :)....de a programunk célja, hogy újra vissza integráljuk a mozgást a mindennapjaiba.

 

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

Pin It on Pinterest

Share This