Ismerd meg a teljes folyamatot, amin végigviszünk!

Ismerd meg a teljes folyamatot, amin végigviszünk!

1. Lépés – Tudd meg, hogy melyik program való Neked!

Ha most rögtön szeretnéd tudni, hogy melyik programot érdemes választanod, akkor végezd el programválasztó kvízt!

A megfelelő választáshoz és a kedzéshez azonban jóval több mindent kell majd megtudnunk Rólad.

Erről a 2. Lépésben olvashatsz

1. Lépés – Konzultáció

Ahhoz, hogy segíteni tudjunk  tudjunk tudnunk kell, hogy mit szeretnél elérni. Ezért mielőtt első lépésben egy személyes találkozó keretében kikérdezünk a céljaidról, felmérjük a jelenlegi állapotod és kijelöljük a helyes irányt!

Ebben segít a konzultáció

R

Fontos, hogy reális céljaid legyenek, olyanok amiket el is tudsz érni az áltlalad kigondolt idő alatt. Mindezt közösen átbeszéljük és kitűzünk egy reális célt.

R

Kikérdezünk az esetleges sérüléseidről, amikkel majd kalkulálnunk kell az edzésprogram készítésekor. Ha szükséges, akkor a megfelelő szakemberhez irányítunk.

R

Tudnunk kell, hogy milyen mozgásra építünk edzést, ezért megnézzünk a gerinced, majd elvégzünk egy 7 egyszerű feladatból álló tesztet, amivel megismerheted a mozgásodban rejlő kockázati faktorokat.

R

Elvégzünk egy testösszetétel analízist (testzsír, izom%). Amennyiben pár kilót le kéne dobnod, vagy izmot kéne felszedned, úgy ez a mérés jó viszonyítási alap lesz a későbbiekeben.

2. Lépés – Betanító edzés

Nem szeretnénk rögtön a mély vízbe dobni! Mielőtt csatlakoznál bármelyik csoporthoz,  szükséged lesz 1-2 betanító edzésre. 

Ezen leginkább alapelveket tanítunk, és természetesen azokat a legfontosabb alapgyakorlatokat, amik szükségesek az elinduláshoz. Ez egy személyi edzés, ahol csak veled foglalkozunk. 

Amint ezzel megvagyunk, úgy mehetnek a csoportos edzések.

3. Lépés – Csatlakozás a kiscsoportos edzésekhez

 Az első 1-2 hónap célja, hogy:

R

Egy megfelelő alap erő és hajlékonysági szintre szert tegyél.

R

Némi izmot is felpakoljunk rád, ami segít majd az erőfejlesztésben is.

R
Megtanuld és helyes technikával végezd a gyakorlatokat.

Amint megvannak az alapok, úgy kezdheted a komolyabb munkát. Innentől nincs más  hátra, mint az, hogy kihozzuk belőled a maximumot!

Ismerd meg a óratípusokat!

TACFIT

Vess véget napi stressznek, tegyél szert kimagasló állóképességre!

R

Stressz levezetés

R

Intenzív állóképességi edzések

R

Állandó kihívás

R

Különleges ősi eszköz – A Clubbell

SZINKRON

Ints búcsút a hátfájásnak,
építs golyóálló testet!

R

Kimagasló ízületi egészség

R

Brutális fizikum

R

Egyéni célhoz igazított programok

R

Új életmód

KETTLEBELL

Eddz úgy, mint egy igazi orosz atléta!

R

Speciális gömbsúllyal végzett edzések

R

Erő-állóképesség

R

Rövid és hatékony edzések

Az edzés elkezdéséhez jelentkezz az ingyenes konzultációra!

Megbeszéljük, hogy mit szeretnél elérni az edzéssel.
Megnézzük a mozgásod.
Kiválasztjuk a hozzád illő programot.

LombGym

SzinkronGym

A csapat
Hasznos cikkek
Órarend
Referenciák

Edzésprogramok

SzinkrON
Tacfit
Kettlebell

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This