Melyik óratípus való nekem?

Az óratípusaink között sok átfedés van, de itt összefoglaltuk most Neked, hogy a lehetséges céljaid szerint melyiket lenne érdemes választanod. Persze fontos az is, hogy elsőre mi fog meg Téged igazán.

Melyik óratípus való nekem?

Az óratípusaink között sok átfedés van, de itt összefoglaltuk most Neked, hogy a lehetséges céljaid szerint melyiket lenne érdemes választanod. Persze fontos az is, hogy elsőre mi fog meg Téged igazán.

CÉL 1.

– Erő és állóképesség növelése
– Test karbantartása
– Fogyás

Kettlebell

Nehezen megy a lépcsőzés? Növelnéd az erőd és az állóképességed? Netán fogynál is pár kilót? A Kettlebell egy rövid pörgős, egy eszközös erő és állóképességi edzés, ahol egy öntött vasgolyóval végzünk különféle gyakorlatokat és ezek kombinációit. Ha szeretnéd ellensúlyozni az ülőmunka hatásait, és karbantartanád a tested, akkor ez a program kiváló választás számodra. 10-14 fős nagycsoportos edzések, melyek hossza jellemzően 50 perc.

Milyen eszközökkel edzünk?

Kifejezetten csak kettlebellel 

CÉL 2.

– Nagyobb kitartás
– Jobb erőnlét
– Fogyás

Taktikai Fitnesz

Ez egy több eszközös erőnléti edzés, ami kiválóan levezeti a mindennapos stresszt, és emellett még az erőnléted is fejleszti.  A program egyik különlegessége a buzogány formájú  Clubbell névre hallgató eszköz, amivel remekül átmozgathatod a tested minden izmát. Az edzések folyamatos pulzuskontroll mellett zajlanak, és felkészültségi szinttől függően teljesen egyénre szabhatóak. Ha kihívásra és stresszűző mozgásformára vágysz, akkor válaszd Tacfit órákat.

Milyen eszközökkel edzünk?

Clubbell, Saját testsúly, Gyűrű, Kettlebell

CÉL 3.

– Komplex erőfejlesztés
– Szabadabb mozgás
– Flow és improvizáció

Movement

Ido Portal mozgásrendszerére épülő komplex erő és mozgásfejlesztő edzés. Az órarendünkben "Movement" néven fogod megtalálni.

Jellemzően saját testsúllyal edzünk, de bizonyos edzésblokkokban fontos szerepet kap a súlyzós edzésmunka is, kifejezetten akkor, ha lábak edzéséről van szó. Nem korlátozzuk magunkat a konvencionális mozgás irányokba, a cél a mozgás szókincsed, és az ehhez szükséges erő fejlesztése. Ha pl. szeretnél megtanulni húzódzkodni, Muscle Up-ozni, kézenállni, vagy talajon mozogni stb. akkor ez a Te programod. Kifejezetten ajánljuk, ha többet akarsz a hagyományos crossfit vagy konditermi edzéseknél! Itt felfedezheted, hogy mire képes a tested. 

A program elemei:

- Ízületi védőháló felépítése
- Mobilitás, mozgékonyság és hajlékonyság fejlesztése
- Erőfejlesztés, a gimnasztikából ismert erőelemek elsajátítása. Húzódzkodás, egy lábas guggolás, függőmérlegek stb.
- Erőemelés kifejezetten az alsótestre
- Kreatív mozgásjátékok erő és állóképesség növelésre.
- Talajgyakorlatok, mozgás a talajon a capoeira elemeivel és a tánc eleganciájával.
- Állatjárások, talaj-közeli mozgások
- Kézállás, egyensúlyfejlesztés

Milyen eszközöket használunk?

Gyűrű, Húzodzkodó rúd, Olimpia súlyzók, Kézisúlyzók, Gumiszalagok, Zsákok, Saját testsúly, Korlát stb.

CÉL 4.

– Izomépítés férfiaknak
– Erőfejlesztés
– Jól akarok kinézni

Izomépítő

Ha izmot szeretnél felszedni, akkor ez a program Neked szól. Kifejezetten javasoljuk, ha ez számodra mindig is nehézséget jelentett. A program során figyelembe vesszük az adottságaidat, és az ennek megfelelő izomépítési módszert fogjuk alkalmazni, így nagyban növelheted az esélyed arra, hogy tényleg fejlődj. Kifejezetten a látványra megyünk rá, de a program során az is cél, hogy használható izomzatot építsünk. Ha nem vagy már kezdő, és régóta stagnál fejlődésed, akkor a megfelelő módszer kiválasztásával újra maximalizálni tudod fejlődésed!

A Hibrid Izomépítő programunkat fiúknak és lányoknak egyaránt ajánljuk, a sima Izomépítő programunk kifejezetten fiúnak szól.

A program elemei:

- Gimnasztika, saját testsúlyos erőfejlesztés
- Súlyzós edzés
- Erőemelés (olimpiai rúddal)
- Ízületi védőháló felépítése

Milyen eszközökkel edzünk?

Kézisúlyzók, Csigás gép, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, , Gumiszalagok, Saját testsúly stb.

CÉL 5.

– Általános egészségmerőzés
– Több energia, több erő
– Fájdalommentes ízületek

Funkcionális Erősítő Edzés

Ez sokrétű, több eszközös erőfejlesztő edzésprogram, aminek célja az általános egészség megőrzés és fittség. A program során kiemelt szerepet kap az ízületek felkészítése és erősítése. Ehhez némi izmot is felpakolunk rád, ugyanis izom nélkül aligha tudnánk erőt növelni. Ha régóta nem sportoltál vagy pl. 35 vagy 40 felett szeretnéd újra kezdeni, akkor kifejezetten ajánljuk ezt a programot, mert kiváló a mozgásba való visszatéréshez.  Az edzéseken rengeteg eszközt és módszert használunk.

A program elemei:

- Gimnasztika, saját testsúlyos erőfejlesztés
- Erőemelés (olimpiai rúddal)
- Ízületi védőháló felépítése

Milyen eszközökkel edzünk?

Saját testsúly, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók stb.

CÉL 6.

– Alakformálás nőknek
– Formás és feszes test
– Fókuszban a fenék, láb és hát!

Formás És Feszes

Több eszközös alakformáló edzés, ami kifejezetten nőknek szól. A legtöbb nő úgy gondolja, hogy szép, formás alakhoz a végkimerülésig tartó kardió edzés az egyetlen megoldás. Valamennyit persze segít a fogyásban, de a formás fenékhez, és lábakhoz bizony izomra és erőre van szükséged.

Ebben a programban megmutatjuk, hogy kell hatékonyan és biztonságosan súlyokkal edzened. Kifejezetten a problémás területeket fogjuk fejleszteni, így a feneked, lábaid kapják a legnagyobb hangsúlyt majd. A felsőtest edzésében pedig inkább a hátizmaidon, mintsem a nagy karokon lesz hangsúly, így elérhetővé válik számodra a kívánt homokóra forma.

A program elemei:

- Ízületi védőháló felépítése
- Erőemelés, súlyzós edzés - kiemelten az említett területekre.
- Pörgős intervallumos edzésblokkok

Milyen eszközökkel edzünk?

Saját testsúly, Olimpiai rúd, Kettlebell, Gyűrű, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók, Battle Rope, Csúszkák stb.

 

Jelentkezz be most és próbáld a ki az edzést 1.000 Ft-ért!

1. Válaszd ki a Neked való óratípust.
2. Válassz időpontot.
3. Kattints a a kiválasztott edzés melletti "Bejelentkezés" gombra, majd regisztráld magad az órarend felületén. Fontos, hogy csak azokra az órákra tudsz jelentkezni, ahol a "Bejelentkezés" gombot látod)
4. Nézd meg az e-mail fiókod, ahol erősítsd meg a regisztrációd az első belépéssel, majd jelentkezz az órára!

Ha elakadtál valahol, akkor írj nekünk facebook-on, vagy az info@szinkrongym.hu -ra. Esetleg csörögj ránk ezen a számon: +36209388539

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This