Formás És Feszes, Speciális Alakformáló Program Csak Hölgyeknek

Pórbálj ki 2 Edzést Most 2.000 Ft-ért

Kerekebb Fenék,
Vonzó Lábak,
Karcsúbb Derék

Örök életedben azzal küzdöttél, hogy formásabb és feszesebb legyél?

Évek óta csoportos órákra jársz, végeláthatatlan kardió edzéseket végzel, de valahogy mégse hozza azt az eredményt, amit várnál?

Sajnos ez gyakori. Sőt, lehet lefogytál már a sok kardiótól, de a feneked továbbra is laposnak érzed?

Végeztél már súlyzós edzést is, de ez sem segített?

Egy jó csajnak szuper farizmokra és lábakra van szüksége! Minden itt indul. Tetszik, nem tetszik a férfiak először a Feneked és Lábad fogják megnézni!

A Formás és Feszes Programmal…

9

Azt fogod érezni, hogy a feneked még sose volt ilyen szép és erős, egyszerűen imádni fogod

9

Képes leszel egyszerre fogyni, erősödni és formálni az alakodat

9

Nem kell zsákszerű bő ruhadarabokban rejtegeted magad

9

Nem lesz szükséged arra, hogy nap minden percben azon aggódj, hogy mit ehetsz meg és mit nem

9

Olyan gyakorlatokat végzel, amik kiemelik a nőiességed, így elégedetten fogsz a tükörbe nézni és odáig leszel az új külsődért

9

Maximum 8 fős csoportban edzel olyan jó fej csajok közt, akik pontosan ugyanazért vannak ott, mint Te 🙂

Május 21-én Új Kezdő Csoport Indul

Jelentkezz be és Próbálj ki két Edzést 2.000 Ft-ért!

HELYSZÍN: 1139, Budapest, Lomb utca 34.

Csoportok és időpontok:

}

Időpontok: K-CS 17:00

Edző: Varga Attila
Áprilisban indult kezdő, becsatlakozás lehetséges!

Helyünk van még!

}

Időpontok: K-CS 18:00 és P 17:15

Edző: Ivánchich András
Áprilisban indult kezdő, becsatlakozás lehetséges!

Helyünk van még!

}

Időpontok: H-SZ-P 18:15

Edző: Bajai Attila
Becsatlakozás kedzőknek is lehetséges!

Helyünk maradt még!

Ha Feszesebb és Formásabb szeretnél lenni, 3 dologra lesz szükséged

Súlyzós Erősítő Edzésekre

Az erőedzés legyen a prioritásod. A súlyzós edzés egyrészt rengeteg kalóriát éget, másrészt ez formálja igazán jól az alakodat. Engedd el a kardiót, vagy minimalizáld egy időre

Teljes Testes Edzésekre

A nőknek jobb, ha egy edzésen belül minden izmot megdolgoztatnak és ezt egy héten többször teszik. Ha gyors és látványos eredményt szeretnél, akkor heti 3-szor kell edzened

Fókuszálj az Összetett Mozgásokra

Röviden: emelj! Összetett mozgások pl. a guggolások, csípőemelések, felhúzások, húzódzkodás progressziók stb. Ezek a gyakorlatok karcsú, formás testet építenek, viszont csak akkor működnek, ha rendesen megtanulod őket

Mit Kell Tudni a Programról?

N

1. Nem dobunk egyből a mélyvízbe

Az alapoktól építkezünk, olyan gyakorlatokat kapsz, amiket meg is tudsz csinálni, így sokkal motiváltabbá válsz.

N

2. Folyamatos edzői figyelem

Így helyesen megtanulod a gyakorlatokat és kijavítanak még mielőtt valami kárt tennél magadban 

N

3. Több hónapra megtervezett edzésterv

Heti 2, ideálisabb esetben 3 erősítő edzés, ahol minden porcikád megdolgozzuk, kifejezett a problémás területekre fókuszálva

N

4. Egyéni képességekhez igazított program

A gyakorlatokat és a terhelést a saját erőnléti szintedhez igazítjuk. Így megóvunk a sérülésektől, és sokkal hatékonyabban tudsz fejlődni

N

5. Online bejelentkezés

Ha nem érsz rá éppen, akkor át tudsz jelentkezni az edződ egy másik órájára, ahol pótolhatod az edzésed, így nem kell kihagynod

N

6. Életmód Tanácsadás

A legtöbben túlbonyolítják az életmódváltást, pedig néhány egyszerű, könnyen bevezethető szokással fel tudod gyorsítani a változást. Mindebben segítünk

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést 1.000 Ft-ért
Siess, mert Max. 8 fő jelentkezését tudjuk fogadni!

Ha kérdésed van, akkor csörögj ránk:

+ 36 20 9388 539

Mi van ha nem tudsz heti 3-szor terembe járni?

A 3 edzésnap programját otthon is végezheted!

A program heti 3 edzéssel az ideális, de ha csak kétszer tudsz a teremben edzeni a harmadik edzést otthon is elvégezheted. Ehhez adunk segítséget!

Kik az Edzők?

Ivánchich András

András 9 éve foglalkozik erőnléti edzéssel, számtalan tanítvány megfordult már a keze alatt, így rengeteg formásodni vágyó hölgy is, és nagy tapasztalata van ezen a területen. Nagyon alapos edző, ismeri az erőedzés minden apró kis titkát. Egyik küldetése, hogy a hölgyek ne féljenek a súlyoktól és olyan hatékony módszerekkel tudjanak edzeni, amivel kiváló eredményeket érhetnek el.

Bajai Attila

Attila több mint 6 éve edzősködik, szakterülete az erőfejlesztés és teljesítménynövelés. Nagyon jól megtalálja a hangot különböző emberekkel. Jó pedagógiai érzéke van, így hamar észreveszi hogy kit milyen módszerekkel lehet a leghatékonyabban segíteni.

Jelentkezz be és bérletvásárlás esetén élj a Kezdeti Bónuszokkal. További részletek a Csomagoknál

Ha kérdésed van, akkor csörögj ránk:

+ 36 20 9388 539

Ha félsz a súlyzós edzésektől, vagy nem tudsz megválni a kardiótól, akkor ezt mindenképp fusd át

Q

A "súlyoktól nagy leszek" para

Röviden és tömören: Nem!….nem leszel nagy és kigyúrt!

Ha ezt mondták neked, akkor sajnos rossz hírünk van: becsaptak! Fiziológiai szempontból kevesebb esélyed van erre, mint egy férfinak, mivel a szervezetedben alacsony a tesztoszteron szintje. Szóval nem kell attól félned, hogy a karjaid kiszakítják majd a felsőidet a sok izomtól

Q

Kardió végkimerülésig?

A legtöbb nő azért csinálja ezt, mert úgy gondolja, hogy a teste csak így tud zsírt égetni és jó formába kerülni, pedig a túlzott kardióval pont az izomzatod leépítésén dolgozol

A feneked akkor fog jól kinézni, ha edzed! Ha nem edzed a feneked, akkor az sajnos lapos és logó lesz akkor is, ha a kardióval lefogysz

Q

A súlyok félelmetesek... 🙂

Az erőnöveléshez idővel súlyokkal kell dolgoznod, de induljunk ki abból, hogy a saját testsúlyod is súly. Ha így nézed, akkor minden mozgásnál súllyal dolgozol.

A lényeg az, hogy helyesen meg kell tanulnod a gyakorlatokat, fokozatosan felépíteni mindent az alapoktól kezdve. Nem szabad rohanni!

Viszont fontos lesz az is, hogy egy idő után ne 1-2 kilós bébisúlyokkal dolgozz, mert így aligha fogsz erősödni. Nem kell aggódnod,  megmutatjuk Neked, hogy kell biztonságosan és hatékonyan súlyokkal edzeni.

Meglátod, egy idő után imádni fogod azt új feneked, amit ez az edzésprogram ad, sőt azt is, hogy tested többi része is látványos fejlődésnek indul. A súlyzós edzésen kívül mást nem is fogsz igazán akarni ezek után!

Jelentkezz be az Órarend felületén és Próbáld ki az Edzést!

A rendszerben jelentkezz fel a két órára amelyikre jönnél. A két az első edzéstől számítva 7 napig használhatod fel.

}

Időpontok: K-CS 17:00

Edző: Varga Attila
Áprilisban indult kezdő, becsatlakozás lehetséges!

Helyünk van még!

}

Időpontok: K-CS 18:00 és P 17:15

Edző: Ivánchich András
Áprilisban indult kezdő, becsatlakozás lehetséges!

Helyünk van még!

}

Időpontok: H-SZ-P 18:15

Edző: Bajai Attila
Becsatlakozás kedzőknek is lehetséges!

Helyünk maradt még!

BÉRLETEK – CSOMAGOK

A program akkor a leghatásosabb, ha heti 3 edzésre jársz. 
Ha csak heti 2 szer tudsz a teremben edzeni, akkor a harmadik edzést otthon is el tudod végezni. Ebben is segítünk!

7
7

A jelentkezéshez először regisztrálj a Motibro felületén, majd jelentkezz az órára!

1. Válaszd ki a próbaedzések időpontjait, majd kattints a időpont melletti “Bejelentkezés” gombra.
2. Ezután regisztráld magad az órarend felületén.
3. Nézd meg az e-mail fiókod, ahol erősítsd meg a regisztrációd. A megerősítéssel be is tudsz lépni majd újra rá kell szűrnöd az órára és utána már menni fog a foglalás.

Ha elakadtál valahol, akkor csörögj ránk a +36 20 9388 539 -es telefonszámon és bejelentkeztetünk az edzésre!

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This