Funkcionális Erősítő Edzés

Hátfájás Helyett Brutális Erő!

Csatlakozz bármelyik csoportba és 7.000 Ft értékű személyi edzést adunk ajándékba!

Erősen, fitten és magabiztosan a hétköznapokban!

Sokrétű, több eszközös erőfejlesztő edzésprogram, aminek célja az általános egészségmegőrzés, alakformálás és fittség növelés.

A program során kiemelt szerepet kap az ízületek felkészítése és erősítése.

Ezen belül kielemlt szerepet kap a törzs és a gerinc izomzata!

Az edzések során a teljes test izomzatát fejlesztjük, így megfelelő munkával látványos izomzatra is szert tehetsz.

Ha régóta nem sportoltál és most szeretnéd újra kezdeni, akkor ez program kiváló a rendszeres mozgásba való visszatéréshez.

Fájdalom és sérülésmentes ízületek

Mindennapokban használható kimagasló erőszint

Folyamatos edzői irányítás és korrekció

Javuló általános közérzet, több energia

Ciklikus edzésterv a hatékony fejlődésért

Mit kell tudni az edzésekről?

Kifejezetten az erődet és az ehhez szükséges izomzatot segítünk felépíteni. Mindent az alapoktól kezdve építünk fel és nagy hangsúlyt helyezünk a gyakorlatok helyes kivitelezésre. Amennyiben ezt már elsajátítottad, úgy fokozatosan növeljük a terhelést és időszakosan bevezetjük a magasabb intenzitású erő-állóképességi edzéseket is.

Mindig akkora intenzitást engedünk meg, ami a fejlődésedhez pont elég. El fogsz rendesen fáradni, de nem fogunk feleslegesen úgy túlterhelni, hogy négykézláb kelljen kimásznod a teremből.

Az edzéseken rengeteg eszközt és módszert használunk. Dolgozunk saját testsúllyal, Olimpiai rúddal, Kettlebell, Gyűrűkkel, Zsákok, Gumiszalagok, Kézisúlyzók stb.

Az edzések egymásra épülnek, egy-egy ciklus 6-8 hétig tart. Minden ciklusban más kerül fókuszba. Így pl. létezik alapozó fázis, izomépítő fázis, erő és izomépítő, illetve erő-állóképesség fejlesztő fázis.

Jelentkezz be és próbáld ki az edzést most 1.000 Ft-ért!

Ízületvédelem

Mobilitás és ízülti felkészítés a sérülés megelőzés céljából.

Gimnasztika

A torna világából ismert saját testsúlyos gyakorlat is fontos részei a programnak.

Erőemlés - Barbell Edzés

Az olimpiai rúd az egyik legjobb erőfejlesztő eszközünk. Felhúzunk, guggolunk, nyomunk stb.

Kettlebell Komplexek

A kettlebell-t leginkább az erő állóképesség fejesztésre használjuk.

Kinek ajánljom?

Itt a helyed ha:

  • Nem tetszik a Crossfit edzések tempója és intenzitása.
  • Szakszerű segítséget keresel és szeretnéd a gyakorlatokat normálisan megtanulni.
  • Régóta nem mozogtál és szeretnél visszatérni a mozgásba.
  • Erősödni akarsz és javítanál az áltlános közérzeteteden.

Ezen a programon megtanítunk az erőfejlesztés minden trükkjére. Hatékony és erős edzésekkel várunk! 🙂

Kik tartják az edzéseket?

Ez az egyik legnépszerűbb óratípusunk, így a teremben szinte mindegyik edzőnk tart ilyen órákat. Amennyiben valakiről szeretnél többet is megtudni, úgy kattints a kiválasztott edző képére és a csapat oldalon olvasthatsz mindekiről, illetve megnézheted az összes edző instagram oldalát is.

Ivánchich András

Bárkányi István (Samu)

Eszes András (Andris)

Bajai Attila (Ati)

Varga Attila

Jelentkezz be és próbáld ki az edzést most 1.000 Ft-ért!

Nézz bele az edzésekbe és kövess minket!

Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás. Megállított deadlift, hogy a lehető legjobban megérezzük a comb öl való tolást 🔥🦵 Nemsokára előkerül a barbell és jön vele a formásság és feszesség új szintje 👊😎
-
Practice, practice, practice. Pause deadlift to teach the push off from the quads 🔥🦵 Soon comes the barbell and new levels of gainz 👊😎
-
#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #kettlebell #deadlift #booty #bootyworkout #bootybuilding #glutes #spine #core #stability #prehab #gainz #functionaltraining #functionalfitness #stronggirls #girlpower #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

33 0

Bitang erősek ezek a csajok 🔥💪 minden irányból kínozva van a törzsük, plusz mindenféle irányba csavart és hajtott bordakosárral is dolgozunk, hogy minél alkalmazkodóképesebbek legyenek a való élet kihívásaira 👊😎 20 perc az alábbi mókából:
- haskerék kigördülés x5-10
- breaktáncos fekvőtámasz x3/3
- evezés csavarásba x3/3
- lábemelés támaszban és függésben x5 (körönként váltva, és ez nincs a felvételen)
-
#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #core #spine #breathing #coretraining #mobility #movement #gainz #functionaltraining #functionalfitness #stronggirls #girlpower #girlswholift #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

39 4

Itt most egyszerre 2 csoportom munkáját is látni lehet 😁
A Formás és Feszes 🏋️‍♀️ lányok osztott guggolást (split squat) és padló nyomást gyakorolnak, míg a Funkcionális Erősítő Edzés 💪 csoportom a 20 perces saját testsúlyos felsőtest blokkját végzi:
- lábemelés
- divebomber fekvő (nincs a felvételen) - egykezes evezés
- haskerék (ez sincs a felvételen)
-
#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #spine #core #rotation #stability #squat #pushup #prehab #gainz #functionaltraining #functionalfitness #stronggirls #girlpower #girlswholift #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

33 0

Offset cipekedés, hogy extrán kínozzuk azt az oldalsó törzset 💪🔥
A feladat egyszerű, vidd arrébb a súlyt, és tartsd szintben miközben a két oldala más irányból fejt rád ki erőt. Nem is kell nagy súly ide, hogy jó kihívás legyen 👊
-
Offset loaded carries, for the extra love for them lateral core 💪🔥 The task is simple, bring the weights to the end of the rook, maintain it's level while the opposite sides produce opposite forces for you to tame. It doesn't have to be heavy to be a good challenge 👊
-
#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #barbell #loadedcarry #core #spine #prehab #rehab #functionaltraining #functionalfitness #gainz #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

45 1

Egy kis 💥törzs-játék💥 statikus felülésekkel. Tartsd egyben magad miközben a partnered megpróbál felültetni a fenekedre. Elég jó kihívás, hogy ha a partnered húzása közben lélegzel be 👊😎
-
#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #warmup #core #coretraining #abs #stability #girlpower #stronggirls #functionaltraining #functionalfitness #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel #motivation
...

24 1

Széleshát, aktiválódj! Jelenlegi "rehab" tervünk egyik célja, hogy fejlesszük a széleshátizom agy-izom kapcsolatát, aminek első lépése a merevkarú lehúzás.

Latissimus, activate! One of the goals of our New "rehab" program is tó improve tha lats's mind-muscle connection. The stiff arm pulldown is a great activation drill to start with.

#szinkrongym #szinkrON #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #lats #activation #resistanceband #magyar #mutimitedzel
...

33 2

Csak azért mert valamire azt mondjuk, hogy "alap" még nem feltétlen könnyű. A támasztartásban végzett térdemelések csalókák, nehezebbek, mint elsőre tűnnek... jól végezve💪🔥 Just because something is labeled as "basics" it doesn't mean it is easy. Knee raises in support position is a deceptive one, because it is harder than it looks... done properly 💪🔥 #szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #core #abs #shoulder #functionaltraining #fitspiration #gainz #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel ...

52 3

Húzd, húzd a csónakod 💪😎 mert minden gyakorlat törzs gyakorlat, ha jó a kivitelezés. Az egykezes invertált evezés például kiváló anti-rotációs gyakorlat egyben. Plusz nem sértődünk meg, hogy extrán dagadni fog tőle a felkar 💪🔥
-
#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #chinup #row #core #spine #shoulder #backday #lats #biceps #gainz #functionaltraining #functionalfitness #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

34 2

A bemelegítés az edzésed, azaz így majomkodunk 💪😁 The warmup is the workout. Just the usual monkey business 💪😁 #szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #warmup #core #shoulder #stability #plank #spine #functionaltraining #prehab #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel ...

54 4

Éljenek az erős lányok és a "női fekvőtámaszok " 💪😎
-------
GYERE Te is Funkcionális Erősítő Edzés óráinkra és tanuld meg megfelelően használni a tested.

#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #streetworkout #core #pushup #stronggirls #girlpower #strongwoman #girlswholift #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

111 8

Fejlesztjük az egylábas 🦵 erőt és húzódzkodni tanulunk 💪😎
-------
GYERE Te is Funkcionális Erősítő Edzés óráinkra és tanuld meg megfelelően használni a tested. Próbáld ki mindössze 1000Ft-ért óráinkat.

#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #chinup #core #spine #bootyworkout #stronggirls #girlpower #girlswholift #squat #legday #gainz #functionaltraining #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

73 6

Jelentkezz be most és próbáld ki az edzést 1.000 Ft-ért!

Először regisztrálj a Motibro felületén, majd jelentkezz az órára!

GYIK

Még maradt benned kérdés?
Fusd át a gyakran ismételt kérdéseket:

Milyen időpontokban edzhetek?
Az edzések az alábbi idősávokban zajlanak:

Reggel 7:00-9:00

Délután 17:00-19:00

Este 19:00-21:00

1 óra hossza 60 perc.

A részletes órarendet itt találod meg: ÓRAREND

Javaslat a választáshoz:

  • Az edzők órái között van átjárhatóság, de jobb ha ugyanahhoz az edzőhöz jársz órára, mivel így jobban tud Rád készülni és személyre szabni. A másik esetben ez sokkal nehezebben kivitelezhető. Amikor időpontot választasz, akkor ezt mindenképp vedd figyelembe.
Változó a műszakom, erre is van megoldás?
Többen járnak úgy, hogy egyik héten a reggeli órákra, a másik héten pedig az estiekre. A lényeg, hogy heti 2-szer gyere el, mert ez az edzés inger mennyiség szükséges ahhoz, hogy fejlődj.
Hektikus a napirendem, ilyenkor mi van?

Reggel és este is vannak órák, illetve vannak Open Gym időpontok is, amikor be tudsz menni a terembe gyakorolni.

Mindenképp azt javasoljuk, hogy valamiféle rendszert vigyél az edzésbe és ne összevissza járj.

Amennyiben nem tudsz eljönni egy órára, úgy le tudsz jelentkezni az online órarendben és át tudsz jelentkezni más időpontra. Pl. ha tovább bent kell maradnod, akkor egy későbbi időpontra vagy akár egy másik napra.

A lényeg, hogy próbáld legalább a heti 2 órát tartani, mert ez szükséges ahhoz, hogy fejlődj és reméljük, hogy fejlődni szeretnél 🙂

Hány fősek a csoportok?
Egy csoportban maximum 8 fő edzhet egyszerre.
Kiknek tudunk segíteni?

Leginkább 25-45 éves kor között uraknak és hölgyeknek, akik többre vágynak a hagyományos konditermi edzéseknél. Szeretnék rendesen megtanulni a gyakorlatokat és elkerülni az esetleges sérüléseket.

Fontos, hogy amennyiben most komolyabb sérülésed vagy ízületi problémád van úgy a megfelelő szakember (gyótornász, orvos) engdélyével tudjuk vállalni a munkát.

Mindenki ugyanazt fogja csinálni az edzésen?
Részben igen és részben nem.

  1. Igen, mivel a fő irányvonalat aszerint jelöljük, hogy a csoportnak mire van leginkább szüksége. Ezért próbálunk homogén csoportokat létrehozni.
  2. Nem, mivel figyelembe vesszük az egyéni erő és állóképességi szinted és ennek megfelelően adunk számodra feladatot. Ügyelünk rá, hogy mindig azt a szükséges, de elégséges ingert kapd, ami a pozitív változáshoz szükséges.
Heti hány alkalommal járjak?
Az első 2 hétben lehet elég lesz heti 2 alkalom. Ha igazán látványos eredményre vársz, akkor bizony kelleni fog a heti 3 alkalom. Haladóbb szinteken 6-9 hónap után ez már elengedhetetlen, mivel ezen a szinten a szervezetednek szüksége lesz ekkora inger mennyiségre, hogy változás álljon be.
Milyen ruházat szükséges edzésekhez?
Kényelmes ruházatra lesz szükséged. Bizonyos gyakorlatoknál szükséged lehet hosszú szárú zoknira.

Mezítláb szoktunk edzeni, de amennyiben ragaszkodsz a cipőhöz úgy lapos talpú váltócipőt hozz magaddal.

Kell-e vinnem bámilyen felszerelést?
Semmit sem kell hoznod magadon és váltóruhákon kívül :)…mindent megtalálsz a teremben amire csak szükséged lehet.
Évek óta nem mozogtam, ez nem baj?
Dehogy baj! Nem dícsérünk meg persze emiatt :)….de a programunk célja, hogy újra vissza integráljuk a mozgást a mindennapjaiba.

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This