Szinkron Movement

Komplex Erőfejlesztő Edzés

Fejleszd az erőd és Mozogj minél Változatosabban!

A “Movement” órák Ido Portal mozgásrendszerére épülő komplex erő és mozgékonyság fejlesztő edzések, ahol nem korlátozzuk magunkat a konvencionális mozgás irányokba.

A cél hogy emberré tegyünk, aki képes bármilyen fizikális szituációban felvenni a ritmust és boldogulni abban.

Olyanná, aki képes a flow-ra, tud improvizálni, kimagasló ereje van, amit sokféleképpen tud kifejezni! 

Olyat akinek a teste ellenálló a külső behatásokkal szemben, rugalmas, sok mindenre képes és kimagasló koordinációval rendelkezik.

Ezen a programon valóban felfedezheted, hogy mennyi mindenre képes a tested, és mindezt úgy, hogy élvezheted ennek pozitív testformáló hatásait is!

9

Ízületek felkészítésével ellenállóbbá teszünk a sérülésekkel szemben

9

Erőssé válsz, formás kidolgozott alakra tehetsz szert

9

Megtanítunk arra, hogyan használd hatékonyan tested

9

Válozatosság és állandó, el nem fogyó kihívások!

9

Ciklikus edzésterv a hatékony fejlődésért

Mit Kell Tudni az Edzésekről?

Minden edzés az egyfajta utazás, egy kaland a mozgás világában, tele feladatokkal, különféle kihívásokkal.

Az egyik pillanatban úgy néz ki mintha egy erőedzésen lennél szettekkel és ismétlésekkel, egy másikban pedig olyan mintha ha egy táncórán lennél, ahol különféle mozgásokat tanulsz és improvizálsz a különféle erőelemekkel.

A harmadik pillanatban már olyan mintha egy cirkuszban lennél: akrobatikát tanulsz, ugrálsz, végül pedig különféle koordinációs és erőssítő mozgás feladatokat kell párban vagy anélkül végrehajtanod.

Jellemzően saját testsúllyal edzünk, de gyakran fontos szerepet kap a súlyzós edzésmunka is. Az alsótest esetén pl. előszeretettel használjuk az olimpiai rudat és tárcsákat. A felsőtest erősítésére pedig a gyűrűt és leginkább a saját testsúlyodat.

Az edzések egymásra épülnek, egy-egy ciklus 6-8 hétig tart. Minden ciklusban más helyezünk a fókuszba. Az erőfejlesztő ciklusok után általában mindig valamilyen mozgásfejlesztő ciklus következik, mint pl. a talajmunka vagy állatjárások (locomotion).

A csatlakozás bármikor lehetséges, ugyanis mindenki a saját szintjének megfelelő edzésmunkát végez. Minden gyakorlatot az egyéni erőszintedhez mérten szabok ki.

Jelentkezz be és Próbáld ki az Edzést Most 1.000 Ft-ért!

Ízületi Mobilitás és Védőháló Felépítése

Megfelelően felkészítjük az ízületeid, a nagyobb terhelésre, így a sérülések kockázata csökken

Saját Testsúlyos és Súlyzós Erőfejlesztés

Húzódzkodások, egy lábas guggolások, függőmérlegek, erőemelés olimpiai rúddal.

Mozgás a Talajon - Talajgyakorlatok

Mobilitás, mozgékonyság, erő és állóképesség növelést célzó “mozgásflow-k” talajon.

Kézállás és Egyensúlyfejlesztés

Fokozatosan mindent az alapoktól kezdve, teljesen kezdőknek is és nem csak kézállás!

Kreatív Mozgástréning - Komplex feladatok

Komplex páros és egyéni feladatok az  ügyesség, gyorsaság, erő és állóképesség fejlesztésére.

Állatjárások és Talajközeli Mozgások

Javítják a mozgékonyságod, változatássá teszi az edzésed, folyamatos kihívás elé állít.

Kinek Ajánlom?

Itt a helyed ha:

  • Többet akarsz a hagyományos crossfit vagy konditermi edzéseknél.
  • Változatosan és minél sokoldalúbban szeretnéd terhelni a tested.
  • Szeretnél megtanulni szabályosan húzódzkodni, Muscle Up-ozni
  • Érdekel a kézenállás és annak különböző variációi
  • Érdekelnek a talaj mozgások, különféle állatjárások, kreatív erőfejlesztő gyakorlatok

Ezen a programon valóban felfedezheted, hogy mennyi mindenre képes a tested!

Edző – Ivánchich András

A mozgás nem csak pusztán edzés, hanem életmód. Régen (kb. 10 éve), amikor még irodai munkát végeztem, nagyon sok ízületi problémával és gyengeséggel küzdöttem régen, amin semmi más sem segített jobban, mint a mozgás!

Minden edzésen használt módszert magamon is teszteltem és csak azt oktatom le, ami már bizonyított, ezzel pedig megkönnyítem a Te dolgod is. Az edzéseim célja, hogy fejlesszék a mozgékonyságod, ügyességed, erőssé és ellenállóvá tegyék az ízületeidet, na és persze szórakoztassanak is. Mindennek pedig kellemes velejárója egy látványos, atletikus izomzat.

Jelentkezz be és próbáld ki az edzést most 1.000 Ft-ért!

Nézz bele az edzésekbe és kövess minket!

Tegnap részt vettünk Petivel a floor alapok nevű workshopon, ahol megismerkedhettünk a talajmenti mozgásokkal és előnyeivel. Ezek a mozgások rendkívül jól fejlesztik az erőt és mobilitást, ráadásul izgalmas időtöltésnek is tartom. Már alig várom, hogy megmutassam Nektek! 😊
#szinkronmovement #szinkrongym #floormovement #weekends #workshop
...

69 0

Tudnod kell mozgatnod a gerinced.

You must be able to move your spine.

#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #szinkrONmovement #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #warmup #mobility #spine #movement #flow #magyar #mik #budapest #edzes #edzés #mutimitedzel
...

73 2

Ismerkedünk különféle testjátékokkal, hogy még több szögből gyúrjuk a kozákunkat 💪😎 Learning new games to hit our cossack from even more angles💪😎 #szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #szinkrONmovement #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #movement #flow #mobility #squat #hips #spine #prehab #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel ...

67 0

Tempó kozákolás (23x1) egy kmadag gerinccsavarással zárásként. Minél több szögből igyekszünk felkeszíteni a szöveteket az elkövetkező intenzív munkára.

Tempo cossack squats (23x1) with some rotations to finish off. Attacking the movement from many different angles, so we are prepared for the upcoming intensive work.

#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #szinkrONmovement #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #warmup #mobility #spine #movement #squat #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

65 0

Egy jó kis mobility flow sosem rossz 😎 kell még finomítani az átmeneteken, de ez mindog így lesz. Az alsótestben gyakorlatilag mindent átmozgattam ezzel a kombóval, akcióra készen állok 💪

#szinkrON #szinkrongym #szinkronfunkcionalisero #szinkrONmovement #gym #gymlife #gymtime #strength #training #strengthtraining #gymnastics #bodyweighttraining #calisthenics #warmup #mobility #stability #foot #barefoot #hips #prehab #flow #mobilityFlow #movement #magyar #budapest #mik #edzes #mutimitedzel
...

84 5

Terpeszemelés. Haladás van!!!
Lassan megvan földről is, aztán jöhet a finomítás. Az ide vezető út jó hosszú volt és nagy boldogság. Ha meglesz akkor az egyik régi vágyam teljesül!
-----
Press to HS! Almost there!! Need a few weeks to be able to do the full version and it will be time to improve the form.

#presstohandstand #szinkrongym #szinkrON #straddlepress #handstand #szinkronmovement #gymnastics
...

28 2

Improvizációs flow a talajon. 10 perces folyamatos munkából egy pár bevágás. Semmi sem volt előre eltervezve, minden csak jött magától. Mostanában így melegítek be.
-------
🇬🇧
Improvisation flow on the floor. Nothing was planned, just moved around. I did this for 10 min without stopping. On the vid this is a cut from the beginning. In the last few month this is what I do as warmups.

#warmup #improvisation #floormovement #connectingthefloor #szinkronmovement #szinkrON #idoportal #rolling #mobility #movementprep #movementculture
...

29 1

Par alap talajmozdulat. Csillió van még!
-----
Eddig összetettebb flow-kat tettem fel ide. Páran jeleztétek, hogy mi lenne ha alapokról is posztolnék.
==》 Ha ez érdekes számodra és több ilyet szeretnél akkor jelezd kommentben.

Hamarosan lesz egy hétvégi workshop is erről!
-----
🇬🇧
These are some very basic floor movements. There are a lot of these, really a lot! If you are interested more basic movements and progressions just let me know in comment or follow!

#groundwork #szinkronmovement #connectingthefloor #szinkrongym #szinkrON #floorbasics #shinbox #activemobility
...

17 0

QDR variációk

#locomotion #idoportal #szinkrongym #szinkronmovement #szinkrON #qdr #movement #floormovement
...

21 0

Kiemelve!
A csípő kompresszión és a mobilitáson kell még dolgozni, hogy szebb legyen de végre megvan!
-----
Finally pressed! Some improvemenst still needed but it's mine 🙂 #handstand #szinkronmovement #handstandpress #mutimitedzel #presstohandstand #szinkrongym #szinkrON #gymnastics #idoportal #idoportalmethod #straddlepress
...

44 4

Kötélmászás progresszió 1.
------
Minden perc végen 1-1
- Ma 15 szett volt az adag. Az összes ismétlés 5-20 között ingadozik a héten. 2-3 alkalommal / hét.
- Cél, hogy 4x5 menjen egybe.
- 1 ütem tartás fent, 4 ütem lefelé - A mell érinti a felső kezed.
- Két kéz között 1 ököl távolság
------
🇬🇧
Ropeclimbing progression 1.
- Today I did 15 sets of 1 rep on the minute.
- Normally 5-20 reps total per session and 2-3 session per week.
- Target is 4x5 reps.
- Tempo: 1 sec hold at the top and slow 4 sec excentric.
- Chest touches the upper hand.
- One fist distance btw. hands

#ropeclimbing #gymnastics #strength #strengthtraining #szinkronmovement #bodyweighttraining #szinkrongym #szinkrON #mutimitedzel
...

27 2

Pancake progress!
Slow but method works!

#pancakestretch #straddlelsit #stretching #szinkronmovement #szinkrON #loadedstretching #mutimitedzel
...

21 0

Jelentkezz be most és próbáld ki az edzést 1.000 Ft-ért!

1. Először regisztrálj a Motibro felületén
2. Nézd meg az e-mail fiókod, ahol erősítsd meg a regisztrációd az első belépéssel, majd jelentkezz az órára!

Ha elakadtál valahol, akkor írj nekünk facebook-on, vagy az info@szinkrongym.hu -ra. Esetleg csörögj ránk ezen a számon: +36209388539

GYIK

Még maradt benned kérdés?
Fusd át a gyakran ismételt kérdéseket:

Milyen időpontokban edzhetek?
Az edzések az alábbi idősávokban zajlanak:

Reggel 7:00-9:00

Délután 17:00-19:00

Este 19:00-21:00

1 óra hossza 60 perc.

A részletes órarendet itt találod meg: ÓRAREND

Javaslat a választáshoz:

  • Az edzők órái között van átjárhatóság, de jobb ha ugyanahhoz az edzőhöz jársz órára, mivel így jobban tud Rád készülni és személyre szabni. A másik esetben ez sokkal nehezebben kivitelezhető. Amikor időpontot választasz, akkor ezt mindenképp vedd figyelembe.
Változó a műszakom, erre is van megoldás?
Többen járnak úgy, hogy egyik héten a reggeli órákra, a másik héten pedig az estiekre. A lényeg, hogy heti 2-szer gyere el, mert ez az edzés inger mennyiség szükséges ahhoz, hogy fejlődj.
Hektikus a napirendem, ilyenkor mi van?

Reggel és este is vannak órák, illetve vannak Open Gym időpontok is, amikor be tudsz menni a terembe gyakorolni.

Mindenképp azt javasoljuk, hogy valamiféle rendszert vigyél az edzésbe és ne összevissza járj.

Amennyiben nem tudsz eljönni egy órára, úgy le tudsz jelentkezni az online órarendben és át tudsz jelentkezni más időpontra. Pl. ha tovább bent kell maradnod, akkor egy későbbi időpontra vagy akár egy másik napra.

A lényeg, hogy próbáld legalább a heti 2 órát tartani, mert ez szükséges ahhoz, hogy fejlődj és reméljük, hogy fejlődni szeretnél 🙂

Hány fősek a csoportok?
Egy csoportban maximum 8 fő edzhet egyszerre.
Kiknek tudunk segíteni?

Leginkább 25-45 éves kor között uraknak és hölgyeknek, akik többre vágynak a hagyományos konditermi edzéseknél. Szeretnék rendesen megtanulni a gyakorlatokat és elkerülni az esetleges sérüléseket.

Fontos, hogy amennyiben most komolyabb sérülésed vagy ízületi problémád van úgy a megfelelő szakember (gyótornász, orvos) engdélyével tudjuk vállalni a munkát.

Mindenki ugyanazt fogja csinálni az edzésen?
Részben igen és részben nem.

  1. Igen, mivel a fő irányvonalat aszerint jelöljük, hogy a csoportnak mire van leginkább szüksége. Ezért próbálunk homogén csoportokat létrehozni.
  2. Nem, mivel figyelembe vesszük az egyéni erő és állóképességi szinted és ennek megfelelően adunk számodra feladatot. Ügyelünk rá, hogy mindig azt a szükséges, de elégséges ingert kapd, ami a pozitív változáshoz szükséges.
Heti hány alkalommal járjak?
Az első 2 hétben lehet elég lesz heti 2 alkalom. Ha igazán látványos eredményre vársz, akkor bizony kelleni fog a heti 3 alkalom. Haladóbb szinteken 6-9 hónap után ez már elengedhetetlen, mivel ezen a szinten a szervezetednek szüksége lesz ekkora inger mennyiségre, hogy változás álljon be.
Milyen ruházat szükséges edzésekhez?
Kényelmes ruházatra lesz szükséged. Bizonyos gyakorlatoknál szükséged lehet hosszú szárú zoknira.

Mezítláb szoktunk edzeni, de amennyiben ragaszkodsz a cipőhöz úgy lapos talpú váltócipőt hozz magaddal.

Kell-e vinnem bámilyen felszerelést?
Semmit sem kell hoznod magadon és váltóruhákon kívül :)…mindent megtalálsz a teremben amire csak szükséged lehet.
Évek óta nem mozogtam, ez nem baj?
Dehogy baj! Nem dícsérünk meg persze emiatt :)….de a programunk célja, hogy újra vissza integráljuk a mozgást a mindennapjaiba.

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This