Szinkron Movement

Komplex Erőfejlesztő Edzés

Fejleszd az erőd és mozogj minél változatosabban!

A “Movement” órák Ido Portal mozgásrendszerére épülő komplex erő és mozgékonyság fejlesztő edzések, ahol nem korlátozzuk magunkat a konvencionális mozgás irányokba. Ez annyit tesz, hogy minél változatosabban, több irányból is megterheljük a tested, amivel egy valóban használható erőszintre és mozgékonyságra tehetsz szert. 

Minden újonnan megszerzett erőszintet azonnal valamilyen mozgásba integrálunk. Ilyenek pl. a talajmozgások, különféle állatjárások, vagy kreatív erőfejlesztő játékok.

Ezen a programon valóban felfedezheted, hogy mennyi mindenre képes a tested, és mindezt úgy, hogy élvezheted ennek pozitív testformáló hatásait is!

Ízületek felkészítésével ellenállóbbá teszünk a sérülésekkel szemben

Erőssé válsz, formás kidolgozott alakra tehetsz szert

Megtanítunk arra, hogyan használd hatékonyan tested

Válozatosság és állandó, el nem fogyó kihívások!

Ciklikus edzésterv a hatékony fejlődésért

Mit kell tudni az edzésekről?

Jellemzően saját testsúllyal edzünk, de gyakran fontos szerepet kap a súlyzós edzésmunka is. Ez mindig attól függ, hogy egy adott edzésciklusban min fogunk dolgozni. Az alsótest esetén pl. előszeretettel használjuk az olimpiai rudat és tárcsákat. A felsőtest erősítésére pedig a gyűrűt és leginkább a saját testsúlyodat.

Első lépésben az alapvető mozgásmintákat fejlesztjük és erősítjük. Ilyenek a különféle guggolások, húzások, tolások stb. Később ezeket komplexebb mozgásokban használjuk, amik az erő és állóképességé mellett a mozgékonyságod, plusz a  gyorsaságod is fejlesztik, és igen sokoldalúan megmozgatják a tested. Ilyenek pl. a különféle állatjárások, mozgásflow-k és talajmozgások.

Az edzések egymásra épülnek, egy-egy ciklus 6-8 hétig tart. Minden ciklusban más kerül fókuszba. Az erőfejlesztő ciklusok után általában mindig valamilyen mozgásfejlesztő ciklus következik, mint pl. a talajmunka vagy állatjárások.

A csatlakozás bármikor lehetséges, ugyanis mindenki a saját szintjének megfelelő edzésmunkát végez. Minden gyakorlatot az egyéni erőszintedhez mérten szabok ki.

Jelentkezz be és próbáld ki az edzést most 1.000 Ft-ért!

Ízületi Mobilitás és Védőháló Felépítése

Megfelelően felkészítjük az ízületeid, a nagyobb terhelésre, így a sérülések kockázata csökken

Saját Testsúlyos és Súlyzós Erőfejlesztés

Húzódzkodások, egy lábas guggolások, függőmérlegek, erőemelés olimpiai rúddal.

Mozgás a Talajon - Talajgyakorlatok

Mobilitás, mozgékonyság, erő és állóképesség növelést célzó “mozgásflow-k” talajon.

Kézállás és Egyensúlyfejlesztés

Fokozatosan mindent az alapoktól kezdve, teljesen kezdőknek is és nem csak kézállás!

Kreatív Mozgástréning - Komplex feladatok

Komplex páros és egyéni feladatok az  ügyesség, gyorsaság, erő és állóképesség fejlesztésére.

Állatjárások és Talajközeli Mozgások

Javítják a mozgékonyságod, változatássá teszi az edzésed, folyamatos kihívás elé állít.

Kinek ajánljom?

Itt a helyed ha:

  • Többet akarsz a hagyományos crossfit vagy konditermi edzéseknél.
  • Változatosan és minél sokoldalúbban szeretnéd terhelni a tested.
  • Szeretnél megtanulni szabályosan húzódzkodni, Muscle Up-ozni
  • Érdekel a kézenállás és annak különböző variációi
  • Érdekelnek a talaj mozgások, különféle állatjárások, kreatív erőfejlesztő gyakorlatok

Ezen a programon valóban felfedezheted, hogy mennyi mindenre képes a tested!

Edző – Ivánchich András

A mozgás nem csak pusztán edzés, hanem életmód. Régen (kb. 10 éve), amikor még irodai munkát végeztem, nagyon sok ízületi problémával és gyengeséggel küzdöttem régen, amin semmi más sem segített jobban, mint a mozgás!

Minden edzésen használt módszert magamon is teszteltem és csak azt oktatom le, ami már bizonyított, ezzel pedig megkönnyítem a Te dolgod is. Az edzéseim célja, hogy fejlesszék a mozgékonyságod, ügyességed, erőssé és ellenállóvá tegyék az ízületeidet, na és persze szórakoztassanak is. Mindennek pedig kellemes velejárója egy látványos, atletikus izomzat.

Jelentkezz be és próbáld ki az edzést most 1.000 Ft-ért!

Nézz bele az edzésekbe és kövess minket!

Jelentkezz be most és próbáld ki az edzést 1.000 Ft-ért!

Először regisztrálj a Motibro felületén, majd jelentkezz az órára!

GYIK

Még maradt benned kérdés?
Fusd át a gyakran ismételt kérdéseket:

Milyen időpontokban edzhetek?
Az edzések az alábbi idősávokban zajlanak:

Reggel 7:00-9:00

Délután 17:00-19:00

Este 19:00-21:00

1 óra hossza 60 perc.

A részletes órarendet itt találod meg: ÓRAREND

Javaslat a választáshoz:

  • Az edzők órái között van átjárhatóság, de jobb ha ugyanahhoz az edzőhöz jársz órára, mivel így jobban tud Rád készülni és személyre szabni. A másik esetben ez sokkal nehezebben kivitelezhető. Amikor időpontot választasz, akkor ezt mindenképp vedd figyelembe.
Változó a műszakom, erre is van megoldás?
Többen járnak úgy, hogy egyik héten a reggeli órákra, a másik héten pedig az estiekre. A lényeg, hogy heti 2-szer gyere el, mert ez az edzés inger mennyiség szükséges ahhoz, hogy fejlődj.
Hektikus a napirendem, ilyenkor mi van?

Reggel és este is vannak órák, illetve vannak Open Gym időpontok is, amikor be tudsz menni a terembe gyakorolni.

Mindenképp azt javasoljuk, hogy valamiféle rendszert vigyél az edzésbe és ne összevissza járj.

Amennyiben nem tudsz eljönni egy órára, úgy le tudsz jelentkezni az online órarendben és át tudsz jelentkezni más időpontra. Pl. ha tovább bent kell maradnod, akkor egy későbbi időpontra vagy akár egy másik napra.

A lényeg, hogy próbáld legalább a heti 2 órát tartani, mert ez szükséges ahhoz, hogy fejlődj és reméljük, hogy fejlődni szeretnél 🙂

Hány fősek a csoportok?
Egy csoportban maximum 8 fő edzhet egyszerre.
Kiknek tudunk segíteni?

Leginkább 25-45 éves kor között uraknak és hölgyeknek, akik többre vágynak a hagyományos konditermi edzéseknél. Szeretnék rendesen megtanulni a gyakorlatokat és elkerülni az esetleges sérüléseket.

Fontos, hogy amennyiben most komolyabb sérülésed vagy ízületi problémád van úgy a megfelelő szakember (gyótornász, orvos) engdélyével tudjuk vállalni a munkát.

Mindenki ugyanazt fogja csinálni az edzésen?
Részben igen és részben nem.

  1. Igen, mivel a fő irányvonalat aszerint jelöljük, hogy a csoportnak mire van leginkább szüksége. Ezért próbálunk homogén csoportokat létrehozni.
  2. Nem, mivel figyelembe vesszük az egyéni erő és állóképességi szinted és ennek megfelelően adunk számodra feladatot. Ügyelünk rá, hogy mindig azt a szükséges, de elégséges ingert kapd, ami a pozitív változáshoz szükséges.
Heti hány alkalommal járjak?
Az első 2 hétben lehet elég lesz heti 2 alkalom. Ha igazán látványos eredményre vársz, akkor bizony kelleni fog a heti 3 alkalom. Haladóbb szinteken 6-9 hónap után ez már elengedhetetlen, mivel ezen a szinten a szervezetednek szüksége lesz ekkora inger mennyiségre, hogy változás álljon be.
Milyen ruházat szükséges edzésekhez?
Kényelmes ruházatra lesz szükséged. Bizonyos gyakorlatoknál szükséged lehet hosszú szárú zoknira.

Mezítláb szoktunk edzeni, de amennyiben ragaszkodsz a cipőhöz úgy lapos talpú váltócipőt hozz magaddal.

Kell-e vinnem bámilyen felszerelést?
Semmit sem kell hoznod magadon és váltóruhákon kívül :)…mindent megtalálsz a teremben amire csak szükséged lehet.
Évek óta nem mozogtam, ez nem baj?
Dehogy baj! Nem dícsérünk meg persze emiatt :)….de a programunk célja, hogy újra vissza integráljuk a mozgást a mindennapjaiba.

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This