gym

Nagyobb, Erősebb, Funkcionálisabb

Izmot szeretnél, de Nehezen Nősz?

5 hónapos izomépítő program a genetikai adottságaidnak megfelelően!

Jelentkezz most kötetlenül február 8-ig, így lehetőséged lesz a program első 2 hetét kedvezményesen kipróbálni, plusz 32%-ot spórolsz  a program eredeti árából!

A jelentkezésed után felvesszük Veled a kapcsolatot és a program előtt egy kötetlen ingyenes személyes konzultációra hívunk, ahol megnézzük a mozgásod és megbeszéljük az összes felmerülő kérdésed. Fontos viszont, hogy csak akkor jelentkezz erre, ha megfelelsz a programhoz szükséges előkövetelményeknek. Erről az oldal alján olvashatsz majd többet!

Izomtömeg növelés a genetikai és alkati adottságaid alapján

Ha az utóbbi időben Te is azzal szembesültél, hogy az edzéseid ellenére sem nősz, vagy jó ideje megállt a fejlődésed, akkor valószínűleg 3 lehetséges problémával szembesülünk:

1. A mostani edzésprogramod nem veszi figyelembe a genetikai alkati adottságaid.
2. A gyakorlatok kivitelezése nem megfelelő, így az izmok nem kapcsolódnak be a munkába és nem fejlődnek.
3. Az edzésprogramod nem megfelelően van összállítva

A Szinkron Muscle program során olyan izomtömeg növelés módszereket használunk, ahol mindezt figyelembe vesszük, így pár hónap látványos eredményeket tudsz majd elérni.

Ha egy izmot nem tudsz megfeszíteni, akkor szinte garantált, hogy nem fog nőni. Pontosan ezért megtanítjuk a gyakorlatok helyes kivitelezését, illetve ezeket is  személyre szabjuk. A program során folyamatosan figyelünk Rád, javítunk és tanácsot adunk az életmód terén is.  

Olyan izomzatot fogsz építeni, amivel bátran mutatkozhatsz nyáron póló nélkül is!

Az erő és izom önbizalommal tölt majd fel, így bármikor büszkén állhatsz ki majd mások elé!

Az életmód tanácsaink segítenek megszabadulni a felesleges zsírrétegtől!

Február 13-án startolunk!

A létszám limitált-MAX 8 fő

Biztosítsd a helyed és részesülj kedvezményekből!

Nem csak felfújt látványizomzatot építünk!

A program célja használható, működőképes izomzat felépítése. Egy olyan testpáncélé, ami a test védelmi hálójaként funkcionál, rugalmas és képes megvédeni a sérülésektől!

Egy jól összerakott programmal és speciális izomfejlesztő módszerekkel nem csak golyóállóvá, hanem mozgékonnyá is teheted tenni ízületeidet!

Mit kapsz programban?

Heti 3 edzést folyamatos edzői irányítással

Az edzések 6-8 fős kiscsoportban folyamatos felügyelet mellett zajlanak. Egy edzés hossza 75 perc. Megtanítjuk hogyan aktiváld az izmaidat és hogyan végezd a gyakorlatokat úgy, hogy a legjobb hatásfokot érd el az edzéssel. Folyamatosan javítunk és segítjük a munkád!

Életmód és Sport táplálkozási tanácsadás

Megfelelő életmód és táplálkozás nélkül az izomépítés aligha lehetséges. Sok-sok hasznos tanácsot fogunk adni, ami segít megteremteni az izomépítéshez szükséges optimális életmódbeli környezeted.

izomtömeg növelési módszerek a testalkatod és genetikád alapján

A genetikád és az életkörülményeid is befolyásolják, hogy milyen módszerrel tudsz a leghatékonyabban izom tömeget növelni. Mindezt a program során figyelembe vesszük, módszereinket pedig a legfrissebb tudományos kutatásokra alapozzuk.

A teljes program négy fázisból áll!

Ha természetes módon szeretnél izmot építeni (értsd nem anabolikus szteroidok segítségével), akkor heti 3 edzéssel 5 hónap alatt látványos fejlődés érhető el. Azonban az  igazán ütős eredményekhez hosszabb időre van szükség.

Íme a Program 4 fázisa:

I. Alapozó Fázis

Hossza 2 hónap.

Az I fázisban megtanítjuk a gyakorlatokat, és azt, hogy hogyan aktiváld az izmaidat.  Megismerkedsz a saját képességeiddel és, le teszteljük, hogy mely izomtömeg növelő módszerek a leghatékonyabb számodra. Emellett felkészítjük az ízületeidet a nagyobb terhelésre, ami egy alapszintű mozgékonyság megszerzését is magában foglalja.

II. IZOMTÖMEG Növelés

Hossza 3 hónap.

Itt kezdődik az igazi munka. Mindenki -személyre szabott módzserekkel fog edzeni a genetikájától és a testalkatától függően. A cél, hogy felszedj legalább 5-7 kg izmot.

III. Erő és méret

Hossza 2 hónap.

Főleg erőt fogunk növelni, aminek erős feszesítő hatása van. A felszedett izomtömeg erőpotenciálját aknázzuk ki ebben a fázisban. Az erőnövelés pozitív mellékhatása, hogy pihent állapotban is feszesebb kinézetet kölcsönöz. Így nem csak bepumpált állapotban fogsz jól kinézni.

IV. Haladó izömtömeg növelés

Hossza 3 hónap

Bevezetjük az ún. HIIT (High Intensity Interval Training Módszer) technikát, ami tovább segít a felesleges zsírrétegtől megszabadulni. Ezen felül kihasználjuk a 3-ik fázisban felszedett erőt, amelynek segítségével még nagyobb súlyokkal tudsz dolgozni, hogy ezzel is hatékonyabbá tedd a az izomtömeg növelő edzésed.

Jelentkezz január 20-ig és élj a kedvezményekkel!

próbálj ki 2 hetet, majd spórolj 32% a program eredeti árához képest! Az előzetes konzultációt pedig ajándékba adjuk !

Ez a Program Neked szól, amennyiben…

Többet akarsz kihozni magadból

Ha már régóta nem fejlődsz és beleuntál a konditermi edzésekbe, akkor ez egy változatos és hatékony program Neked szól.

Szakszerű segítséget szeretnél

Eddig magad raktad össze az edzésed, de rájöttél, hogy jó programot írni nem egyszerű feladat.

Csajozni szeretnél és több önbizalomra van szükséged

Elcsépelt dolog ez, de lásd be: a külső számít. Csajozhatsz úgy is, hogy van pénzed, de az izomtömeg növeli az esélyeid.

Egyszerűen csak nagyobb, sportosabb szeretnél lenni

Ha erős vagy és izmos, akkor jobb lesz a kiállásod és jobban elismernek. Mindez pozitív energiát ad az életben.

Vékony testalkatú vagy és nehezen szedsz fel izmot

Hidd el, lehetséges izmot felszedned, de nem mindegy milyen módszereket alkalmazol. Ennek pedig döntő szerepe van abban, hogy fejlődsz-e vagy sem.

A sportodban számít a teljesítmény és a méret

Több izom = nagyobb erő és teljesítmény potenciál. Ennyi!

Nem ajnáljuk a programot, ha…

Az elsődleges célod a fogyás vagy több mint 10 kg súlyfelesleg van rajtad

Ebben az esetben más jellegű programot ajánlunk.

Sokat utazol és nem tudsz előre tervezni

Ha nem vagy ott az edzéseken, akkor nem lesz eredmény, ráadásul feltartod a többieket.

Nem tudsz heti 3 edzés vállalni

Heti 3 x 75 percre szükséged lesz a rendes fejlődéshez.

Ha komolyabb mozgásszervi gondod van

Komolynak számít, ha pl. erős, krónikus fájdalmaid vannak, vagy sérülés után szeretnél visszatérni az edzésbe.

Ha váltott műszakokban dolgozol

Ez az életmód nagyban megnehezíti az izomépítést, így rajtad nagyon nehezen tudnánk segíteni.

Ha pár hét alatt akarod a világot megváltani

A szervezetednek időre van szüksége. A szalagok pl. lassabban adaptálódnak a terheléshez. A gyakorlatokat helyesen meg kell tanulnod, ahhoz hogy hatékony legyen az edzésed

Válassz a csomagok közül!

LombGym

E-mail cím: info@szinkrongym.hu
Telefonszám: +36 20 9388539
Cím: 1139, Budapest, Lomb utca 34

Copyright© 2017 SzinkronGym
Jogi nyilatkozat | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum |  Sütik kezelése | ÁSZF

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Pin It on Pinterest

Share This